help! help!

Bu başlık kilitlidir. Yeni mesajlar gönderilemez veya mevcut mesajlar düzenlenemez.
twice_smile
18-10-2005, 13:19   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2005

benim bir tane aycom markalı 4 portlu adsl im var bunu iki kişi kullanıyoruz ve günde bir yada iki kez bağlantı kesiliyo ama adsl fişini çıkarıp taktıgımda geri geliyo ama sürekli böyle yapamam ban yardım edinnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!1

uGuRCaKiR
19-10-2005, 21:15   |  #2  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
42 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2005

Arkadasım Mrb.
Şu an saat 21:00 VE ben birazdan DOktor musterimin evine gidicem.
Sırf senin yazını gördum cvp yazayım dedim..
Tam oLarak da cvp sayılmaz aslında SORU?

Günde 2-3 kez kesiliyo dedin galiba?
1- Adslde takılı olan HAttı Aynı zamanda kullanıyomusunuz?
2- Adsl modemini Kuran Şahıslar SPLİTTER diye bi cihaz ile ayırdılar mı hattınızı?
3- Splitter la ayrılmamıs hat üzerinden arama yaptıgından LİNK in gider.
(Dolayısıyla Günde 2-3 defa diye nitelendirdiğin zaman buyuk ihtimalle arama yapılan zamanlar diye dusunuyorum...)

Bİ dene Bugun cok CALıstım GECE GECE bu kadar Cool

twice_smile
21-10-2005, 17:37   |  #3  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2005

Cok tskur ederim  sorularına cvp vereyim
sprinter takılı
link gitmiyo int toptan kesiliyo
yok onlar ewde yokken de kesilyo bu konuya bi çare bulursan sevinirim
ama birinci sorunu tam olarak anlayamıdım cvp yazarsan sewinirimGülümseme

sehrikalp
21-10-2005, 19:03   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
543 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2005

Senin veya diğer bilgisayarın virüs ya da trojan barındırması muhtemel. Cihazın içinde NAT (Network Address Translation) tablosu denilen, ağdaki bilgisayarlardan gelen isteklerin hangi portlardan geldiğinin yazıldığı tablolar vardır. Yerel ağda bulunan birtakım virüsler internete sürekli ve değişik portlar üzerinden çok yoğun bir şekilde istekler göndermektedir. Bu isteklerin ADSL router cihazınızın içerisindeki NAT tablolarını kısa bir süre içerisinde doldurmasıyla birlikte cihaz artık gelen isteklere yanıt veremez duruma gelmektedir. Bu aşamada cihazı yeniden başlatmak, NAT  tablolarının silinerek cihazın tablolar dolana kadar tekrar çalışmasına imkan vermektedir.
Bu durumun tek çözümü ağınızdaki tüm bilgisayarların güncel virüs tarama programlarıyla gözden geçirilip virüslerden temizlenmesidir.
Ağdaki bilgisayarlardan sadece birindeki bir virüs bile bu duruma neden olabilir, cihazın sağlam olduğunun test edilmesi amacıyla , ADSL modem sadece virüslerden arındırılmış bir bilgisayara takılarak internet bağlantısı test edilebilir.

twice_smile
22-10-2005, 02:08   |  #5  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2005

cok tskur ederim ben ona bir bakcam yinede saol ilginizden dolayı :)