Denetim Masası>Fare altından İşaretçiler sekmesine geçin. Düzen yazısının altındaki kutucuktan diğer imleç tasarımlarından birini seçin.
Eğer düzelmezse, Denetim Masası>Kullanıcı Hesapları>Yeni hesap oluştur ile yeni bir kullanıcı hesabı oluşturun. Bu hesaba parola vermenize gerek yok, çünkü bu geçici bir kullanıcı hesabı. Daha sonra kendi oturumunuzu kapatıp oluşturduğunuz geçici hesabı açın.
Eğer bu hesapta da işaretçi aynı ise ya Windows dosyalarınızda sorun var, ya da bilgisayarınızda zararlı bir yazılım var. Bunu çözmek için öncelikle (eğer bilgisayarınızda yoksa) bir antivirus yazılımı ve bir antispyware programı yükleyin. Benim tavsiyem antivirus olarak Kaspersky Antivirus veya NOD32, antispyware olarak da Ad-Aware olacaktır. Kaspersky Antivirus ve NOD32 ücretli, Ad-Aware ise ücretsizdir. Fakat ücretli olanların deneme sürümlerini kullanabilirsiniz.
Antivirus ve antispyware yazılımlarını yükledikten sonra bilgisayarınızı Güvenli Mod'da açın(Windows'un yüklendiği ekran açılmadan önce F8'e basın. Açılan seçenekler arasından Güvenli Mod'un üzerine gelin ve Enter'a basın). Windows'u Güvenli Mod'da başlattığınızda antivirus yazılımınız otomatik olarak açılmayacaktır. Bu nedenle Başlat>Tüm Programlar altından yazılımı çalıştırmalısınız. Yazılımı çalıştırdıktan sonra tam bir tarama yapın. Eğer zararlı yazılım tespit edilirse, tespit edilen bu yazılımları silin(genelde sağ tık>sil veya delete). Sonrasında Ad-Aware ile de tarama yapın. Ad-Aware herhangi bir zararlı yazılım tespit ederse bunu da silin(Tespit edilen yazılımın yanındaki kutucuğu işaretleyin ve Remove butonuna tıklayın). Sonrasında bilgisayarınızı yeniden başlatın.
Bu taramalar sonucu herhangi bir virus, trojan vs. tespit edilemezse; Windows dosyalarınızda bir sorun olma olasılığı yüksek. Bunu düzeltmek için Windows'unuzu onarmalısınız. Windows'u nasıl onarabileceğinizi https://www.chip.com.tr/konu/10-a ... i-onarmak_6998.html konusundan öğrenebilirsiniz.