Arkadaşlar sorunlar tekrar edecek emin olun, ben de garanti süresinde aynı sorunu yaşadım ve anakartım değişti, garanti bittikten bir hafta sonra yeniden yaşadım ve şu anda anakartın çıkması bile 500 YTL tutuyor montaj hariç, HP'ye göndermedim bile.
Mesajlarınızı ibretle okuyorum. Hepimiz HP mağdurlarıyız. Dün HP'nin ABD'deki CEO'suna mail attım, bizimkiler kadar duyarsız olmayacaklarını ve cevaplayacaklarını düşünüyorum.
Sevgili arkadaşlar, facebook'ta "HP Pavilion Sufferers in Turkey" adında bir grup açtım. Lütfen buraya üye olunuz. Bunu da ABD merkeze yollayacağım, bu tür topluluklar küresel şirketler için önemlidir, dikkate alınmamız için bir şekilde toplanmamız lazım, hem bu sayede HP'ye karşı yasal başvuruda bulunabilecek arkadaşlarımız için bir istatistik bilgisi olarak kullanılabilecek bir veritabanı da oluşturmuş oluruz.
Lütfen üye olun facebook'ta "HP Pavilion Sufferers in Turkey"
Teşekkürler ve geçmiş olsun, iyi (HP'siz) günler dilerim.