Microsoft Access 2007 Hesaplama !!!!

HPQ-User
05-07-2009, 22:51   |  #1  
OP CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 29
30,996 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

Tuğberk sormuş:
Merahaba,
Microsoft Office 2007 kullanıyorum ve Access de excelde yaptığım gibi formullerler hesaplamalar yapmak istiyorum. Ortalama bulma, dört işlem, aklınıza gelen her hesap kitap işi. Bununla ilgili ve access ile ilgili her bilgiye açığım. cevabınızı bekliyorum.

Soru Türü: Yazılım
İşletim Sistemi: Windows Vista
Sistem Özellikleri:
2007 Microsoft Office

İnternet Tarayıcı: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; GTB6)

hige96
06-07-2009, 10:45   |  #2  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
37 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

Bildiğim kadarıyla Access'de Excel'deki kadar kolay olmuyor. Formuller ile yapıyorsun.
örn.
=ortalama(ortalamak istediğini seç parantezi kapat) Enter'a bastığınızda sayıların ortalamasını alırsınız
=bölme(bölmek istediğini seç parantezi kapat)
=toplama(0)
.......
Bildiğim kadarıyla diğerleride böyle olması lazım.

CapanQGLU
06-07-2009, 10:51   |  #3  
CapanQGLU avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,511 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

Ekle / İşlev, dediğiniz zaman tüm formülleri otomatik olarak orada görebilirsiniz.