Hepsiburadadan Casper Excalibur ürününü 16.5.2018 tarihinde teslim aldım...
Ekrandaki bariz sıkıntıyı herhangi bir aksesuarını bile açmadan geri kutuladım...
Ertesi günü "Hepsiburada-kolay iade" başlığından verilen kargo kodunu alıp gönderdim....
Ertesi günü teslim aldılar...
"Servis raporu gerekir" diye ürünü bana geri gönderdiklerini bildirdiler....
Müşteri hizmetlerini aradım....
"14 gün içinde cayma hakkım yok mu neden bu eziyeti çektiriyorsunuz" dedim...
"Kutu açılmış" dendi kesip atıldı....
"Kargo kodunu veren sizsiniz neden servise direk yönlendirmediniz neden bu eziyet ?" dedim...
Dalga geçer gibi "Arasaydınız söylerdik" dendi...
Devamında beni neler bekliyor bilmiyorum ama bu çirkinlikten kurtulduğum anda hepsiburadadan üyeliğimi iptal edeceğim....
Casper markasını gördüğüm reyondada direk yolumu değiştireceğim...
Umarım kimsenin başına gelmez, çok sinir bozucu, çirkin bir olay....