Gerçek zamanlı stratejinin Kralı StarCraft, Heart of the Swarm ile bir kez daha geri döndü...
Okumak için: https://www.chip.com.tr/haber/in ... t-2-hots_39625.html
StarCraft... İlk olarak 1998 yılında görücüye çıkan efsane strateji oyunu, her türlü oyun severin tanıdığı, adını duyduğu anda irkildiği isimlerden bir tanesidir. Öyle bir oyundu ki ilk SC, ikincisini çıkması tam tamına 12 yıl aldı. Neden mi? İlk olarak zaten mükemmel bir oyuna, yapılacak ikinci bir devam serisine ihtiyaç yoktu. İkinci olarak ise yapılabilecek en ufak bir hata, bu mükemmelliği yok edebilirdi. Belki abartılı gibi gelebilir yazılanlar ama SC öyle bir yapımdı ki Amerika'da an itibariyle oyun için yazılan kodlar, üç farklı üniversitede ders olarak verilmekte. Tüm bu mükemmelliğin ardında yatansa aslında tek bir şey: Denge!
SC'nin yıllardır tahtından indirilememesinin yegane sebebidir denge. Oyunda bulunan üç ırkın da kendisine göre özel bir gücü bulunmaktadır ve her ırkın diğerine göre zayıflıkları da mevcuttur. Fakat konu bu kadar basite indirgenemez zira her ünitenin de birbirine karşı avantajı ve dezavantajı bulunmaktadır. İşte tüm bu hesap kitaba biz "macro - micro" diyoruz.
- Tek kişilik senaryo
- Kerrigan'nın gelişimine tanıklık ediyoruz
- Zerg'lerle ilgili her türlü bilgi mevcut
- Kerrigan'ı kontrol etme şerefi!
- Değişim başlasın!
- Multiplayer için yepyeni üniteler
Tüm Konu: İNCELEME: StarCraft 2: HotS
Kaynak: www.chip.com.tr