IP PBX Santraller

ermetatr
08-10-2010, 11:51   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 1
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2010

İşletmeler IP PBX ile tümleşik ses + video + fax ve data çözümlerine, klasik santrallere göre çok daha ekonomik sahip olabilirler. Klasik santrallerden beklenen özellikler genelde IP PBX’lerde standart olarak mevcuttur. 

Klasik analog ve digital santrallerde katma değerli fonksiyonlar ilave maliyetler oluşturmaktadır. Bu nedenle IP PBX’ler günümüzde daha çok tercih edilmektedir. %100 IP yapısı, işletmelerin şubeler, birimler, evler ve internetin olduğu her nokta arasında iç iletişim görüşmelerini, çağrı yönlendirmelerini ücretsiz ve lokasyon bağımsız gerçekleştirmelerine imkan sağlar.

İşletmenize ait Sabit ve GSM hattları Gatewayler aracılığıyla tek bir IP PBX ‘te toplayabilir ve ayrı ayrı yönetilebilir.

IP PBX’ler Web Arayüzü aracılığıyla çağrı raporlaması ve santral yönetimi gibi işlemleri ilave maliyet olmaksızın gerçekleştirirler.

IP PBX’ler ses iletişimini IP paketleri ile data hattı üzerinden (VoIP) gerçekleştirirler. Bu nedenle internet üzerinden ekonomik aramalar gerçekleştirilebilinir. Bu santrallrin diğer bir adı da VoIP Santraldir. IP PBX’ler UMTH operatörleri ile uyumlu çalışırlar.

IP PBX’ler, ilave hariçi bir cihaz gerektirmeden tüm iç ve dış hatlar ile gerçekleşen görüşmeleri kaydedilebilir. Genelde IP PBX’ler ses kaydı fonsiyonu modüler veya standart olarak sunar.

Persephone IP PBX & Telephony Platform açık kaynak asterisk tabanlı bir yazılımdır. 
Peritus tarafından ülkemizdeki KOBİ ve Çağrı Merkezleri ihtiyaçlarına göre yeniden derlenmiş, düzenlenmiş ve geliştirilmiştir. 

Persephone IP PBX’de;
Kullanıcı Sınırlaması ve herhangi bir kısıtlama yoktur.

Ses kaydı fonksiyonu standarttır.

Persephone, verimli ve istikrarlı çalışır.

Çoklu dil desteği sağlar.

Peritus, mevcut müşteri ihtiyaçları için geliştirdiği yeni çözümleri, tüm yeni müşterilerine de standart olarak sunmaktadır. 

Persephone IP PBX Özellikleri...

• Sınırsız Kullanıcı*Sayısı
• Çağrı Kabul*
• Çağrı Başlatma*
• Çağrı Dağıtımı (ACD)
• Carrier Tanımlama (UMTH)*
• Hard IP Phone Register*
• Soft IP Phone Register*
• Otomatik Ses Kaydı* 
• Eş Zamanlı Dinleme*
• Çağrı Transferi*
• Çağrı Yönlendirme*
• Interkom Blacklists
• Unattended Transfer
• Caller ID Called ID*
• Sesli Posta*
• Operatör Panel*
• Web Yönetimi*
• Arama Planı (LCR)*
• Zil Grupları*
• SIP ve IAX desteği*
• Gelişmiş Raporlar
• Konferans ve Konferans Odası*  
•FXS - FXO – FCT ve IP Gateway tanımlama*
• Gelişmiş yedek ve yedekten geri alma*
• Özelleştirilebilir sesli yanıt sistemi (IVR)*
• Zaman Yönetimi (Gece, gündüz, hafta sonu, resmi tatil vb.)*
• CODEC (H.323 G.711 G.729 G.726 H.263 H.264 GSM iLBC Speex )*
• 500 kayıtlı IP Telefon ve 100 Eş Zamanlı çağrı Kapasitesi 
• Voicemail, Faxmail, auto-attendant, ve Music on hold özellikleri*
• ACD -Automatic Call Distribution queues 
• Firewall/NAT" özellikli networkleri desteği*
• DISA (Harici kullanıcılara şifre korumalı olarak çevir sesi verme.)*

Konu ile ilgili daha çok bilgi için üretici firmanın peritus web sitesine başvurabilirsiniz. http://www.peritus.com.tr/urunler.php?cat=persephone

ermetatr bu faydalı başlığı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]