garanti sorunu

hortlak100
28-10-2009, 13:24   |  #1  
hortlak100 avatarı
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
96 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

Casper marka dizüstü bilgisayarımdaki Anakart sorunu nedeniyle teknik servise gönderdim.makinemin garantisi 2009 ağustosta bitmiştir fakat garantisi bitmeden önce Anakartı değişmiştir(garanti kapsamında)-ve 10 ay sonra aynı hatayı tekrar vermiştir ve teknik servisteki yetkilinin bana açıklaması anakart değişecek diyip ücret talep etmiştir.Bende kendisine takılan parçanın 1 yıl garantisi olduğunu söylediğimde bana garanti kapsamında takılan parçanın(Anakartın) o 1 yıllık sürece dahil olmadığı söylenmiştir.Bu Konuda bılgısı olan arkadaslardan öneri bekliyorum.Tüketici mahkemesine gitsem sonuc değişir mi?yardım eden arkadaslara tesekkur ederım şimdiden.

SAİNT
28-10-2009, 13:42   |  #2  
SAİNT avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
3,595 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

garanti kapsamına girmediğini söyleyen kişiden fax yoluyla resmi bir belge iste eğer sunamzsa şikayet edebilirisin ayrıca garanti kitapcığından garanti şartlarını ince ayrıntılarına kadar göz geçir.

Banned
28-10-2009, 13:51   |  #3  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 21
5,777 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2008
Alıntı: hortlak100  
Casper marka dizüstü bilgisayarımdaki Anakart sorunu nedeniyle teknik servise gönderdim.makinemin garantisi 2009 ağustosta bitmiştir fakat garantisi bitmeden önce Anakartı değişmiştir(garanti kapsamında)-ve 10 ay sonra aynı hatayı tekrar vermiştir ve teknik servisteki yetkilinin bana açıklaması anakart değişecek diyip ücret talep etmiştir.Bende kendisine takılan parçanın 1 yıl garantisi olduğunu söylediğimde bana garanti kapsamında takılan parçanın(Anakartın) o 1 yıllık sürece dahil olmadığı söylenmiştir.Bu Konuda bılgısı olan arkadaslardan öneri bekliyorum.Tüketici mahkemesine gitsem sonuc değişir mi?yardım eden arkadaslara tesekkur ederım şimdiden.
Bilgisayarın garantsinden başka değişen her donanımında garantisi olması mantıklı gelebilir ancak işin mantığı aldığınız yekün cihazı belirli süre içerisinde kullanım garantiniz olduğu için garanti parça parça değil tüm sistem içindir.  Siz ilgili süre zarfında bu kullanımı gerçekleştirdiğiniz için garantiniz bitmiş durumdadır. Pc şirketleri bunu çok iyi bilgdiğinden hiçbir şey elde edemezsiniz.   Boş yere mahkeme ile vs. uğraşıp zaman ve paranızı harcayacağınıza 100-150 liraya yeni bir anakart alıp kullanın. Casperin verdiğide ancak o kadar eder.

world_pc
28-10-2009, 14:45   |  #4  
world_pc avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
3,359 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009
Alıntı: saint  
garanti kapsamına girmediğini söyleyen kişiden fax yoluyla resmi bir belge iste eğer sunamzsa şikayet edebilirisin ayrıca garanti kitapcığından garanti şartlarını ince ayrıntılarına kadar göz geçir.
hortlak100
28-10-2009, 17:29   |  #5  
hortlak100 avatarı
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
96 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009
Alıntı: khramn  
Bilgisayarın garantsinden başka değişen her donanımında garantisi olması mantıklı gelebilir ancak işin mantığı aldığınız yekün cihazı belirli süre içerisinde kullanım garantiniz olduğu için garanti parça parça değil tüm sistem içindir.  Siz ilgili süre zarfında bu kullanımı gerçekleştirdiğiniz için garantiniz bitmiş durumdadır. Pc şirketleri bunu çok iyi bilgdiğinden hiçbir şey elde edemezsiniz.   Boş yere mahkeme ile vs. uğraşıp zaman ve paranızı harcayacağınıza 100-150 liraya yeni bir anakart alıp kullanın. Casperin verdiğide ancak o kadar eder.
casper 560 lıra talep ettı 200 300 dese zaten verıcem hemen ama 560 cok fazla