Merhabalar.Sorunum şöyle.2 sene önce gold pc'den pegasus marka bir hazır masaüstü sistem aldık.standart olan 2 yıl garanti süresi sona erdi,garanti süresi içinde hard disk bozulmuştu diskin degişimi yapıldı.Sistemin garanti süresi sona erdikten sonra hard disk yeniden bozuldu.Hard diskin seri no ile araştırdığımda MersaSistem'in ürünü olduğu ve garanti süresinin 2011 haziran ayına kadar devam ettiği sistemde görünmekte.Acaba Bu diskin değişimi/onarımını MersaSistem yapmak zorundamı,yani bana bir sorun çıkartırlarmı.Bu firmanın garanti/servis olayından yararlanan arkadaşlarımız var ise nasıl bir yol izlediklerini,neler yapmam gerektiğini anlatabilirlerse çok sevinirim.Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
Garanti Durumu Hakkında
bir parça değiştirildiği zaman yeni aldığınızın ilk gününden garanti yeniden başlar.
sanırım bu yeterli olmuştur.
yani garantiniz devam ediyor olabilir
mersa sistemin garantitakip bölümüne diskin seri no yazdıgımda ürünün garantisinin devam ettigi görünüyor.ancak elimde bir belge yok disk'e ait.sadece gold pcden aldıgım masaüstü sistemin faturası durmakta.bu belge ile işlem yapmam mümkünmü.yada bu gibi işlemlerde seri no olması yeterlimi(sanırım seagete markasında bu olay vardı)
arkadaşlar yardımcı olduğunuz için teşekkürler.Ancak bugün pegasus masaüstü sistemi almış oldugum gold bilgisayar teknik servis'i ile görüstüm.onlara mersa sisteme ulaştırmaları için sadece arızalı ürün olan hard diski götürmüştüm,onlar sadece diskin degil komple kasayı getirmemi söylediler önce pegasus'a kasa gidicekmis orda hard disk cıkartılıp mersa sisteme yollanacakmıs.bende kasanın garantisinin bittigini pegasus markasıyla bir alakasının olmadıgını sadece hard disk garantisinin devam ettigini anlatmaya çalıştım,onlar kasanın toplama olmadıgını o yüzden tüm sistemin gönderilmesi gerektigi konusunda direttiler.bu olay gerçekten böylemi işliyor acaba?bir tek disk için komple kasanın gitmesi bana çok saçma geliyor.