Maxipaket hakkında

hatipoglu
02-02-2010, 10:56   |  #1  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
20 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2004

26.01.2010 tarihinde Maxipaket.com adresinden yaptığım alışveriş halen "Siparişiniz İşleme Alınmıştır" şeklinde listeleniyor. E-postalarıma cevap verilmiyor. "Canlı Destek Online"da otomatik cevaplama yapan bir robot var, hiç bir yanıt vermiyor.

Web sitesinde 212-320 72 03 olarak belirtilen telefondan bir ev telefonu çıkıyor.

Firma batmadan önce müşterilerini dolandırıyor olabilir, lütfen dikkat.

Son Düzenleme: hatipoglu ~ 23 Şubat 2010 00:14
hatipoglu
02-02-2010, 19:48   |  #2  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
20 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2004

Süreç ile ilgili, bir kısmı yeni ayrıntılar:

- Sipariş no 4740, 26.01.2010 tarihinde verildi. Sipariş takipte: "Siparişiniz İşleme Alınmıştır" yazdı.
- 28.01.2010'da halen "Siparişiniz İşleme Alınmıştır" durumu devam ettiğinden Canlı Online Destek'e tıkladım. Yanlış hatırlamıyorsam önünde "Serap" yazan bir mesaj geldi: "Merhaba, nasıl yardımcı olabilirim ?" diye. Siparişimin durumunu sordum, hiç bir cevap gelmedi. "Orda kimse var mı" diye sordum, sonra "otomatik sistem mesajı mı" diye sordum, dakikalarca bekledim, cevap gelmedi. bende Canlı online destek'i sonlandırdım.
- 'info@maxipaket.com'a "Per 28.01.2010 19:29" tarih-saatli e-posta gönderdim. Ayrıntısı aşağıda:
[quote]Merhabalar
Salı günü vermiş olduğum sipariş (no: 4740) halen “işleme alınmış” durumundan öteye geçememiş gözüküyor.
Eğer sorun varsa, siparişi iptal edip kredi kartıma geri ödeme yapar mısınız.
Saygılarımla…
[/quote]
Bu e-postama hiç bir yanıt gelmedi.
- 02.02.2010'da Web sitesinde yer alan telefon numarasını aradım, yanlış numara olduğu, aradığım numaranın ev numarası olduğu söylendi. Numarayı tekrar kontrol ettim, Dect telefonumun LCD ekranı son on numarayı gösterebiliyor: "2123207203" yazıyordu, ben de doğru aradığımı düşünüp bir daha denemedim.
- Forumlara mesaj yazdım. Bankama faks çekip, yaptığım ödemenin iptalini istedim.
- Kardeşim öğleden sonra 0212-3207203'ü tekrar aramış, bu sefer maxipaket'e ulaşmış. Siparişimin yarın kargoya verileceği söylenmiş.
- Şu an bu mesajı yazıyorum.

Nasıl sonuçlanırsa sonuçlansın, herhalukarda benim bu firmadan son alışverişim olacak. Bilgilerinize
 
Edit: 3 Şubat günü kargoya verilen siparişim, sipariş tarihinden 9 gün sonraya denk gelen 4 Şubat'ta elime ulaştı. Firmanın batmasının söz konusu olmadığı, yalnızca siparişimi geç gönderdiği anlaşıldığından başlığı değiştirdim.

Son Düzenleme: hatipoglu ~ 23 Şubat 2010 00:15
world_pc
02-02-2010, 19:51   |  #3  
world_pc avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
3,359 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

vay be ben diyordum online alışveriş güvenli değil... Ama bu güvensizlik online alışveriş i sarmaz inşallah...