güncelleme sorunu

sodom66
15-04-2009, 16:47   |  #1  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
48 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2009

güncellemeye bastığımda 80072ee2 die bi hata kodu veriyo ve güncelleme yapmıyo benim win 7 yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim
Ağlıyor

Son Düzenleme: Serkan Karadaş ~ 19 Nisan 2009 21:02
loganwolverine
15-04-2009, 17:01   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
944 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

80072ee2 hatkodunu araştır.
win7 daha beta bu tür hatalar olabilir. ama sen sürekli kullanıyorsan ne diyim türk mantığı

sword_lion
15-04-2009, 17:06   |  #3  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
29 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

Güncelleştirmeleri denetlerken Windows Update 80072ee2 hatası alırsanız, Windows Update'in güncelleştirmeleri yüklediği web sitesi adreslerini güvenlik duvarı özel durumlar veya "izin verilenler" listesine eklemeniz gerekebilir.
       
Windows Update web sitelerini güvenlik duvarı özel durumlar listesine eklemek için
       
       
Windows Güvenlik Duvarı Windows'un bu sürümüyle birlikte verilir ve zaten özel durumlar listesinde bu siteler bulunuyor olmalıdır. Farklı bir güvenlik duvarı kullanıyorsanız, bu web sitelerini güvenlik duvarı özel durumlar listenize eklemeyi öğrenmek için yazılım yayımcısının yardımına başvurun


       


       


       

Alıntı...

ali_jahn
15-04-2009, 17:06   |  #4  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
59 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

Bunu Windows Vista ve Windows Server 2008'de yapmak için aşağıdaki adımları uygulayın:
Windows Güvenlik Duvarı’nı etkinleştirmek için Başlat
Bu resmi kapatBu resmi aç
’ı, ardından Denetim Masası’nı, Güvenlik’i ardından Windows Güvenlik Duvarı’nı tıklatın.
Windows Güvenlik Duvarını aç veya kapat seçeneğini tıklatın.


Bu resmi kapatBu resmi aç
Yönetici parolası girmeniz veya onaylamanız istenirse, parolayı yazın veya onaylayın.
Açık (önerilir) seçeneğini ve ardından Tamam'ı tıklatın.
Bunu Windows 2000’de, Windows XP’de veya Windows Server 2003'de yapmak için aşağıdaki adımları uygulayın:
Başlat'ı ve sonra Çalıştır'ı tıklatın.
Aşağıdaki komutu kopyalayın ve Çalıştır kutusuna yapıştırın (veya yazın) ve ENTER tuşuna basın:
firewall.cpl
Genel sekmesinde, Açık (Önerilir) seçeneğinin işaretlenmiş olduğundan emin olun ve Tamam'ı tıklatın.
Adım 2: Üçüncü taraf güvenlik duvarını geçici olarak devre dışı bırakın.
Bunu Windows Vista ve Windows Server 2008'de yapmak için aşağıdaki adımları uygulayın:
Başlat
Bu resmi kapatBu resmi aç
düğmesini ve sonra Denetim Masası'nı tıklatın.
Güvenlik'i ve sonra Güvenlik Merkezi'ni tıklatın.


Bu resmi kapatBu resmi aç
Yönetici parolası girmeniz veya onaylamanız istenirse, parolayı yazın veya onaylayın.

Not Bu seçenek henüz seçili değilse, gezinti bölmesinin sol tarafındaki Denetim Masası Giriş Sayfası öğesini işaretleyin.
Güvenlik Duvarı altından güvenlik duvarı durumu notunu okuyun. Buradaki bilgiler, varsa herhangi bir güvenlik duvarının yüklü ve açık olup olmadığını belirtir. Örneğin, ZoneAlarm için söz konusu bildirimde ZoneAlarm Firewall is currently ON (ZoneAlarm Güvenlik Duvarı şu anda AÇIK) iletisi görüntülenir. Ayrıca, güvenlik duvarı bölümünün sağ alt köşesinde, şu anda çalışan bir güvenlik duvarı olup olmadığını gösteren yeşil bir Açık düğmesi de bulunur.
Güvenlik duvarı durumu notunda listelenen üçüncü taraf güvenlik duvarı uygulamasını açın ve güvenlik duvarını geçici olarak devre dışı bırakın. Gerekirse, uygulamayı geçici olarak devre dışı bırakmak için güvenlik duvarı uygulamasının belgelerine başvurun veya uygulamanın satıcısına başvurun.
Bunu Windows 2000’de, Windows XP’de veya Windows Server 2003'de yapmak için aşağıdaki seçeneklerden birini belirleyin:
Programla birlikte verilen belgelere bakın.
Programınızın Yardım dosyalarına bakın.
Program satıcısına başvurun. Programın satıcısıyla iletişim kurma hakkında bilgi için aşağıdaki Microsoft Web sitesini ziyaret edin:

(()
Adım 3: Güncelleştirmeleri yüklemeyi yeniden deneyin
Bu yöntem sorununuzu giderdiyse, Yöntem B’deki 2. adımı uygulayarak üçüncü taraf güvenlik duvarını yeniden etkinleştirin. Üçüncü taraf güvenlik duvarınız için gereken güncelleştirmeleri denetlemeniz ve yüklemeniz gerekebilir.

Bu yöntem sorunu çözmezse, Yöntem C ile devam edin.
Üste
Yöntem C: Üçüncü taraf virüsten koruma yazılımınızı geçici olarak devre dışı bırakın.
Uyarı Bu geçici çözüm, bilgisayarın veya ağın kötü niyetli kullanıcılar veya virüsler gibi kötü amaçlı yazılımlar tarafından gerçekleştirilecek saldırılara karşı daha savunmasız kalmasına neden olabilir. Bu geçici çözüm önerilmez, ancak gerekli olduğunu düşünürseniz kullanabilmeniz amacıyla bu bilgiler sağlanmaktadır. Bu çözümü kullanmak kendi sorumluluğunuzdadır.

Not Üçüncü taraf güvenlik duvarınız Yöntem B’den dolayı hala devre dışı durumdaysa; e-posta iletilerini açmayın, Web’de dolaşmayın veya anlık ileti uygulamasını kullanmayın.
Adım 1: Üçüncü taraf virüsten koruma yazılımınızı bulun ve geçici olarak devre dışı bırakın.
Not Windows, virüsten korunma programlarının tümünü algılamaz ve bazı virüsten korunma yazılımları durumlarını Windows’a bildirmez. Virüsten korunma yazılımınız Windows Güvenlik Merkezi’nde görüntülenmezse ve programı nasıl bulacağınızdan emin değilseniz, aşağıdakilerden herhangi birini deneyin:
Başlat menüsündeki programlar listesinden virüsten korunma yazılımına bakın.
Yazılımın veya yayıncının adını Başlat menüsündeki Ara kutusuna yazın.
Görev çubuğunun en sağındaki bildirim alanında ilgili simgeyi arayın.
Bunu Windows Vista ve Windows Server 2008'de yapmak için aşağıdaki adımları uygulayın:
Başlat’ı
Bu resmi kapatBu resmi aç
tıklatın, ardından aşağıdaki komutu kopyalayarak, Aramayı Başlat metin kutusuna yapıştırın (veya yazın):
wscui.cpl
Programlar listesinde wscui.cpl öğesini tıklatın.
Windows Güvenlik penceresinde Zararlı yazılımlardan korunma öğesini tıklatın.

Not Windows, virüsten korunma yazılımınızı algılarsa, yazılım Virüsten koruma altında listelenir.
Yazılım etkin durumdaysa, bunu devre dışı bırakma hakkında bilgi için yazılımla birlikte gelen Yardım belgelerine bakın.
Bunu Windows 2000’de, Windows XP’de veya Windows Server 2003'de yapmak için aşağıdaki adımları uygulayın:
Başlat'ı ve sonra Çalıştır'ı tıklatın.
Aşağıdaki komutu kopyalayın ve Çalıştır kutusuna yapıştırın (veya yazın) ve ENTER tuşuna basın:
wscui.cpl
Windows Güvenlik penceresinde Virüsten Korunma öğesini tıklatın.
Yazılım etkin durumdaysa, virüsten korunma uygulamasındaki bilgileri görüntüleyin ve uygulamanın adını not edin.
Başlat'ı tıklatın, Tüm Programlar'ı tıklatın, ardından virüsten koruma uygulamasını bulun ve başlatın.
Yazılımı geçici olarak devre dışı bırakın.

Not Bunu nasıl yapacağınızı belirlemek için uygulama belgelerini incelemeniz gerekebilir.
Adım 2: Windows Update içindeki güncelleştirmeleri denetleyin
Virüsten koruma yazılımı geçici olarak devre dışı bırakıldıktan sonra, Windows Update veya Microsoft Update sitesini yeniden ziyaret edin ve güncelleştirmeleri karşıdan yüklemeyi ve kurmayı yeniden deneyin.

Bu yöntem sorununuzu giderdiyse ve güncelleştirmeleri başarılı bir biçimde yüklediyseniz, üçüncü taraf güvenlik duvarını yeniden etkinleştirmelisiniz. Bunu yapmak için Yöntem B’deki 2. adıma bakın.

Bu yöntem sorununuzu çözmezse, Yöntem D ile devam edin.
Üste
Yöntem D: Yazılım hızlandırıcı programları devre dışı bırakma
Çalışmakta olan yazılım hızlandırıcı programları devre dışı bırakın. Dosya karşıdan yükleme hızlandırıcıları ve İnternet hızlandırıcı, bu programlara verilebilecek örneklerdir.

Not Üçüncü taraf güvenlik duvarınız Yöntem B’den dolayı hala devre dışı durumdaysa; e-posta iletilerini açmayın, Web’de dolaşmayın veya anlık ileti uygulamasını kullanmayın.
Adım 1: Yazılım hızlandırıcı programları devre dışı bırakın
Bunu yapmak için aşağıdaki seçenekler arasından seçim yapın:
Programla birlikte verilen belgelere bakın.
Programınızın Yardım dosyalarına bakın.
Program satıcısına başvurun. Programın satıcısıyla iletişim kurma hakkında bilgi için aşağıdaki Microsoft Web sitesini ziyaret edin:

(()
Adım 2: Güncelleştirmeleri yükleyin
Yazılım hızlandırıcı program devre dışı bırakıldıktan sonra, Windows Update veya Microsoft Update sitesini yeniden ziyaret edin ve güncelleştirmeleri karşıdan yüklemeyi ve kurmayı yeniden deneyin.

Bu yöntem sorununuzu giderdiyse, 1. Adımda devre dışı bıraktığınız yazılım hızlandırıcı programları yeniden etkinleştirmeniz gerekir.

Bu yöntem sorununuzu çözmezse, Yöntem E ile devam edin.
Üste
Yöntem E: Windows Update ve Microsoft Update Web sitelerini Güvenilen Siteler listesine ekleme
Not Üçüncü taraf güvenlik duvarınız Yöntem B’den dolayı hala devre dışı durumdaysa; e-posta iletilerini açmayın, Web’de dolaşmayın veya anlık ileti uygulamasını kullanmayın.

Windows Update ve Microsoft Update Web sitelerini Güvenilen Siteler listesine eklemek için aşağıdaki adımları izleyin:
Windows Internet Explorer'ı başlatın.
Araçlar menüsünden Internet Seçenekleri'ni tıklatın.

Not Internet Explorer 7’yi kullanıyorsanız ve menü kullanılamıyor ise, Internet Explorer Menüsüne erişmek için klavyenizdeki ALT tuşuna basın.
Güvenlik sekmesini ve sonra Güvenilen Siteler'i tıklatın.
Siteler öğesini tıklatın, ardından Bu bölgedeki tüm sitelerden sunucu doğrulaması (https:) iste onay kutusunu tıklatarak temizleyin.
Aşağıdaki Web sitesini bölgeye ekle kutusuna aşağıdaki adresleri yazın ve her adresten sonra Ekle'yi tıklatın:




Tamam'ı iki kez tıklatın.
Güncelleştirmeleri yüklemeyi yeniden deneyin
Bu yöntem sorununuzu giderdiyse ve güncelleştirmeleri başarılı bir biçimde yüklediyseniz, hala devre dışı durumdaysa, üçüncü taraf güvenlik duvarını yeniden etkinleştirmelisiniz. Bunu yapmak için Yöntem B’deki 2. adıma bakın.

Bu yöntem sorununuzu çözmezse, Yöntem F ile devam edin.
Üste
Yöntem F: En yeni Arka Planda Akıllı Aktarım Hizmeti (BITS) güncelleştirmesinin yüklü olduğundan emin olun.
Not Üçüncü taraf güvenlik duvarınız Yöntem B’den dolayı hala devre dışı durumdaysa; e-posta iletilerini açmayın, Web’de dolaşmayın veya anlık ileti uygulamasını kullanmayın.

En yeni Arka Planda Akıllı Aktarım Hizmeti (BITS) güncelleştirmesinin yüklü olduğundan nasıl emin olacağınız hakkında daha fazla bilgi için Microsoft Bilgi Bankası'ndaki makaleyi görüntülemek üzere aşağıdaki makale numarasını tıklatın:
842773   (( ) Windows Server 2003, Windows XP ve Windows 2000 için BITS 2.0 ve WinHTTP 5.1'i içeren güncelleştirme paketi kullanıma hazır
Bu yöntem sorununuzu giderdiyse ve güncelleştirmeleri başarılı bir biçimde yüklediyseniz, işleminiz tamamlanmış demektir. Bununla birlikte, Yöntem B nedeniyle hala devre dışı durumdaysa, üçüncü taraf güvenlik duvarınızı şimdi yeniden etkinleştirmelisiniz. Bunu yapmak için Yöntem B’deki 2. adıma bakın.

Bu yöntem sorununuzu gidermediyse ve gelişmiş sorun giderme adımları konusunda deneyimliyseniz, "Gelişmiş sorun giderme" bölümünden devam edebiliriz.
Birde bunu dene ...