Önde gelen PBX üreticilerinden Karel, 5 yeni kategoride piyasaya sunduğu ürün ve çözümlerini tanıttı
Okumak için: https://www.chip.com.tr/haber/karel-den-stratejik-hamle_34122.html
Türkiye'de PBX pazar liderliğinin yanı sıra, 30'dan fazla ülkeye Karel markasıyla ürün ve teknoloji ihraç eden, dünyanın en büyük 15 PBX üreticisinden biri olan Karel, 5 yeni kategoride pazara sunduğu ürün ve çözümlerini basına tanıttı.
Pazara yeni sunulan ürün ve çözümler; IP Santralları, Tümleşik İletişim Sistemleri, Çağrı Merkezi, Bulut Çözümleri, Görüntülü İletişim ve Güvenlik Sistemleri'nden oluşuyor. Toplantıda, 2023 bilişim sektörü öngörülerine paralel olarak yeni hedefler ve Türkiye ekonomisinde yaratacakları ek katkılara ilişkin önemli bilgiler paylaşıldı.
Bilişim sektörünün Türkiye'nin büyümesi için stratejik sektör konuma geldiğini ifade eden Genel Müdür Yardımcısı Osman Duman sözlerine şöyle devam etti:
"Türkiye'de bilişim sektörünün 4 kat büyüyerek 2023 yılında 160 milyar dolarlık hacme ulaşması bekleniyor. Karel olarak bu büyüme hedefine paralel bir vizyon belirledik. Alanımızı bugün büyüklüğü 250 milyon dolar olan donanım ağırlıklı PBX pazarından yazılım ve katma değer hizmetleri pazarına doğru genişletiyoruz. Bu pazar segmenti önümüzdeki 10 yıl içinde 40 kat ile en fazla büyümenin beklendiği alan olacaktır.
Değişen iş süreç ve modellerine uyumlu, yenilikçi çözümlerimiz bizi hedeflerimize taşıyacak kilit unsurlar olacak ve Süreç Yönetimi, Kaynak Yönetimi, Müşteri Yönetimi ve Güvenlik alanlarında önemli faydalar sunacaktır."
Karel'in hali hazırda 4.000'in üzerinde nitelikli istihdam gücünü sektöre kazandırdığını ifade eden Genel Müdür Yardımcısı Osman Duman sözlerine şöyle devam etti:
"Kendi Ar-Ge'mizde geliştirdiğimiz ürün ve çözümlerimiz ile bugün Türkiye'nin haberleşme elektroniği alanında yabancı ortağı olmayan en büyük kuruluşuyuz. Geçtiğimiz 25 yılda Türkiye ekonomisine 2,2 milyar dolar ekonomik katkı yarattık. Ürün ve hizmet alanında yürüttüğümüz rekabetçi fiyat politikaları sayesinde 3,6 milyar doların üzerinde tasarruf sağladık. Bu rakamlar, 2023 yılı bilişim sektörü hedefleri doğrultusunda Karel'in ülke ekonomisine sağlayabileceği yeni katkıların somut göstergesidir."
Türkiye'de her 3 şirketin 2'sinde Karel PBX santralı kullanılıyor
Türkiye'de 575.000'in üzerinde kurulu PBX santralı ile her 3 şirketin ikisinde yer aldıklarını ifade eden Karel Pazarlama Direktörü Nurşen Yıldırım ise sözlerine şöyle devam etti:
"Recon araştırma şirketinin yaptığı araştırmaya göre Karel Türkiye'de kendi sektörünün en değerli markası konumundadır. Ülke çapında 320 Karel yetkili satıcısı ve 1500'den fazla satış noktasıyla 81 ilin tamamında faaliyet gösteriyoruz."
Tüm Konu: Karel'den stratejik hamle
Kaynak: www.chip.com.tr