benim aldığım exper marka bilgisayarın samsung syncmaster 793mb monitöründe çizgiler çıkmaya başladı.ekran karkı onboard du yeni ekran kartıyla da düzelmedi.başka bir bilgisayara taktım ve yine çizgiler çıkınca sorunun monitörde olduğuna karar verdim.ama şimdi monitörümün üzerinde exper logosu var.onun için exper in servisine mi götürmeliyim yoksa samsung un servisine mi
hangisinin servisine götürmeliyim
Bu başlık kilitlidir. Yeni mesajlar gönderilemez veya mevcut mesajlar düzenlenemez.Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
555 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2005
Dediğin gibi sorun mönitörde.Bence vakit kaybetmeden exper'i ara bilgi al ona göre ne yapcağına karar verirsin.Bu arada mönitörü alalı ne kadar zaman oldu?Eğer garantisi devam ediyorsa değiştirmeleri için diret bence.
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4,805 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2006
garantisi zaten devam ediyor.31 Aralık 2004 te almıştım.
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
3,430 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006
Oyle değiştir deyince monitör değiştirmezler.Monitörün değişmesi için aynı hatadan 3 kere servise gitmesi lazım.Serviste dibine kadar giderler sistem entegresine varana kadar değiştirirler olmazsa rapor tutup yenisini verirler.Tuketici haklarına göre monitörün gelene kadar sana aynı işlevi görecek bir cihaz verirler.