Masaüstü PC'de Fan Problemi

bturkeri1903
01-08-2012, 13:49   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2012

Merhabalar Arkadaşlar,

Benim masaüstü bilgisayarımda son zamanlarda oluşan bir sorundan bahsetmek istiyorum.Bu sorun CPU fandan kaynaklanıyor.Fan bazen çalışıyor bazen çalışmıyor.Ama çalışmama durumu şöyle ilk açtığımda bazen çalışmıyor sonra 2 dk sonra çalışmaya başlıyor.Aradan bir kaç gün geçtikten sonra yine açtım bu sefer yine çalışmadı ama yine 2dk sonra tekrar başladı.CPU fan eror hatasınıda başta bi kere veriyor başkada vermiyor.Acaba fanı değiştirsem mi ? yoksa kalsın mı böyle?

berk1995
01-08-2012, 15:06   |  #2  
berk1995 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 17
323 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2010

Fan dönmekte zorlanıyor olabilir acaba çok tozlu olabilirmi moturunun içi veya güç yetmiyor olabilirmi ???

bturkeri1903
01-08-2012, 16:22   |  #3  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2012

valla berk kardeşim hiçbir fikrim yok ama dediğin gibi dönmede zorlanabilir mi acaba ? temizlesem mi bide öyle bi baksam?

samsat86
02-08-2012, 00:26   |  #4  
samsat86 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
307 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

saç kurutma makinesiyle tozunu al sonra biraz yağla...olur inş.

bturkeri1903
02-08-2012, 13:41   |  #5  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2012

teşekkür ederim kardeşlerim yardımlarınız için verdiğiniz talimatları uygulayacağım :)

dead man
02-08-2012, 23:44   |  #6  
dead man avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 12
1,341 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2010

İşlemci Fanını Temizle

excel_mustafa
03-08-2012, 18:50   |  #7  
excel_mustafa avatarı
Genel Denetmen
Teşekkür Sayısı: 545
4,428 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2012

fanı yerinden sök.elektrikli süpürge ile cpu yu ve fanını güzelce çektir.

omaygat
16-09-2018, 03:09   |  #8  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2018

<p>benim fanımda dönmüyor ben bide elimle döndürmeyeyi deneyim dedim biraz zor dönüyodu nedense ben bakdım bi sıkıntı yokdu neden dönmüyor sölermisiniz</p>