HD 5670 ??

Erşah
23-08-2010, 15:39   |  #1  
Erşah avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 11
2,183 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2010

http://www.vatanbilgisayar.com/m ... ils.aspx?I_ID=46335 arkadaşlar bu ekran kartını alayım mı ? Bütçe en fazla 300 TL Soru

mefetseger
23-08-2010, 15:45   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
143 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2010

onu alacağına http://www.vatanbilgisayar.com/s ... ils.aspx?I_ID=41586 bunu alırsın vatan bilgisayar 6taksit yapıyor 450Watt Veya 500watt kaliteli bi PSU ile kullan iyi günler.

infazci6100
23-08-2010, 18:17   |  #3  
infazci6100 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,108 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

http://www.vatanbilgisayar.com/h ... ils.aspx?I_ID=40753


bunu al 300 lıraya en ıyısı bendede 5770 var aynı paraya daha kotu bı kartı sogutusu ozel tasarım dıye aynı paraya alma

Son Düzenleme: infazci6100 ~ 23 Ağustos 2010 18:19
Atilla Sarıtaş
23-08-2010, 19:18   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
5,871 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

300 TL bütçen varsa 5770 en iyi seçim.

Erşah
23-08-2010, 19:33   |  #5  
Erşah avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 11
2,183 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2010

peki kaç watt ister?

Atilla Sarıtaş
23-08-2010, 19:35   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
5,871 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

Min. 450W gerçek PSU.

infazci6100
23-08-2010, 20:07   |  #7  
infazci6100 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,108 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

450 en az yanı bnce 550 falan ı olur bn 700 le kullanıyom 450 var dı 5770 alıca deyıstım psudan cok fark etsı sıtem performansı bde yanma olsalıgı elektrık kesıntılerınde ortadan kalktı hatda 2 3 sanıyelık kesıntılerde sısıtem kapanmıyo bıle

Atilla Sarıtaş
23-08-2010, 23:13   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
5,871 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

700W ile 5970 kullanırsın abartma.

infazci6100
24-08-2010, 04:08   |  #9  
infazci6100 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,108 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

bırader ben 700 aldım sen 550 al dedım.ben cross yaparım ledler falan dusuncesıle aldım adama onermedım ABARTMADAN oku ne halt yazdımızı

Atilla Sarıtaş
24-08-2010, 09:05   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
5,871 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

550W de fazla. TDP'si 108W olan bi ekran kartı. Bütçen yetiyorsa alırsın o ayrı.

Erşah
24-08-2010, 13:30   |  #11  
Erşah avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 11
2,183 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2010

ya bende 500 var.bi daha gidip power almiim diyorum

Atilla Sarıtaş
24-08-2010, 20:39   |  #12  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
5,871 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

Markası nedir ?

Son Düzenleme: Atilla Sarıtaş ~ 24 Ağustos 2010 20:40
Erşah
26-08-2010, 20:26   |  #13  
Erşah avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 11
2,183 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2010

High Power.Ya zaten şu an para biriktiriyorum.Bi 15 gün sonra falan alıcam.