GeForce 257.21 WHQL sürücüsü kullanıma sunuldu

Fatih_ARMAĞAN
15-06-2010, 20:02   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,804 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

Nvidia bugün yaptığı bir açıklama ile WHQL sertifikalı GeForce 256.21 sürücüsünü kullanıma sundu. PhysX  v9.10.0223 yazılımına sahip olan ve GeForce 6 serisinden Fermi tabanlı GeForce GTX 400 modellerine kadar tüm masaüstü ekran kartları ve ION entegre GPU ailesi ile uyumlu olan yeni sürücü çok sayıda güncelleme ile geliyor.
Nvidia'nın açıkladığı bilgilere göre, GeForce GTX 257.21 WHQL sürücüsü,
- GeForce GTX 400 serisi için OpenGL 4.0 desteği,
- Çift hassasiyetli matematik hesaplamalarında ciddi performans artışı getiren CUDA Toolkit 3.1 desteği,
- Üçlü SLI için yeni bir Extreme AA modu, GeForce 200 serisi için SLI48X AA, GeForce GTX 400 serisi içinse SLI96X AA desteği,
- Ambient Occlusion kontrol panelinde yeni bir kalite modu,
- SLI ve PhysX için Nvidia Kontrol panelinde yeni bir kurulum sayfası,
- Hangi GPU'nun CUDA uygulamlaarını çalıştıracağıyla ilgili olarak CUDA GPU seçimine olanak tanıyan yeni bir kontrol paneli özelliği,
- Nvidia 3DVision ile Blu-ray 3D desteği,
- Çok sayıda oyun için performans artışı,
* Aliens vs. Predator (1920x1200 noAA/AF ?   Tessellation on) oyununda %14'e varan performans artışı,
* Batman: Arkham Asylum (1920x1200   4xAA/16xAF PhysX=High) oyununda %4'e varan performans artışı,
* BattleForge (1920x1200 4xAA/16xAF ?   Very High settings) oyununda %5'e varan performans artışı,
*  Call of Duty: Modern Warfare 2   (1920x1200 4xAA/16xAF) oyununda %5'e varan performans artışı,
*  Crysis: Warhead (1920x1200   4xAA/16xAF ? Enthusiast setting) oyununda %4'e varan performans artışı,
* Enemy Territory: Quake   Wars (1920x1200 no AA/AF) oyununda %24'e varan performans artışı,
* Far Cry 2 (2560x1600   8xAA/16xAF) oyununda %9'a varan performans artışı,
* Just Cause 2 (2560x1600 no AA/AF - Concrete   Jungle) oyununda %25'e varan performans artışı,
* Metro 2033 (1920x1200 no AA/16xAF ? Tessellation   on) oyununda %7'ye varan performans artışı,
* Metro 2033 ((1920x1200 4xAA/16xAF ?   Tessellation on) oyununda SLI ile %40'a varan performans artışı,
* S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat   (1920x1200 no AA/AF ? Day) %8'e varan performans artışı,
* Stone Giant (2650x1600 ? Tessellation on, DoF on) oyununda SLI ile %110'a varan performans artışı,
*  The Chronicles of   Riddick: Dark Athena (2560x1600 no AA/AF) oyununda %6'ya varan performans artışı,
* Unigine:   Tropics (2560x1600 no AA/AF ? OpenGL) %9'a varan performans artışı,
* 3DMark Vantage   (Performance ve Extreme ayarlarda) testinde %5'e varan performans artışı,
* Transparency AA   (1920x1200 4xTrSS ? Crysis'de ölçüldü) seçeneğinde %19'a varan performans artışı.
GeForce 257.21 WHQL sürücüsünün işletim sisteminizle uyumlu versiyonuna bu adresten erişebilirsiniz.

Kaynak: D.H

DEXTER 26
17-06-2010, 12:44   |  #2  
DEXTER 26 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 26
1,018 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2010

tesekkurler guzel paylaşım

CenkJK
18-06-2010, 09:48   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
352 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

windows xp de o dediğiniz özelliklerin hiç biri etkili değil

GameRMan
18-06-2010, 11:00   |  #4  
GameRMan avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3,045 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

Evet İndirip kurdum. Farkı hissettim . Yenisini kurarken Mutlaka eskisini  program ekle kaldırdan kaldırın derim.

Fatih_ARMAĞAN
18-06-2010, 14:11   |  #5  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,804 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008
Alıntı: CenkJK  
windows xp de o dediğiniz özelliklerin hiç biri etkili değ
Xp ile artık  bir çok özellik etkin değilki...

xp nin kapasitesinin artık son noktasına ulaşmıştır Devir Windows7 dir.

XP şuanda bir çok donanımın ihtiyacına cevap verememektedir. Kaldıki windows7 bile bazen sıkıntı yaşabiliyor.

Qromodynmc
18-06-2010, 14:17   |  #6  
Qromodynmc avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 127
4,184 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

peki bu directx 11li kart kullanan arkadaşlar tessellationu açınca çok şey değişiyormu oyunlarda? test videolarında çok şey değişiyordu ancak kartlar can çekişiyordu oyunlarda durum ne?

Fatih_ARMAĞAN
18-06-2010, 14:53   |  #7  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,804 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008
Alıntı: punisher123  
peki bu directx 11li kart kullanan arkadaşlar tessellationu açınca çok şey değişiyormu oyunlarda? test videolarında çok şey değişiyordu ancak kartlar can çekişiyordu oyunlarda durum ne?
Onu deneyen arkadaşlara sormak lazım oyunlara göre değişkenlik gösterebiliyor. fakat bu olay tamamen ekran kartına baglı bir etkileşim değil eğer Direcxt 11 destek li bir ekran kartı, kullanınan ekran kartına uyum sağlamayan yeterli bir pc ve PSU yokse sorun çıkma ihtimali ve Ekran kartının aşırı ısınma ve dolayısıyla donma kitlenme vb. durumlar söz konusu olabilir. 

Not : Tesselasyon bir Render lama tekniği olduğundan Ekran kartına daha çok yük biner ve dolayısı ile sadece ekran kartı bunun altından kalkamayabilir.

serkanb
18-06-2010, 15:39   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
136 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

halen XP kullanan varmı yaa...

şafak89
19-06-2010, 01:50   |  #9  
şafak89 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 7
2,522 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

MECBUR KALDIKCA :)

CenkJK
19-06-2010, 07:23   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
352 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009
Alıntı: serkanb  
halen XP kullanan varmı yaa...
 
 
normalde vista home ama bıktım artık 2 ay geçiyor bilgisayar yarı yarıya yavaslıyordu bende dedim artık birazda xp kullanayım :))