Hp Servis Sahtekarlığı

mdokumaci
12-04-2010, 19:50   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

Ürünümü defalarca servise gönderdim 10 civarında parçası değişti değişen parçalara bakıyorum kullanılmış, tamir görmüş veya bozuk parçaları takmışlar.

Telefonla sorduğumda biz arızalı parçaları imha ediyoruz yeni parça takıyoruz diyorlar o zaman siz karar verin işte değişen parça resimleri.


bu dvd rw arka kısmı ciziklerden ne kadar yeni olduğu belli oluyor.

kasanın ön tarafı değişti takılan parçanın durumu ortada 
 
kasanın ön tarafı değişti takılan parçanın durumu ortada. Bunun dışında klavyenin tuşu kırık geldi tekrar gönderdim bu defa klavyeyi yenisi ile değiştirdik dediler gelen klavyenin içi toz kıl dolu tuşları çalışmıyordu
 

çipsetin etrafındaki kırmızı macundan anakartın tamir gördüğü belli oluyor

lcd ekran contasını düşürmüşler.

Son Düzenleme: mdokumaci ~ 12 Nisan 2010 20:02
kyotoprotokolü
12-04-2010, 20:27   |  #2  
kyotoprotokolü avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,327 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

Arkadaş bunları o adamlar göster de
Deki bunlar mı sıfır parçaalar eğer bunlar sıfırsa 2. eli düşünemiyorum bile

Mert_06
12-04-2010, 20:36   |  #3  
Mert_06 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,082 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

haklısın kardeşim, böyle sahtekar teknik servis elemanı çok.

alpagun
12-04-2010, 21:22   |  #4  
alpagun avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
492 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

Bunu okuyunca benim de yaşadığım bir olay aklıma geldi.

Kendim TOKAT'ta ikamet etmekteyim.eXper marka masaüstü bilgisayarım var. Geçen sene % 18 lik indirimden faydalandığımı düşünerek Teknosa dan almıştım. Bu sene Bios güncelleme yapmam icâp etti. Anakart'ın ilgili sayfasında iki bios dosyası gördüm. Yanlış olanı indidip başıma iş açarım diye servise danışmayı denedim. Telefonu açan kişiye durumu anlattım.

"Abi, şimdi dışarı çıkmam gerek. Bir saat sonra ara." dedi. Yaklaşık 1.5 saat sonra tekrar aradığımda "Abi neydi ?" diyerek anlamazlıktan geldi. Daha sonra, "Şimdi çok yoğunum. Seni filanca arkadaşa bağlıyayım." dedi. Bağladığı vatandaş umursamaz tavırla, "O işlerle şimdi uğraşamayız. Bilgisayar buraya gelecek" dedi. "Borcumuz ne olur ?" diye sorduğumda, "25 TL servis ücreti" dedi.

İşin özü adamlar paranın ucunu görmeden kılını bile kıpırdatmıyor.
Ben daha sonra konuyu Google'dan araştırdım. Bu forumdaki Süleyman arkadaşın yardımlarıyla bios'u güncelledim.

Bilgisayar için değiştirmem gereken parçaları da eXper servisinden alırdım. Artık kesinlikle gitmiyorum. Hattâ, geçen gün PSU ile ekran kartımı değiştirdim. Yaklaşık 400 tl tutan alış verişi de, başka yerden yaptım.

Bizim insanımız kurnazlığı "Akıl" zannediyor.
AB nin bizi kabul etmeyişine kimseler kızmasın.

Son Düzenleme: alpagun ~ 12 Nisan 2010 21:44
GeCCCe
12-04-2010, 22:40   |  #5  
GeCCCe avatarı
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
51 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

yok arkadaş hp ve acer gerçekten alınmaz yani bi kere daha anladım..mayısın 11 inde acerla devam eden tüketici mahkemin ilk duruşması var iple çekiyorum vallahi..bi kazanırsam inşallah davayı mahvedecem onları.şimdiden bakıyorum ufak ufak yeni laptop ama sadece iki marka asus ve sony..şikayetvardaki tüm dizüstü şikayetlerini okudum nerdeyse...gerçekten sony ve asus dışındakiler saçmasapan bahanelerle mağdur ediyor hep kullanıcılarını..

mdokumaci
14-04-2010, 12:25   |  #6  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

arkadaşlar benim yukarıda bahsettiğim sorunların sadece özetleyerek yazmak istedim. 4040307 müşteri hizmetlerini en az 50 defa aramışımdır. resimleri gönderdim elemanlarımız inceledi parçalar yeni diyorlar. müşteri destek merkesine en az 5 defa mail attım normalde 1 iş günü içinde cevap geliyordu ama bu sorunlardan bahsedince cevap gelmiyor.
Müşteri temsilcisisine bağlayın beni diyorum sizin şikayet kaydınız kapatıldı yiyorlar açın o zaman yok oda olmaz.

Son Düzenleme: mdokumaci ~ 17 Nisan 2010 00:31
GeCCCe
15-04-2010, 23:16   |  #7  
GeCCCe avatarı
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
51 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

böyledir bu işler cevap gelmez tabi ki ne bekliyordunki? bende şu anda acer a attığım mailler için cevap alamıyorum..bu firmalar böyle kardeşim gerçekten hp ve acer türkiyede yakan top!!
hukuki net te bile bilmem kaç tane hp mağduru var mahkemelik hepsi..acer desen oda öyle.bu ikisinden uzak durmak lazım geçekten  net olarak..

Banned
15-04-2010, 23:53   |  #8  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 21
5,777 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2008

Emin olun teknik servis için kullanılmış ama çalışır dujrumda olan parça bulmaktansa sağlam parça bulmak, kullanılmış parça takmaktansa sağlam parça takmak çok daha kolaydır. Ayrıca kullanılmış parça takmaktansa sağlam parça takmak çok daha ucuzdur.

 Ben defalarca hp teknik servisiyle işi olmuş birisi olarak ne resimlerin nede söyledikerinizin hp teknik servisi tarafından yapılmış olduğuna inanmıyorum. Siz inanıyorsanız ve iddianızda ciddiyseniz ve madem aynı cihazda defalarca proplem yaşadıysanız hemen tüketici hakem heyetine müracaat edin. Çok kısa sürede paranızın iadesini veya cihazınızın sıfırıyla değiştirilmesini hakedersiniz. Ancak bana yazdıklarınız şikayetten çok karalama kampanyası gibi geldi, bilginize.

mdokumaci
17-04-2010, 00:18   |  #9  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

sn khramn
200$ lık anakart takmaktansa tamir edilmiş bir anakart takmak daha ucuzdur bunun altında yetan temel neden bu telefon edip bu ne diye sorduğunuzda biz yeni parça takıyoruz bilgisayardan çıkanları imha ediyoruz diyorlar o zaman benim bilgisayarımadakiler ne sence bu fotoğrafını gönderdiğim parçalar sıfır parça mı?
Mahkemeye ver demişsin verecem tabi ama vakti gelince şu anda 2 ayda 12 parçası değişti ürünü geri verebilmek için aynı parçanın 3 defa değişmesi (benim şu anda 4 parça, 2 defa değişti) yada 5 dafa farklı gönderimlerde parça değişmesi vb nedenler lazım. Bu şartlardan birini sağladığımda anında mahkemeye verecem ama sahtekarlar parçayı değiştiriyorlar ama sistemde görünmüyor. bilgisayarı gönderiyorsun hiçbirşey yapmadan geri gönderiyorlar  tekrar gönderiyorsun 3 parça değişiyor anlatmakla bitecek gibi değil.
Sen okuduğun halde inanmıyorsun ben hp nin böyle yaptığını gördükçe bende yaşadıklarıma inanamıyorum. 
Güyya ben karalama kampanyası yapıyormuşum. Tabi  benim dizüstü bilgisayar fabrikam var 2 tane fazla bilgisayar satmak için hp hakkında atıp tutuyorum öylemi?
 

Son Düzenleme: mdokumaci ~ 17 Nisan 2010 00:28
fbg
18-04-2010, 11:37   |  #10  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
20 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

valla laptop almadan önce çok araştırdım , genel kanaat hpnin servisinin çok kötü olduğuydu , bende acer düşeş geldiği için onu aldım , bi sıkıntıda çıkarmadı , 2 seneye yaklaştı , acerde kötü diyosunuz inşallah sorun falan çıkarmaz :D servisin eline düşmeyiz , şölede bişey var elektronikte gerçekten şans çok önemli bir faktör , bende sonra toshiba laptop alan , benim kadar kullanmayan birinin laptopu bozuldu

destekkk
11-05-2012, 20:38   |  #11  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2012

HP ÜRÜN ALACAKLAR BİR DAHA DÜŞÜNSÜN

2. el bir hp Plotter(ticari bir ürün) aldım, ilk gün arızalandı, Tüm servisleri (yetkili yetkisiz) aradım. Sorun şu, hiç bir servisinde ürün parçaları yok, size 4 hafta ile 20 hafta arasında gelebileceğini söylüyorlar; oda garanti değil. Fiyatlar farklı farklı(yetkili servislerde) ve çok fahiş. Hp ana merkezden başka çareniz yok! işte olayın en can alıcı noktası.
Sadece 1 arıza(tek parça) için 1000 TL istiyorlar. (Aldığım ürününün 2 el fiyatı 2000-3000 TL). Parça olmadığı için yetkili ve yetkisiz servislerde, HP' nin servisini kabul etmek zorunda kaldım.
Parayı önceden nakit yatırmamı istediler. Çok şaşırdım, arızamı yapmadınız ki dedim, işinize gelirse yaptılar. Mecbur yatırdım. Bunun doğru olmadığını kendilerine anlatmaya çalıştım. Ama ne fayda; Teknisyen arkadaş parçayı getirdi taktı, makina ikinci bir hata kodu verdi, olmadı yani, 2 hata kodu için bir 1000 TL daha yatırmam gerektiğini, teklif istememi söyledi. Bende kabul etmedim makinayı bu fiyata aldığımı ve onlardan öncede masraf yaptığımı söyledim. Para iadesi yapılacağını belirtti . Fakat 10 dk. sonra beni aradı ve yol ve servis parası kesileceğini belirtti. Hp yetkilileriyle görüştüm ama bunun doğal olduğunu söyledi.
Sözleşmede böyle bir madde olmadığını, bana böyle bir beyanlarınında olmadığını söyledim. Fakat sorunumu çözmek yerine, benimle polemik yapmayı seçtiler. Peşin Alınan ücretimin tamamının iadesini yada hatalı üretim cihazlarının arkasında durmalarını talep ediyorum. 

jidaMe
16-05-2012, 16:03   |  #12  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
25 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2005

Benim bir izlenimim var.
2 ay önce kadar dv6 model laptobumun garantisi bitti. Allahtan garanti süresi içerisinde hiçbir arıza yapmadı. Son zamanlarda biraz ısınır gibi oldu ve bende zaten garantisi bitti dedim, kasayı açıp fanı temizlemek istedim. Yani sıfır olarak Bimeksten aldığım pcyi ilk kez açıyordum.
İtinayla açtım , bir-iki yerde olması gereken vida yoktu, monitörün anakarta bağlantı kablosunun girdiği yer kırıktı -zar zor tutuyormuş yani kabloyu- 
Neyse fanı da açtım , kir-toz yüzünden havalandırmalar kapanmış onları bir güzel temizledim. Macunlarını da yeniledim. Tekrar kapattım.
Aynı pcden bir başka arkadaşıma da almıştık ama onun önce pili bitti , pil talep ettik geldi. Sonra bataryası arızalandı , onu da talep ettik geldi. Tabii ben bunları görünce  bozuk pilleri benimkine takıp bende istedim hepsinden , bana da geldi. Şu an henüz arızalanan birşeyim yok ama yedekte pilim ve bataryam hazır. Eğer şimdi arızalansa 100-150 tl den aşağı istemezler parçalarına !!
Siz siz olun onlar sizi soğana çevirmeden hakkınızı alın derim !!

efeoglu
16-05-2012, 17:32   |  #13  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 8
3,430 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

herhalde bir istisna :) ben HP'ye verdim bilgisayarımı ve mükemmel geri gönderdiler

hosbesumit
17-05-2012, 14:09   |  #14  
Üye
Teşekkür Sayısı: 1
75 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2012

hpler ve axcerlarda kronik bir sorun var ya.her modeli sorunlu bence