Microsoft Vista ile düştüğü hataya bu kez düşmeyecek. Üstelik bu konuda yalnız da değil...
Okumak için: https://www.chip.com.tr/konu/herk ... lecek-mi_15196.html
Resimlerle: AMD'den 6 ekranda oyun keyfi!
Son 30 yıldır bilgisayar teknolojisinde yaşanan yenilikler kayda değer başarıların elde edilmesinde 1. planda yer alıyor. Üreticiler yeni bir şeyler ürettiklerinde reaksiyon verip heyecanlanıyorlar, kullanıcılardan da heyecanlanmaları bekleniyor; fakat karmaşık kodların ve sistemlerin ortasında belki sadece RAM, HDD ve ekran kartı değerlerindeki rakamları baz alarak yeniliği sadece sayısal ifadelere bağlayanlar da olabilir.
Bir şeyler satın alması için müşterinin gözünün içine bakıldığı o günler geride kalalı çok oldu. Neredeyse bütün üreticiler müşteriyi değil de, sanki başka bir zümreyi tatmin etmek için üretim yapıyorlar.
AMD Pazarlama Müdürü Leslie Sobon "1995 yılında takılı kaldık. Tembel olan bizleriz." Açıklaması ile müşteri üzerine yüklenmeyerek neredeyse "Artık halk için sanat yapılmalı" düşüncesini savunur bir ifadeye sahip.
Son birkaç senedir zor günler geçiren piyasalar "kullanıcı bu teknolojiyi ne kadar anlarsa, o kadar kolay ve çok satın alabilir." düşüncesinden yoksun bir şekilde satış stratejilerini hayata geçiriyordu.
Örneğin; Intel, uzun zamandır piyasaları yongaları ile besleyen, ihtiyacın asıl kaynaklarından biri model üretimi konusundaki azmini kullanıcıları bilgilendirmek için harcamış olsaydı belki daha fazla kullanıcı olabilirdi.
Haberin devamında: Satıcı eğitimleri...
Tüm konu: Herkes donanımdan anlayabilecek mi?
İzleyin: AMD'den DirectX11 atağı!
Resimlerle: AMD'den 6 ekranda oyun keyfi!
Kaynak: www.chip.com.tr
Tartışıyoruz: Sizce müşteri memnuniyetini ön plana çıkaran en iyi firma hangisi?