Kulaklık Garanti Şartları Hakkında

rosebud
18-08-2009, 22:24   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

Hepsiburada.com adresinden aldığım koss porta pro markalı kulaklığımda kablo sorunu nedeniyle tek kulaklığımdan zaman zaman ses gelmiyordu. Kulaklığı tamir için disbiritör olan Elmasepeti ne gönderdim .
 
30 gün sonra geldi kulaklığım tabi nasıl gönderdiysem aynı şekilde geldi hiçbi işlem yapılmamış ne servis formu göndermişler ne de bir açıklama yazmıslar . Maille durumu öğrendim kablo hatası garanti dışı diye işlem yapmamışlar servis formunu da göndermişler fakat kutuda çıkmadı sanıyorum uzaylılar çaldı . Tabi bunun üzerine koss un merkezine Elmasepeti ni şikayet ettim  ve bana 2 yol sundular bize gonderin ücretsiz yapalım yada Elmasepeti ücreti karşılığında yapacak dediler şikayet etmesem yardım ve öneri edecekleri dahi yok . Yine koss firmasının amerika disbiritörüyle görüştüm onlar kulaklığı değişebileceklerini söylediler tabi oraya gonderirsem kaç ayda gelir muamma .Elin amerika lısı yardım edip yapıyor ücretsiz olarak ve onlardan almadığım halde fakat Elmasepeti nden aldığım halde garanti dışı diyip servis ücreti istiyorlar tabi servis ücreti de yeni bir kulaklığın bedeline yakın . Bunun yanında bi secenek daha sundular yeni bi kulaklıgı iyi bir indirimle satabilirlermiş kasap et derdinde bunlar para peşinde . Yurtdışında 30-40 dolara satılan kulaklığı garanti konusunda problem yaşamamak için 110 tl verip burdan aldım .tabi garanti fiyasko çıktı. bana kablo hataları garanti kapsamına girmediğini söylüyorlar . İtinayla kullanıyordum kulaklığımı . kulaklıkta kablodan başka ne var ki zaten  kablo hatalarının garanti kapsamına girip girmediği konusunda bilgisi olanlar dan yardım istiyorum

Son Düzenleme: rosebud ~ 18 Ağustos 2009 23:52
alien_fx
20-08-2009, 14:33   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
5,671 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

girer kardeşim hatta tazminat davası aç 3 milyar kazanırsın.
ama girer bu sorun kuzende oldu.