Kuaförler için özel olarak geliştirilmiş web tabanlı ticari yazılımımız hakkında detaylı bilgiye aşağıdan ulaşabilirsiniz.
Demo talebinde bulunmak için: http://bit.ly/U5Nolg
Telefon numaramız: (212) 438 1 069
http://www.facebook.com/guzelyazilim
http://twitter.com/guzelyazilim
Güzel Yazılım, sektörün içinden gelen uzmanlar tarafından sadece güzellik sektörüne özel olarak geliştirilmiştir. Barındırdığı birçok özellik ile sektöründe ilk olma özelliği taşımaktadır. Web tabanlı altyapısı, Bulut Bilişim teknolojisini kullanmaktadır. Güzel Yazılım'ın içerdiği modüllerin özelliklerine kısaca değinecek olursak;
Müşteri modülü ile, müşterilerin ayrıntılı kayıtları tutulabilmektedir. Özel günlerde müşterilere toplu e-posta ve SMS göndererek müşteri sadakatı yükseltilebilmektedir. İstendiği takdirde müşteri bazında randevu takibi, boya takibi ve görüşme takibi yapılabilmektedir.
Firma modülü ile, birliklte çalışılan firmaların carileri takip edilebilmektedir. Stokta azalmış ürünlerin online siparişi de bu modül sayesinde verilebilmekte
Ürün modülü ile, salonda satılan ürünlerin stok takibi yapılabilmektedir. Eğer birden fazla salon mevcutsa, her salonun stok bilgilerine ürün sayısı bazında anlık olarak ulaşılabilmektedir. Ürünlerin detaylı bilgileri kaydedilebilmekte ve bu bilgiler müşteri ile paylaşılabilmektedir. Satışına başlanılan yeni ürünler sisteme kolaylıkla girilebilmektedir.
Hizmet modülü ile, salonda verilen hizmetler ayrıntılı bir şekilde tanımlanabilmektedir. Dijital adisyon sistemi ile mobil cihazlar ile adisyon açılabilmektedir. Adisyon kaydı, dokunmatik bilgisayar veya kiosk aracılığıyla da yapılabilmektedir. Güzel Yazılım, bu özelliği ile sektöre yenilikçi bir bakış açısı getirmiştir. Müşteriler istediği taktirde hizmetlerin özelliklerini ve fiyatlarını özel bir ekrandan takip edebilmektedir.
Kasa modülü ile, işletmenin gelir ve giderleri anlık olarak takip edilebilmektedir. Web tabanlı Güzel Yazılım altyapısı sayesinde, işletme içinde olunmasa bile istenilen anda kasa bilgilerine ulaşılabilmektedir. Çek ve senet hareketleri takip edilebilmektedir.
Randevu modülü ile, personel, oda veya cihaz bazlı olarak randevu verilebilmektedir. Randevu tarihi yaklaşan müşterilere otomatik olarak e-posta veya SMS gönderilebilmektedir.
Paketler modülü ile, müşterilere özel paketler tanımlanabilmektedir. Seans sayısı ve fiyat belirlenebilmektedir. Verilen hizmetin içeriğine göre gerektiğinde hazır formlar müşterilere doldurtulabilmekte ve dijital imza ile müşteri takibi yapılabilmektedir.
Personel modülü ile, personellerin kayıtları tutulabilmektedir. Personellerin performans ölçümleri yapılabilmektedir. Ürün ve hizmet bazında takip yapılabildiği için adaletli bir prim sistemi oluşturulabilmektedir. Personellerin işe giriş ve çıkış saatleri Güzel Yazılım ile tam entegre çalışan cihazlar sayesinde sistem üzerinden takip edilebilmektedir.
Kampanya modülü ile, müşterilere özel kampanyalar tanımlanabilmektedir. İstendiği takdirde kayıtlı olan müşterilere toplu e-posta ve SMS ile kampanya haberleri gönderilebilmektedir. Kampanyalar QR Kod formatında kaydedilebilmektedir.
Raporlar modülü ile, işletme verimliliğinin yükselmesine yardımcı olabilecek birçok rapor alınabilmektedir. Müşteri, firma, ürün, hizmet, kasa, banka, randevu, paket, personel ve kampanyalar ile ilgili raporlar anlık olarak alınabilmektedir. Grafik raporlar ile daha kolay değerlendirmeler yapılabilmektedir. Raporlar İstendiği takdirde PDF veya Excel formatında dışarı aktarılabilmekte; yazıcıdan çıktısı alınabilmektedir.