İnsanlar Yalnızca Kişisel ve Anlamlı Reklamlara

harleyyyy
21-04-2011, 23:13   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2010

DÜNYADA 1.6 milyar e-posta kullanıcısı var. Bu kişilere günde 200 milyar istenmeyen( SPAM) e-posta gönderiliyor.  

İnsanlar Yalnızca Kişisel ve Anlamlı Reklamlara İlgi Gösterir

Reklam kirliliği gittikçe kötüleşse de İzinli Pazarlama yapanlar bu kirliliği bir avantaj haline getirebilir. İzinli Pazarlama; tüketicinin gönüllü olarak pazarlama etkinliklerine katılmasıdır. Yalnızca gönüllülere seslendiği için bu tarz yapılan pazarlama, mesajların iletiminde belli bir başarıyı baştan garantiler.

İzinli Pazarlama, kişiseldir, anlamlıdır ve beklenir.
Beklenir; İnsanlar sizden gelecek haberleri bekler.
Kişiseldir; Mesajlar kişiye özeldir.
Anlamlıdır; Mesajlar, kişinin size verdiği bilgilere göre hazırlandığından, kişinin doğrudan ilgi alanına girer.

İzinli Pazarlama, tüketicinin dikkatini bir kez çektikten sonra, çoklu sayıda mesajı iletebilme şansına sahip olmaktadır. Bu kaldıraç da sizi rakiplerinize karşı avantajlı hale getirirken karlılığınızı da ciddi olarak artırmaktadır. Rakipleriniz orta halli sonuçlarla yetinirken, siz İzinli Pazarlama ile yabancıları dost, dostları müşteri haline dönüştürebilirsiniz.

İzinli Pazarlamanın aksine tacizkar pazarlama; zamandan tasarruf etmek isteyenlerin baş düşmanıdır. Dikkatimizi çelerek bir takım mesajlar vermeye çalışan şirketler çoğunlukla başarısız olmakla kalmayıp, en değerli şeyimiz olan zamanımızı da gereksiz şekilde harcarlar. Tacizkar Pazarlama bütün vaktini yabancıların ilgisini çekmek ve popüler olmak yolunda harcar. İzinli Pazarlama ise yabancılara mümkün olan en az zaman ve kaynağı harcar. Bunun yerine, sürekli iletişim seçeneğini kabullenen ve zaman içinde müşteriye dönüşebilecek yabancılar üzerinde yoğunlaşır. İzinli Pazarlama, reklam kirliliğinden sıyrılmanızı ve müşterilerinizle yabancı gibi değil bir dost gibi konuşmanızı sağlar. Bu kişisel, özenli, sık tekrarlanan ve anlamlı iletişim, doğal olarak, rastgele bir yerde, rastgele bir anda, rastgele verilmiş bir mesajdan daha etkilidir. Tacizkar Pazarlama ile İzinli Pazarlamayı karşılaştırmanın en iyi yolu, evlilik örneğidir.

Tacizkar Pazarlama ile İzinli Pazarlamayı karşılaştırmanın en iyi yolu, evlilik örneğidir.

Evlenmenin İki Yolu

Tacizkar Pazarlama, çok pahalı bir elbise ve yeni ayakkabılar alır. Sonrasında en iyi veri tabanını ve pazarlama tekniklerini kullanarak, demografik açıdan en uygun bekarlar barını bulur. Tacizkar Pazarlama bara girer ve en yakındaki kişiye gidip evlenme teklifi yapar. Eğer geri çevrilirse, bardaki herkese sırayla aynı öneriyi yapar.

Tacizkar Pazarlama bütün bir gece uğraşıp başarılı olamazsa, suç ya elbisede ya da ayakkabıdadır. Bu barı seçen strateji uzmanı görevinden alınır. Ve tacizkar pazarlama ertesi gün bir başka barı dener.

Bu size tanıdık gelebilir. Çoğu pazarlamacının dünyaya bakış açısı budur.  Bir reklam ajansı ile anlaşılır. Hoş reklamlar hazırlanır. Reklamların yayınlanacağı en uygun yerler bilimsel olarak araştırılır. İnsanların ilgisi çekilmeye çalışılır ve her 100 kişiden birinin etkilenip ürününüzü satın almasını beklersiniz. Başarısız olduğunuzda, ajansı kovarsınız.

Evlenmenin ikinci ve daha eğlenceli, akılcı ve başarı sansı yüksek yolu flört etmektir. İzinli Pazarlama eş adayıyla çıkmaya başlar. İşler yolundaysa, ikinci bir randevu verilir. Bir diğeri. Bir tane daha. 10-12 randevudan sonra, iki taraf beklentileri ve istekleri hakkında konuşmaya başlar. 20 randevudan sonra, ailelerle tanışılır. Sonuçta, üç dört aylık flörtün sonunda, İzinli Pazarlama evlenmeyi önerir.

İzinli Pazarlama aynı flört gibidir. Yabancıları dosta, dostları yaşam boyu müşteriye dönüştürür. Flörtte uygulanan prensiplerin çoğu ve bunların faydaları İzinli Pazarlamada fazlasıyla mevcuttur.

Email Marketing
www.inboxmailmarketing.com

cracker1
21-04-2011, 23:33   |  #2  
cracker1 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
326 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2011

bunu zaten biliyoruz