Son zamanlarda yeni binaya taşındılar bence bundan dolayı sistem aksadı hiç böyle şeyler beklemezdim bence onlarda durumun farkındalar ve düzeltme çabası içindeler.:)
Yeni binaya taşınmadan önce bütün bunlar hesaplanmış olması gerekirdi. Hiçkimse mağdur edilmemeliydi. Net bir cevap yok, olup biten hiçbir şey net değil. 6 günlük bir aksama olduğunu düşünelim, 6 Temmuz'dan sonraki 11 gün ne oluyor? Anlamış değilim. Açıkçası bu denli bir gecikmeyi hiçbir zaman yaşamamıştım. Ancak, bu durum pes dedirtti. Ya kesin bir tarih veya açıklama olsa ona göre konuşuruz. Ama yok, müşteri memnuniyeti SIFIR!
Ya firmadaki herkes 2 haftalık tatile mi çıktı da, herşey bu denli aksadı? 2 hafta "ürün tedarik sürecinde" bekletildi. Tedarik süreci 1-3 gün olarak verilmiş. Olmadı 1 hafta diyelim. Ayrıca, son 1 haftadır ürün "Çıkışa Hazır" da bekletiliyor. Ancak gönderilmiyor. Siparişi verdiğim 25 Haziran'dan 22 gün geçti ne olup bittiği hakkında net bir fikrim yok.