İnternet sorunu ?

evren_rs
07-02-2013, 23:04   |  #1  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 1
77 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2012

ev telefonu açıldığında ve kapatıldığında arama olsun olmassın veya eve gelen aramalar sırasında internet kesiliyor

bunun için yeni splitter aldım taktım fakat genede düzelmedi (splitter kablolarının yeri kesinlikle doğru)

nasıl çözeriz sorunu ?

Son Düzenleme: evren_rs ~ 07 Şubat 2013 23:07
çhip10line
07-02-2013, 23:24   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 113
864 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2012

evde başka paralel telefon var mı ?

pcuzmanı41
07-02-2013, 23:37   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 13
172 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2010

türk telekom kullanıyorsan arıza kaydı bırak sorunu çözerler büyük ihtimal binanın telefon kutusunda oksitlenme olabilir bendede olmuştu gelip hallettiler

Dash789
08-02-2013, 00:08   |  #4  
Dash789 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
178 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2013

Türk Telekom değil, TTNET ara. Bu sorunlara onlar bakıyor. Arıza kaydı oluştur. Bu olay 8-9 sene önce bana da oluyordu fakat o zaman bir değişik internet kullanıyorduk. Dediğim gibi TTNET'i ara, sana yardımcı olurlar. Türk Telekom bu işleri fazla bilmez.

murat5038
08-02-2013, 01:49   |  #5  
murat5038 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 680
6,682 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2012
Alıntı: Dash789  
Türk Telekom değil, TTNET ara. Bu sorunlara onlar bakıyor. Arıza kaydı oluştur. Bu olay 8-9 sene önce bana da oluyordu fakat o zaman bir değişik internet kullanıyorduk. Dediğim gibi TTNET'i ara, sana yardımcı olurlar. Türk Telekom bu işleri fazla bilmez.
 

ttnet sadece Net hız ve bağlantı kopukları varsa onları halledebilir.Türktelekom bakmıyor ne demek telefon hattı nerden gelir sanıyorsun :) Yukardaki kişinin söylediği gibi oksitlenmede bu sorunu oluşturabilcek etkenlerden biri sadece Splitter adi oladuğundna  kaynaklanıyor oalbilir veya bağlantıdaki hatadan türktelekomu arayıp duurmu bildirin ve gelip bağlantınızı yapsınlar.

Dash789
08-02-2013, 01:52   |  #6  
Dash789 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
178 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2013
Alıntı: murat5038  
 

ttnet sadece Net hız ve bağlantı kopukları varsa onları halledebilir.Türktelekom bakmıyor ne demek telefon hattı nerden gelir sanıyorsun :) Yukardaki kişinin söylediği gibi oksitlenmede bu sorunu oluşturabilcek etkenlerden biri sadece Splitter adi oladuğundna  kaynaklanıyor oalbilir veya bağlantıdaki hatadan türktelekomu arayıp duurmu bildirin ve gelip bağlantınızı yapsınlar.

Hocam bana da TTNET ayarlamıştı bunları işte splitter falan da belki Türk Telekom da hallediyor olabilir. :) Ama doğrusunu söylemek gerekirse ben Türk Telekomun yardım ettiğini hiç duymamıştım. Artık öğrenmiş oldum.

murat5038
08-02-2013, 01:53   |  #7  
murat5038 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 680
6,682 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2012
Alıntı: Dash789  
Hocam bana da TTNET ayarlamıştı bunları işte splitter falan da belki Türk Telekom da hallediyor olabilir. :) Ama doğrusunu söylemek gerekirse ben Türk Telekomun yardım ettiğini hiç duymamıştım. Artık öğrenmiş oldum.
 

O yardımı en çok türktelekom yapıyor TTnetin çoğu işi kullanıcıları zarar uğratmak çok hatalarını gördük.

Dash789
08-02-2013, 01:55   |  #8  
Dash789 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
178 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2013
Alıntı: murat5038  
 

O yardımı en çok türktelekom yapıyor TTnetin çoğu işi kullanıcıları zarar uğratmak çok hatalarını gördük.

Valla hocam doğrusunu söylemek gerekirse yeni modem aldığımdan beri ne internet gitti ne de sorun yaşadım Allah'a Şükür.. Eski modemim çok kötüydü. En azından her ay TTNET'e arıza kaydı bırakıyordum. Allahtan artık öyle bir problemim yok.

kamar33
08-02-2013, 13:43   |  #9  
kamar33 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 35
495 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2011

Hocam eğer sen telefonla konuşamasan Türk telekomun sorunu olabilirdi ancak telefon hattında bir sorun olmadığı ve internete bağlanırken sorun yaşadığın için sorun TTNET'i ilgilendirir. Ben şu an yalın internet kullanıyorum telefonla işim yok ancak önceden bu tarz  DSL kablosuyla ilgili problemlerde TTNET'i arardım. Bence önce TTNET'i ara açıkla durumu muhtemelen onlar ilgilenir arıza kaydı oluştururlar ancak eğer TTNET bizim işimiz değil derse ararsın Türk Telekom'u. En fazla 5-10 dk kaybedersin ki bence ona da gerek kalmaz TTNET gerekeni yapar. Gerçi bu TTNET çok bir şey beklememek lazım, elinden geleni yapar diyelim :)

çhip10line
08-02-2013, 14:32   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 113
864 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2012

arkadaşlar telekom mu ilgilenir.. TTNET mi ilgilenir diye tartışırken.. ben sorumu tekrar soruyorum...

eğer varsa bir splitter'da o hat ile telefon arasına takmalısın..

Son Düzenleme: çhip10line ~ 08 Şubat 2013 14:32