LG'ye dikkat

ensaronline
05-06-2010, 00:36   |  #1  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
46 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

811INEW8C220 Seri numaralı W2284F-PF model monitörüm RNE-100322064742 iş emri numarasıyla garanti kapsamında 23 MART 2010 tarihinde (ürünü alalı tam 1 sene olduğu gün) Servis kaydı alınmış, garanti kapsamında tamiratına başlanmıştır. Elimde bununla ilgili belge mevcuttur.
1Nisan günü ürün tamir edildi (anakart değişimi) denilerek bana teslim edildi (kapıda).
Ürünü açtığımda eklediğim ekran alıntılarındada göreceğiniz gibi ürün, lg web sitesinde ürünün özelliklerinde belirtilen  çözünürlükle alakası olmayan ve 1280*768 pixeli yukarı çıkmayan bir hal almıştır. Ayrıca monitör windows açılmadan sinyal almıyor, bios ekranına girmeyi imkansız kılıyordu.
Lakin monitörün (LG'nin) kendi programın son sürümünü kurup anakartın lg olmadığından duyduğum şüpheninde gerçekliğinide gördüm.  Monitöre lg nin olmayan basit bir 17 inc monitörünün anakartı takılmış bunada tamir ettik denmiştir. Lakin monitörün hiçbir özelliği çalışmamaktaydı. Yetkili servisini hemen arayıp durumu izah ettim. Monitörü yapamadıklarını ilettim. Yarın tekrar alırız dendi ve 2 NİSAN 2010 tarihinde tekrar garantiye gitti. Monitörü 1 hafta sonra tekrar aynı şekilde bana geri getirdiler. Monitör kusurlu halde iki kez dayatıldı. Böyle olunca onlarca kez müşteri temsilcisi (çağrı merkezi), genel merkez ve SERVİSLE görüşüldü. Hiçbir olumlu yanıt alınamadığı gibi. Biz döneceğiz denip hiç dönülmedi. Meğer SERVİS İkici bir iş emri açıp (YAPTIĞINI İDDİA EDİP) yeni servis parası almanın derdine düşmüş. Velhasıl ürünü 3. kez garantiye göndermiş oldum. Tabi bu arada onlara hala monitörün özellikleri konusunda ikna edebilmiş değildim.
Böyle olunca 23 martta başlayan garanti sürecini 2 nisanda başlamış gibi gösterdinler. Kullanmak için bir monitör vermeleri gerekirken bu resmi hakkımda verilmedi. Belgeler benden habersiz düzenlendi.
Derken ürünün 30 günü aşmı şgaranti süresini görünce değişim talep ettim. Kale alınmadım ve parça bekliyoruz cevabını aldım. Beklenen parça bir türlü gelemedi ve 40. gün para iadesi talebimi Lgnin tüm mercilerine olması gerektiği gibi ilettim. Yine kale alınmadım ve Parça gelmek üzere yanıtını aldım. Bu arada birçok kez haklarımı hatırlatıp para iadesi istedim. (9.05.2010) tarihinde aradığımda yeni monitör geldiğini ve bana teslim edileceği söylendi. Teslim için geldiklerinde kendilerine sıfır ürün madem garantisi sıfırdan başlayacakmı diye sordum. Hayır dendi. Kaldığı yerden devam edecekmiş. Ben paramı istediğimi belirtmiştim neden ödenmiyor dedim. Eğer hala ısrarcıysanız kullanım bedelinizi kesip iade edebiliriz dendi. Bende kendilerine yasaları tanımamaya ve hayal kurmaya devam edin. Ben tüketici heyetine giderim gerekirse dedim ve monitörü teslim almayıp kendilerini gönderdim.
Bir uzaktaneğitim(internet üzerinden) öğrencisi olarak çok ağır maduriyet yaşadım. Hiç ders çalışamadım. 1 sene bu yüzden okulum uzadı.  Ve bu durumu onlara ilk servise geldiklerinde iletmiştim.
Tc. Devleti kanunlarını tanımayan Lg'i kınıyor, sizleri Lg konusunda dikkatli olmaya davet ediyorum.  
Şimdi tüketici haklarından çıkacak sonucu bekliyorum. Lakin 3 ayda o buluyormuş. kısacası 6 ayda ancak hakkımı alabileceğim. Kendinizi bu durumlara düşürmeyin. DİKKATLİ OLUN.

fatihdw
05-06-2010, 05:57   |  #2  
fatihdw avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
475 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2009

geçmiş olsun dostum adamlar resmen seninle dalga geçmiş türkiye'de bu durumları ele alıp tüketiciyi koruyacak bir birim olmadığından servis konusunda genede mağdur olunuyor maalesef

Kapalı Hesap (135391)
05-06-2010, 09:42   |  #3  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 0
2,758 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

Bir reklamda olduğu gibi burası İSTANBUL

Lg o kadar kötü bir markamıymış ?

ensaronline
05-06-2010, 18:26   |  #4  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
46 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

Evet resmen dalga geçtiler. Ama sadece benle değil. Tc. devletiyle ve onun yasalarıyla dalga geçiyorlar. E tüketici haklarını uygulamadıkları için hiç bir ceza yemiyorlarmış devlet dalga geçilmeyi hakediyor. mağduriyetide biz yaşıyoruz.
Bu arda Lg kötü markadır demiyorum Lg garanti servisi kötününde kötüsü diyorum. Aynı şey değil.

hsnhsynisler
05-06-2010, 23:26   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
267 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

Evet bende LG nin saolsun Laptop'unu aldım adamlar resmen üretim hatası olan laptobu piyasaya sürmüşler bende baya bi sıkıntı cektim laptopun en sonunda da bi yeri daha bozuldu ve ilgilenmediler bende tüketici heyetine basvurdum 3 ayda belli olcak bakalım hayırlısı bunlarda iyi bir ders şart....

ensaronline
06-06-2010, 02:33   |  #6  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
46 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

Ben Lgden çok devleti suçlıorum. Koyduğu kanunların arkasında durmuyor

yusf123
09-06-2010, 18:41   |  #7  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
20 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009

bende lg var çok memnunum yenisini alırsam lg alırım

CarlJohnson
09-06-2010, 20:35   |  #8  
CarlJohnson avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,081 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2009

lg zaten çok kaliteli bir marka aslında..lcd tv olsn plazma olsn çamaşır makinesi bzdolabı vs olsun gayet kaliteli ürünleri var..ben direk lg satıştan falan almadım ewimde birkac cesit lg ürün mevcut..tek sıkntıyı camasır makinesinde yasamıstım ondada aldıgım yer sagolsn baya bir yardımcı oldu direk lg satıcı degildi ama..onun dısında dedikleriniz eminim dogrudur arkadaslar ve sabır,şans diliyorum..yazık gunah yani hale bakın ondan sonra insanlar neden boyle sunlar neden soyle deniyor..daha kişi haklarını bile adam gibi wermiyorlar insana ondan sonra gel de lanet okuma.

nigzes
18-06-2010, 11:48   |  #9  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
34 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Bu tip şeylere dikkat ederim normalde lg alıcaktım ama artık caymış bulunuyorum