Hepsiburada. com'dan vermiş olduğum sipariş içersinde bulunan ürünler için ücretsiz kısmi teslimat seçeneği olduğunu görüp, yetkiliden ek bir ücrete sebep olmayacağını öğrenip kısmi teslimatı istemiştim.
Bu aşamada kısmi teslimatın ilk parça olarak teslim edilen ürününü tüm siparişin kargo bedelini ekleyip öyle faturalandırdıklarını gördüm. (bu elimdeki faturada mevcut). İlk etapta böyle bir duruma "nasıl olsa siparişin geri kalanı gelecek, toplam kargo bedeli aynı kalır" düşüncesi ile fazla üzerinde durmadım.
Ancak işler kısmi teslimat yapılan siparişin, kalan ürünlerin tedarik edilememesi durumunda sarpa sardı. Çünkü öncelikle kısmi teslimat yaptıkları ürün toplam kargo bedeli ile elime geçen sipariş için aldığım ürün zaten kargosu bedava olan bir üründü. Kargosu bedava olmasa dahi, nasıl olurda tedarik edemedikleri ürünle birlikte hesap edilmiş kargo bedelini benden tahsil ederler diye Hepsiburada. com ile "soru sorunuz" kısmından uzun bir süre devamlı sorular yazdım.
Verdikleri cevaplar genelde tam okumadan, ya da okusalar dahi tam anlamadan verilmiş cevaplardı. Cevapların bir kısmında sorunun çözüleceği, hediye çeki verileceği ya da iade edileceği gibi seçenekler olduğu söylendi. Bende siparişi biran önce almak için sitedeki muadil ürün ile toplam ödediğim miktarı ve boşuna ödediğim kargo ücreti toplamı ile yeni bir sipariş verebilirsem siparişimi tekrarlayacağımı söyledim ancak üzerinden günler geçmesine rağmen hiç bir gelişme olmadı.
En sonunda tüm paramın iade edilmesini talep ettim ve iade edilen tutar sadece tedarik edemedikleri ürünün bedeli ile sınırlı idi.
Yani sözün özü, kısmi teslimatta tedarik edemedikleri ürünün kargo bedelini müşterilerinden alıyor bu firma. Bu açıdan kısmi teslimat isterken dikkatli olmanızı öneririm