Microsoft Outlook Web Access Sorunu Hakkında.

Kallavi
09-05-2009, 12:32   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

Merhabalar,

Ofisimde kullandığım bilgisayarda kullanıcı adım ve buna bağlı parolam bulunmaktadır. Bu parolalarımızı belirli bir süre sonra sistem bizi uyarır ve değiştirmemiz gerekir. Bizde haliyle değiştiririz. En son değiştirdiğim paroladan sonra Outlook Web Access' i kullanamamaktayım. "Girdiğiniz kullanıcı adı veya parola geçerli değil. Yeniden girmeyi deneyin." şeklinde basit bir hata alıyorum. Biliyorum ki Etki alanı\kullanıcı adı ve parola sütunlarını doğru giriyorum. Evden maillerimi kontrol edemez oldum. Bunun sebebi nedir. Ne yapmam lazım.

Şimdiden teşekkürler.

HugOBoss___
09-05-2009, 17:29   |  #2  
HugOBoss___ avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,011 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

paraloyı girerken büyük-küçük harf kullandınız mı... caps lock tuşuna dikkat edin...

Kallavi
10-05-2009, 14:24   |  #3  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009
ugoss
paraloyı girerken büyük-küçük harf kullandınız mı... caps lock tuşuna dikkat edin...
Evet durum şöyle zaten; ofisteki bilgisayarı açtığımız paraloyla giriyoruz/giriyordum Outlook Web Access'e.