kamil koç dünyadaki en kötü firma !

theironman
04-05-2016, 08:14   |  #1  
theironman avatarı
OP Genel Denetmen
Teşekkür Sayısı: 63
8,347 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

evet efendim birkaç denemeyle böyle bir tümevarıma gidemezsiniz ama şikayetçi olmak için aradığınız yetkililerden şirket politikaları hakkında bir fikir edinir ve bunun üzerine yorum yapabilirsiniz.

olaylardan biri şu şekilde cereyan etti:
gece 00.55 otobusuyle hareket edeceğim. servise bindim -ki servisin önünden geçtiği yazıhane o saatte tabi ki kapalı, ve tabi ki servis ile alakalı bilgi alabileceğiniz ve servisin neden size söylenen saatten yarım saat sonra geldiğini açıklayacak hiç kimse yok. yanınıza bakıyorsunuz, sizden önce gelenler de bekliyorlar.
her neyse, otogara gittiniz bir şekilde. ataşehir otogarı, göt kadar ve zibilyonlarca hat/otobüs/insan var. oturmayı bırakın ayakta durmak için bile yer arıyorsunuz gecenin o saatinde. bekledik bekledik. 00.55'te hareket etmesi gereken otobus 02.00'de geldi. daha sonra yolcuların binmesi gitmesi kalkması derken saat kaç oldu bilmiyorum ama ben 19 yaşında bir kadın olarak gece o saatte "acaba bilet mi yanlış, acaba otobüs iptal oldu da ben maillerime bakmadığım için bilmiyor muyum, bu saatte nereye/nasıl gideceğim?" endişesi yaşadığımı çok iyi biliyorum.

bir sonraki benzer mesele, benzer şekilde, gece 00.00 otobüsünün 01.20'de gelmesiyle beni bezdirdi. soruyorum, trafik vardı, olur öyle. olur, tabi olur ama yan perondan farklı firmaların otobüsleri çatır çatır saatinde kalkıyor annem, onu napalım? onlar neden trafikte kalmıyor?

diğer yandan otobüs içinde aldığınız hizmet de ayrı bir facia. yanıma çocuklu teyze oturması mı dersiniz, cam kenarı olan biletimle koridor tarafında oturmak zorunda kalmam mı dersiniz, çalışmayan multimedia zımbırtıları mı, ikramların binbir suratsızlıkla yapılması mı..
(cocuklu teyze meselesinde, hatun 100 kilo, bir de bebegiyle biniyor, yanındaki yolcuyu rahatsız edeceği çok bariz. buna "firma ne yapsın ki?" demeyin lütfen. kimse yarım koltukta 6-7 saat yolculuk yapmak zorunda değil.)

cleverman
04-05-2016, 13:22   |  #2  
cleverman avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 30
2,510 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

O da birşey mi, Elvis!

Sen hiç Kamil Koç'tan bilet alıp da Kuşadası'ndan Adana'ya kadar köy köy dolaşan Urfa Cesur ile gittin mi?

Tamam organizasyonlarla ilgili, yolcularla ilgili sorunlar var ama asıl sorun ne biliyor musun, Elvis?

Asıl sorun otobüs tasarımlarında!

O otobüslerin hiçbiri 12 saatlik yolculuğa uygun değil!

Bırak 12 saati, 6 saatlik yolculuklara bile uygun değiller.

Çağın çok ama çok gerisindeler!

Buna Neoplan'larda dahil.

Neyse ki çocukluk günlerimiz geride kaldı ve artık uçakla veya kendi araçlarımızla seyahat ediyoruz.

Uçak deyince, bir de dillere destan Rus Uçakları vardır.

O konuya da başka birgün gireriz...

Emre Kayhan
04-05-2016, 14:12   |  #3  
Emre Kayhan avatarı
Üye
Teşekkür Sayısı: 1
85 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2009

Kamil koç firması ile adanaya iskenderuna hataya gittim ama bi sorun görmedim. Sana denk geldi diye firmayı kötüleyemezsin. Bi cep telefonu alırsın sana kötüsü denk gelir ama geri kalanı iyidir. Bu da aynı şey bi farkı yok. Farklı olarak Süha ile de benim başıma kötü şeyler gelmedi mi? geldi ama genel olarak memnunum. 10 gün sonra yine kamil koçtan bilet alacam mesela çünkü memnunum.

grezimonk
04-05-2016, 19:24   |  #4  
grezimonk avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 37
4,195 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2012

Kamil Koç en çok şikayet edilen firmalardan bir savunucu çıkmış... ilginç...

Kapalı Hesap (117264)
04-05-2016, 21:20   |  #5  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

bazı şehirlerin halk veya belediye otobüsü bile bu firmanın bir çok otobüsünden daha konforlu olabileceğini düşünüyorum. bundan 3-4 sene evvel şoförüne bütün yolcuların toplu olarak yol tarifi yaptıklarını hatırlıyorum :).