Gates ve Seinfeld'li reklam başarılı mı?

CHIP Online
08-09-2008, 13:10   |  #1  
CHIP Online avatarı
OP www.chip.com.tr
Teşekkür Sayısı: 26
36,771 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

Microsoft'un Seinfeld ve Gates'li reklam filmi nasıl tepkiler aldı? İkinci reklamda neler olacak?

Okumak için: https://www.chip.com.tr/konu/Gate ... sarili-mi_8592.html

Başrollerinde Jerry Seinfeld ve Bill Gates'in oynadığı yeni Microsoft reklamını bazıları çok sevdi, bazıları ise nefret etti. Reklamdan sorumlu ajans Crispin Porter Bogusky ise, tam da bu yüzden durumdan gayet memnun.

Her şeyden önce bilinmesi gereken, yayınlanan reklam filminin, birkaç bölümlük bir kampanyanın ilk halkası olduğu. Crispin kampanyasının amacı, ilk reklamda insanların bu konudan bahsetmelerini sağlamaktı. Bu açıdan oldukça başarılı oldukları kesin. Asıl soru, kampanyanın yeni reklam filmlerinde bu ilgiyi görmeyi sürdürüp sürdüremeyecekleri.

Reklam aslında sadece teknolojiyle ilgilenenlere değil, Microsoft'la ilgilenebilecek herkese hitaben yapılmış. Microsoft, kalbe sahip bir güç imajı çizmek istiyor. Bu imaj Microsoft'a, daha önce Weiden and Kennedy ajansı tarafından " Where do you want to go today - Bugün nereye gitmek istersin?" kampanyasında da verilmişti. Ancak bu kampanya, her ne kadar başarılı olduğu iddia edilse de, "What kind of error messages would you like today? - Bugün nasıl bir hata mesajı istersin" şeklinde espirilere yol açmıştı.

Tüm konu: Gates ve Seinfeld'li reklam başarılı mı?

İzleyin: Beklenen reklam filmi!


Kaynak: www.chip.com.tr

Tartışıyoruz: Eğer Microsoft zamanında, şu an yapmaya çalıştığı gibi, kullanıcılarıyla güçlü duygusal bağlar kurabilseydi, acaba başta Apple olmak üzere, rakipleri bugün nerede olurdu?

Fattur
09-09-2008, 18:12   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
5,768 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

Bugün olmazdı öyle rakipler :D ama yavaş yavaş duygusal bağ kurmaya başladı.

ylahh
20-09-2008, 16:03   |  #3  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
13 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

ÇOK DOĞRU MICROSOFT "SADECE DUYGUSAL" BAĞ KURUYOR. ÜRÜN FİYATLARINADA BU DUYGUSALLIK YANSIMIŞ DURUMDA.