gökyüzü sormuş:
Merhabalar,
Lacie marka harici sabit diskim bir süre önce bozuldu. Ürünün garantisi devam ediyor. Muhtemelen bildiğiniz üzere ürün Logosoft firmasının garantisi altında. Teknik servis hizmetini Logosoft veriyor. Logosoft'un teknik servisiyle yaptığım telefon görüşmesinde olası bir değişim durumunda arızalı olan sabit diski de geri almak istediğimi belirttim ama bunun mümkün olmadığını çünkü arızalı ürünleri üreticiye göndermekle yükümlü olduklarını söylediler. Bu cevap beni hiç memnun etmedi. Verilerimizi depolamak için kullandığımız bu tip cihazlarda kişisel bilgilerimiz bulunmakta. Takdir edersiniz ki bu kişisel bilgilerin tanımadığınız insanların eline geçmesini hiç istemeyiz. Lacie firması uğraşıp benim harici diskimdeki verileri kurtarıp bunları ele geçirecek diye bir şey söylemiyorum ama yapmayacaklarının garantisini bana kim verebilir? Özetle, kişisel verilerimin olduğu bir cihazı arızalı bile olsa başkalarına teslim etmek istemiyorum. Değişim durumunda arızalı cihazı da geri alabilir miyim? Böyle bir hakkım var mı? Bu durumla ilgili görüşleriniz nelerdir? Şimdiden teşekkür ederim.
Saygılarımla
Soru Türü: Donanım
İşletim Sistemi: Windows XP
Sistem Özellikleri:
Bozulan harici sabit disk Lacie marka.
İnternet Tarayıcı: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-GB; rv:1.9.0.7) Gecko/2009021910 Firefox/3.0.7