Süreç ile ilgili, bir kısmı yeni ayrıntılar:
- Sipariş no 4740, 26.01.2010 tarihinde verildi. Sipariş takipte: "Siparişiniz İşleme Alınmıştır" yazdı.
- 28.01.2010'da halen "Siparişiniz İşleme Alınmıştır" durumu devam ettiğinden Canlı Online Destek'e tıkladım. Yanlış hatırlamıyorsam önünde "Serap" yazan bir mesaj geldi: "Merhaba, nasıl yardımcı olabilirim ?" diye. Siparişimin durumunu sordum, hiç bir cevap gelmedi. "Orda kimse var mı" diye sordum, sonra "otomatik sistem mesajı mı" diye sordum, dakikalarca bekledim, cevap gelmedi. bende Canlı online destek'i sonlandırdım.
- 'info@maxipaket.com'a "Per 28.01.2010 19:29" tarih-saatli e-posta gönderdim. Ayrıntısı aşağıda:
[quote]Merhabalar
Salı günü vermiş olduğum sipariş (no: 4740) halen “işleme alınmış” durumundan öteye geçememiş gözüküyor.
Eğer sorun varsa, siparişi iptal edip kredi kartıma geri ödeme yapar mısınız.
Saygılarımla…
[/quote]
Bu e-postama hiç bir yanıt gelmedi.
- 02.02.2010'da Web sitesinde yer alan telefon numarasını aradım, yanlış numara olduğu, aradığım numaranın ev numarası olduğu söylendi. Numarayı tekrar kontrol ettim, Dect telefonumun LCD ekranı son on numarayı gösterebiliyor: "2123207203" yazıyordu, ben de doğru aradığımı düşünüp bir daha denemedim.
- Forumlara mesaj yazdım. Bankama faks çekip, yaptığım ödemenin iptalini istedim.
- Kardeşim öğleden sonra 0212-3207203'ü tekrar aramış, bu sefer maxipaket'e ulaşmış. Siparişimin yarın kargoya verileceği söylenmiş.
- Şu an bu mesajı yazıyorum.
Nasıl sonuçlanırsa sonuçlansın, herhalukarda benim bu firmadan son alışverişim olacak. Bilgilerinize
Edit: 3 Şubat günü kargoya verilen siparişim, sipariş tarihinden 9 gün sonraya denk gelen 4 Şubat'ta elime ulaştı. Firmanın batmasının söz konusu olmadığı, yalnızca siparişimi geç gönderdiği anlaşıldığından başlığı değiştirdim.