hp pavilion dv6196ea batarya problemi

serbü
08-03-2007, 20:02   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

Bimeks içerenköy carrefour magazasından yılbaşından hemen önce pavilion dv6196ea kodlu laptopu aldım,1-2 hafta içinde bataryanın 1 saatte bittiğini fark ettim,nerdeyse sürekli prize takılı olarak şarj ünitesiyle kullanır hale geldim,bimekse ürünü kutusuyla beraber bıraktım,bimeks ürünü kadıköydeki hp nin toplama bürosuna 4-5 gün sonra ulaştırıyor,oradanda hpnin kagıthanedeki tamir servisine ancak 1 şubat perşembe günü ulaşabilmiş,0212 4440307 nolu hp müşteri hizmetlerini aradığımda ürünün henüz işleme sokulmadığını ilk gün hiç birişlem yapılmadığını belirttiler,ertesi gün aradığımda ürünün hala işleme alınmadığını ancak pazartesi sıraya sokulabileceğini söylediler,bende nasıl 1hafta geçtiği halde daha el bile sürülmediğini cumartesi pazarda ilgilienilmiyor neden pazartesi bekleniyor dedim önce bimeks 5gün sonra bize ulaştırdı dediler bizde maalesef pazartesi 3şubatta bakabileceğiz dediler,pazartesinden itibaren 2-3gün daha aradım arıza tespite sokulduğu işlemin ne zaman biticeği hakkında bilgi veremeyiz dediler,yahu batarya dvd kullanmadan sadece nete bağlanarak vs 1 saatte bitiyor ne testiymiş bu anakartı vs test etseniz bukadar sürmez dedim,1hafta daha geçti,tekrar aradım başka bir operatör daha arıza tespite alınmamış cihazınız deyince ısrarla yetkili birini istedim bana notunuzu aldık hemen size döneceğiz dediler,2gün sonra tekrar aradım kimse aramadı dedim bana müşteri ilişkiler koordinatörü DUYGU hnm sizinle ilgileniyor size dönecek hemen dediler,dönmedi 1-2 aramamdan sonra nihayet beni aradı durumu anlattım neden bu kadar basit bi sorunun çözülemediğini bana dönmediğinizi ve neden operatörlerin yalan söylediğini sordum,bana bilgi vereceğini syledi,1 hafta daha böyle geçti haftaya tekrar Duygu hnma notlar bıraktım ısrarlı aramalarım ve bimekse gidip ordaki sorumluyada not bıraktırmam sonucu bana döndü ve sanki ilk kez konuşuyor gibi EVET buyrun nevardı?!! diye sordu bende hayretle ee geçen hafta bana bilgi vermek üzere geri döneceğinizi söylediniz ya dedim,tekrar konuyu anlattım,pardon deyip 1 saat sonra aradı tamam bataryanız arızalıymış dedi,bende biliyorum,ne zaman alabilirim dedim,onu bilemiyorum elimizde yedek batarya yok dedi,iyi kardeşim laptopu verin eskisi gibi prize takıp çalıtırayım dedim,ürününüz tamirde olmaz dedi!!!Allah Allah batarya tamir edilmeyecek değişecek laptopta arıza yok diyosunuz neden laptopu varmiosunuz Kızgınvs. olmaz dedi,bana ödünç bir laptop verdiler kadıköyden gidip aldım cuma günü,gece eve geldiğimde yanlış bir adaptör verdiklerini ve çalıştırmadıklarımı anladığımda aramak için bile pazartesiyi beklemem gerektiğini düşünüp sinirli bir[V] şekilde gülebildim ancak,pazartesi aramaya başladım Duygu hnm bana ancak perşembe döndü yanlış şarj aleti vs bunu bile söyleyebilmek için 1 haftageçmesi gerekmesini nasıl karşılıyorsunuz vs gibi sorulardan sonra,tam bir hafta sonraki cuma günü adaptörü değiştirip ödünç makinayı çalıştırabildim çok şükürKarizma 30 iş gününün dolmasını bekliyorum şimdi,haftasonları sayılmıyor,asıl soru şu eğer 30 iş gününün sonunda bana yeni bir laptop vereceklerse ki eskisini istiyorum çünkü bir sürü programı yeniden kurmakla uğraşmayacağım,yeni bataryada 1 saatte biterse bu lanetli süreci yenidenmi bana yaşatacaklar? ya aslında 2.5saat gidiyor dedikleri batarya diye bir şey yoksa,acaba stand by ımı kastediyor bu dürüst büyük HpPavilion denilen firma yetkilileri ???? Başka benzer sorun yaşayan arkadaşlar varmı?Bunalttılar beni aldığıma alacağıma pişman oldum...Üzgün