i7 3770k ya uygun ana kart ve ekran kartı?

FurkanKISA
10-11-2012, 17:00   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
104 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

Merhabalar daha öncede pc toplama konusunda bi başlık açmıştım ama iş hangisi daha iyiye gelince GS-FB tartışmasına dönüyor olay,sonucunda da hiç bir şey anlayamadan terk ettim başlığı :D .Neyse ben işlemci olarak i7 3770k veya i7 3770'i seçtim, 2000tl gbi bir bütçeyle toplayacağım.İşime yarayacak bir durumda bütçeyi ufak bir miktarda olsa esnetebilirim. MSI ın ana kartları F/P olarak baya gözüme ilişiyor ki MSI çok güvendiğim bir markadır

Daha fazla uzatmadan sadede geleyim,bana bir ana kart ve ekran kartı tavsiye ederseniz çok memnun olacağım.
Birde,
2 adet 256bit lik bşilerde yapılabilir die düşündüm,avantajlı olurmu olmazmı bi fikriniz varsa paylaşırsanız sevinirim.

(monitörüm var 2000tl ye dahil değil yani)

Son Düzenleme: FurkanKISA ~ 10 Kasım 2012 17:44
DiamondMines
10-11-2012, 17:04   |  #2  
DiamondMines avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 988
10,394 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2012

ASUS GTX 660Ti, Sapphire HD 7870 OC, XFX HD7870, veya ASUS GTX 670, 680

Anakartlar: 

MSI Z77A-G45 Thunderbolt Intel Z77 Soket 1155 DDR3 2800MHz(O.C.) HDMI Anakart

ASUS P8Z77-V LX Intel Z77 Soket 1155 DDR3 2400MHz(O.C.)SATA 3.0 USB 3.0 HDMI Anakart

DiamondMines bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
Kapalı Hesap (153334)
10-11-2012, 17:14   |  #3  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 187
6,419 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

anakart

http://www.vatanbilgisayar.com/a ... ils.aspx?I_ID=59267

ekran karti
http://www.vatanbilgisayar.com/e ... ils.aspx?I_ID=59815

Kapalı Hesap (81417) bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
FurkanKISA
10-11-2012, 17:23   |  #4  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
104 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

ana kart konusunda gelen 2 msi da baya iyi bakmıştım zaten bi ara,gerçekten başarılıymış.Ekran kartı konusunda 256 bit in altını düşünmüyorum.detroid in gönderdiği ekran kartı baya iyi fakat biraz pahalı geldi ya:/

Kapalı Hesap (153334)
10-11-2012, 17:57   |  #5  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 187
6,419 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009
Alıntı: FurkanKISA  
ana kart konusunda gelen 2 msi da baya iyi bakmıştım zaten bi ara,gerçekten başarılıymış.Ekran kartı konusunda 256 bit in altını düşünmüyorum.detroid in gönderdiği ekran kartı baya iyi fakat biraz pahalı geldi ya:/
 

ozaman diamondmines arkadasin onerdigi kartlara yonelmelisin.Butcem 2000tl diyince bende uctum.Toplam butcen 2000tl demekki.

FurkanKISA
10-11-2012, 18:21   |  #6  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
104 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

aynen dostum 2000 tl ye kasayı toplamayı hedefliyorum. şu Sapphire Amd HD7950 Dual-X OC Edition 3GB 384Bit GDDR5 (DirectX 11) nasıl?

Son Düzenleme: FurkanKISA ~ 10 Kasım 2012 18:24
DiamondMines
10-11-2012, 19:47   |  #7  
DiamondMines avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 988
10,394 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2012

tşk Detroid. 7950 uygundur Furkan ama 2000tl bütçen varsa 1000tlik ekran kartına gitme bence - fazla olması. en fazla hd 7950 670TL zaten.  saygılar.

delviento
11-11-2012, 02:38   |  #8  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2012

Arkadaşım Gigabyte z77-D3H alma da ne alırsan al.. Ben şu an İ7-3770 işlemcimle bu anakartı kullanıyorum 16gb'da ramim var ama açıkçası memnun değilim...