Arkadaşlar harddisk bozuldu da tıkıt tıkır sesler geliyordu.Herhalde kafa atıyor.Ben bunu servisine verdim acaba servisinde bunu yapabilirler mi?
Teşekkürler.
Arkadaşlar harddisk bozuldu da tıkıt tıkır sesler geliyordu.Herhalde kafa atıyor.Ben bunu servisine verdim acaba servisinde bunu yapabilirler mi?
Teşekkürler.
Garanti kapsamında ise belki, ama kapsam dışı ise yenisini almanı tavsiye ederim. Zira tamir edilse bile işe yarayacağını sanmam. Ettiğin masrafa yazık.
piRe_Garanti kapsamında ise belki, ama kapsam dışı ise yenisini almanı tavsiye ederim. Zira tamir edilse bile işe yarayacağını sanmam. Ettiğin masrafa yazık.Garanti kapsamında ya verdim 30 iş günü içinde yapçaklar.
o zaman endişe edecek bir durum yok.
Benim bir komşumun başına benzer bir hadise geldi ekran kartı geldiğinde arızalıydı. Değiştireceklerini söyleye söyleye nerdeyse zaman aşımına uğrayacaktı. Hatta değiştirdiklerini söyleyip geri yolladıklarında hemen arkasında koyduğum işareti aradım ve sahibine gösterdim.''Bak bu işareti senin yanında değişime gitmeden önce koymuştum, kart değişmemiş ve değiştirildi diye aynı kartı kardeşine geri vermişler'' dedim. Daha sonraki ısrarlarımız sonucunda kart tekrar gitti. Bu sefer garanti süresi dolmuş gibi ifadeler kullanmışlar fakat kartı yolladığımız tarih garanti kapsamı içindeydi. Birşey tutturamayınca ve çocuğun babasının asıl firma sahipleriyle tepeden irtibat kurması sonunda bu çakal bayi nihayetinde değiştirerek vermişler. Aşağıdaki onlar ta kendileri. Her fırsatta reklamlarını yapmaktan gurur duyuyorum.
piRe_...Biraz dokundurduk kusura kalmayın, lafım bu işi hakkıyla yapanlara değildi, onlar kendini biliyor...
Ne insanlar var ya.Sadece ürünü alıncaya kadar ilgileniyolar aldıkltan sonra çekiliyorlar.Evet bu işi hakkıyla yapanlarda var ama böle insan sayısıda çok.