Merhabalar, 12 Haziran 2024 Tarihinde Trendyol üzerindeki BOLKUR satıcısından " Logitech G735 Aurora " marka modelli kulaklığı 7829 TL ( Yedi Bin Sekiz Yüz Yirmi Dokuz Türk Lirası ) 'ye aldım ve 21 Ağustos 2024 Tarihinde cihaz bozuldu. Trendyola iade için başvurunca beni satıcı Bolkur'a o da beni Garanti olan Penta ya yönlendirdi ve aynı tarihte ürünü gönderdim. Penta Teknoloji bana ürünü geri vermeyeceklerini, ürünün bozuk olduğuna ve ürünsüz iade yapılması gerektiğine dair bir rapor tuttu. Raporu satıcı BOLKUR'a gönderiyorum diyor ki olur mu kardeşim öyle şey bana ürünü gönder iade alayım. Penta diyor ürünü veremem, üretici firmaya göndereceğim değişim yapamam ürün elimde yok. Trendyol zaten hiç ilgilenmiyor konu hakkında.
Ne yapmamı tavsiye edersiniz? Video vesaire çekip youtube'a mı atayım kitlesel ses mi getireyim? Yoksa dava açıp 5-10 Bin TL avukat masrafı ödeyeyim de haklı bulunursam fazlası mı çıksın onlardan? Tarih 2 Eylül oldu ne üründen haber var ne paradan haber var. Zaman geçtikçe ürün değerleniyor benim param çöp oluyor.
Hani diyorum şuan piyasası 10-11 bin TL aynı piyasada Logitech G Pro X 2 mevcut. Onunla değiştirin yine yok diyorlar. Ne yapayım çaresizim, kulaklıksız kaldık.