Merhaba arkadaşlar bundan 3 ay önce bir telefon aldım hepsiburada.com sitesinden 0 olarak. cihaz arızalandı servise gönderdik.servis beni aradı cihazın garantisinin bittiği söylendi.bende cihazı daha yeni aldığımızı garantinin bitmesinin imkansız olduğunu söyledim.cihaz 2015 9. ayda servise gitmiş.yani daha önce tamir görmüş.her neyse bundan sonra hepsiburada.com müşteri hizmetlerini aradım.kendılerı servis raporunla cihaz faturasını kendı verdıklerı gönderi koduna göndermemi söyleyen bir mesaj yollamışlar.cihazı yolladık satıcıdan ses yok cihazı teslim almamış telefonlarına ulaşılmıyor.Büyük ihtimal dolandırıldık.müşteri hizmetlerini aradım satıcının ürünü teslim almadığıni ve telefonlarının kapalı olduğunu soyledım.kendileri biz satıcıya ulaşıcaz merak etmeyın dedıler nasıl ulaşacaklar anlamadım orasını ama neyse bugunde teslim almamış.yani bundan sonra ne olur bilemiyorum.bilen varsa yardımcı olursa çok iyi olur.
İmla yazım hatası varsa kusura bakmayın hızlı yazdım biraz.