laptop arızası

HPQ-User
31-05-2007, 15:31   |  #1  
OP CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 29
30,996 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

faik sormuş:
Gold bilgisayardan aldığım asus A6 serisi laptopum bozuldu. Hoparlörden bişey çalınca cızrtı geliyor (tiz bir ses) ve bir de elektriğe takmama rağmen şarj olmuyor. Bazen doluyor ama genellikle dolmuyor. Bilgisayarımı şu an kullanamıyorum. Asus un teknik servisi nerede onu da bulamıyorum. Ben şimdi onu gold bilgisayara geri gçtürsem bana ne zaman geri döner? Ben bu süre içinde kullanmak için yeni bir bilgisayar taşep etme hakkına sahip miyim? Bilgilendirirseniz çok müteşekkkir olurum. KOlay gelsin

Soru Türü: Donanım
İşletim Sistemi: Windows XP
Sistem Özellikleri:
oem

İnternet Tarayıcı: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; tr; rv:1.8.1.3) Gecko/20070309 Firefox/2.0.0.3

Borga-x
31-05-2007, 15:44   |  #2  
İlk Maestro
Teşekkür Sayısı: 2
11,767 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

Eğer makinayı yenı aldıysan 2.bir laptop talep etme hakkın olmalı.Bu arada Laptop sorununa göre 2 hafta ile 1 ay arasında laptopundan uzak kalabılırsın. Asus'un teknık servıslıgını bildigim kadarıyla bogaziçi bilgisayar yapıyor bilgi@bogazici.com.tr
Teknik Servis : teknik@bogazici.com.tr

birde çizgi elektronik ile irtibata geçersen onlarda Asus markalarını getırtıyor.
Cemal Sururi Cad. Halim Meriç İş Merkezi No: 25 D: 5 - 6 Mecidiyeköy - Şişli / İSTANBUL

Telefon: (212) 356 70 70 - Faks: (212) 356 70 69


Birde bu siteye bakarsan ASUS teknik servisleri burda http://www.emabilgisayar.net/Yetkili%20Servisler.htm

Son Düzenleme: Borga-x ~ 31 Mayıs 2007 15:46
benersince
31-05-2007, 17:09   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,283 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007

yenisini talep etme şansın tamir edilip edilmiyecegine baglıdır direk aldıgın yere götürürsende onlar ilgiliyere veya bünyesindeki servis istasyonuna sevk edebilirler arzanın durumuna göre borga x ında dedigigibi 2 hafta ile 1 ay içinde oynaya bilir ancak sana 1 ay içinde teslim edilmeli şayet teslim edilmez ise sana yenisi mevcut olmadıgı durumda ise bir üst modelini vermek zorundadır

birde eger cihazını alalı 1 ay geçmemiş ise arza durumunda direk degişimini yapmalılar

geçmiş olsun

erkanc
31-05-2007, 17:13   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
3,213 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2007

bence çizgi elektroniğe başvur hemen asusun türkiyedeki en yetkili ve en donanımlı teknik servisi http://www.cizgi.com.tr

5734L7H
31-05-2007, 17:45   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
426 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2007

Golda başvur diyicemde o da "Beni ilgilendirmez" deyip çine yollar.Yine en iyisi Çizgi elektronik.
Laptopun garanti belgesindeki distiribitör firma hangisi?

Emircik
01-06-2007, 11:57   |  #6  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

rdtgdfgfdg

Emircik
01-06-2007, 11:59   |  #7  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

gfjh

superfaik
01-06-2007, 20:23   |  #8  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2007

Cevaplarınız için çok teşekkür ederim. Beni asus un çamlıcadaki teknik servisine yönlendirdiler.

slednecks
19-12-2009, 18:01   |  #9  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

Arkadaşlar laptopla ilgili bi sorunum var laptop kapağını kapatırken ekranın bazı bölümleri (siyah olan bölümlerinde diyebilirim) kırmızı oluyor sanki temazsızlık varmış izlenimi yaratıyor insanda sizce sorun ne olabilir?

lazqopat
20-12-2009, 13:46   |  #10  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
30 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009
Alıntı: slednecks  
Arkadaşlar laptopla ilgili bi sorunum var laptop kapağını kapatırken ekranın bazı bölümleri (siyah olan bölümlerinde diyebilirim) kırmızı oluyor sanki temazsızlık varmış izlenimi yaratıyor insanda sizce sorun ne olabilir?
Eğer herzaman yksa o çizgi ekran kartı driver inde sorun wardır . değiştirebilirsen driveri değiştir güncelle

Eğer herzaman o çizgiler  varsa leptopun monitörnde wardır sorun ...

Kapalı Hesap (135391)
20-12-2009, 18:18   |  #11  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 0
2,758 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

Emircik sorunun ne ?

zorba61
09-09-2010, 05:18   |  #12  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2010

Arkadaşlar benim de klavye arızasıyla ilgili yardıma ihtiyacım var;
Klavye bazen hiç çalışmıyor. Bazen de 3 tuş (Yukarı ok, Del ve i) tuşları çalışmıyor.
Sıvı teması olmadı. Ayrıca yeni klavye takıp denedik aynı hatayı yine yaptı.
Klavye hiç çalışmadığında bataryayı çıkartıp biraz bekledikten sonra takınca çalışmaya başlıyor
ancak bu sefer de 3 tuş çalışmıyor. 
Makina daha önceden açılışta kuvetli fan sesinden sonra kendiliğinden kapanıyordu,
3 kez tekrarladıktan sonra normale dönüyordu. Şimdi o arızayı yapmıyor.
Basar basmaz ilk açışta açılıyor ancak klavye çalışmıyor.
Sistem özellikleri; Lenovo 3000 N200 0679
T5750 2Ghz işlemci 3Gb Ram 32Bit VistaHomeBasic Sp2
Lenovo IEL10 Anakart, 256Mb GoForce7300 ekrankartı