ARKADASLAR ELIMDE YUZLERCE FATURA VAR VE HEPSININ ÖDEMESİ FARKLI TARIHLERDE MESELA BIRINCI AYDA OLAN BIR FATURANIN ÖDEME TARIHI 4. AYDA 2, AYDAKI FATURANIN ÖDEME TARİHİ 3, AYDA OLUSTURMUZ OLDUGUM TABLODA BEN BUNLARI AY AY TOPLAMAK ISTIYORUM OCAKTAKI TOPLAM ÖDEME SUBATTTAKI TOPLAM ÖDEME ARALIKTAKI TOPLAM ÖDEME DİYE AMA BUNU NASIL YAPACAGIMI BULAMADIM YARDIMCI OLURSANIZ SEVINIRIM
EXCELL FORMULLERI
arkadaşım tam anlamadım ama anladığım kadarıyla ayların toplamını global almak istiyosun toplamak istediğin bu toplamların olduğu hücreleri hangi hücre veya aynı excel kitabındaki ayrı bir sayfaya hangi hücre ise o hücreye gelip örnek =a1+b5+g5 enter yaptığında tüm ayların toplar. o aylardaki herhangi bir değişiklikte global olan da değişir. ama bir resmini koyabilirsen neyi nereye toplayacağını yardımcı olmaya çalışırız.
iyi günler
bir hücre daha oluşturun ve oluşturdugunuz hücreye ödeme yapacagınız ayları girin örnegin ocak subat mart gibi
Toplamları alacagınız hucreyede " =ETOPLA(B1:E60001;A3;E8:E60001) "
Formulunu yaza bılırsınız
B Sutunununda Ayların yazılı oldugunu varsayarsak
E Sutunununda Odenecek Miktarin Yazıldıgını Var sayarsak
A3 Hücresine Ocak Yazalım
A4 Hücresinede Formulumuzu yapıstıralım
A4 Ayında ocak ayındakı butun odemelerınızın toplamını gore bılırsınız
A3 hücresini şubat olarak değitirdinizide şubat ayında yapılacak odemelerın toplamını gorebilirsiniz
umarım işinize yarar