Microsoft WAREZ Kullanıyor!!!

OBA
06-01-2007, 00:48   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3,757 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2005

Arkadaşlar fazla söze gerek yok alın size link  http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/ms972827.aspx

turksoftware
06-01-2007, 02:06   |  #2  
Yıllanmış Üye
1,015 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2006

İlginç,yakıştıramadım...

Der Rote BaroN
06-01-2007, 14:13   |  #3  
Der Rote BaroN avatarı
Yıllanmış Üye
1,531 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

Fake olabilir mi acaba?

OBA
06-01-2007, 21:28   |  #4  
OP Yıllanmış Üye
3,757 mesaj

Microsoftun kendi sitesi. BSA ya örnek olmasını temenni ederim

Selçuk İslamoğlu
06-01-2007, 22:58   |  #5  
Selçuk İslamoğlu avatarı
CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 73
4,133 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2003

Orda sadece C:\Warez\ diye bir klasör görüyorum. "Warez" sadece illegal içerik için kullanılan bir terim mi ki sizce?

O zaman Donanım'a "Sert" "Warez", yazılım'a "Yumuşak" "Warez" mi dememiz gerekiyor?

OBA
07-01-2007, 11:51   |  #6  
OP Yıllanmış Üye
3,757 mesaj

İşte size nette bulduğum warez kavramları

ilk bölüm urban dictionary sitesinden alınmıştır

WAREZ a term used by software pirates use to describe a cracked game or application that is made available over the Internet, usually via FTP/IRC/P2P, often the pirate will make use of a site with lax security. Widely used in cracker subcultures to denote cracked version of commercial software, that is versions from which copy-protection has been stripped. Hackers recognize this term but don't use it themselves. The WAREZ mentality discussed in this article connotes the mindset of the hackers/crackers who make this copyrighted media available.

I was downloading WAREZ all night man!

----------------------------------------------------

(n) Derived from either one of two sources:

software as in computer software

or

wares - An immaterial asset or benefit, such as a service or personal accomplishment, regarded as an article of commerce. ( typically a generic term for any number of items in a store's available merchandise )

The generic term warez (pronounced as "wares" with a z instead of s) denotes any of a number of illegal material that is distributed without the owner's consent (note; the owner of software is always the company, not the user) including but not limited to: software, games, music, eBooks, movies, emulator ROM files, etc.

note: category subdivided into such things as Gamez, Appz, Mp3z, etc

-How did you get that expensive software?
-It's warez.

I was downloading some warez the other day and I found this virus in one.. ;)

------------------------------------------------------

Illegal pirating of Software, Video, Audio. all copyrighted material that has been cracked (remove Timebomb, cd-key algorith, CD Verification etc...) and then released by a group or iND (iNDEPENDANT) in such a form as Release.name.goes.here.an d.format-Group

The warez release of Windows.XP.SP.2-ECHELiON was nuked for being fake in #p-r-e

---------------------------------

Warez are 100% full versions of popular PC Programs which are downloaded via the internet. Although it is heavily illegal, Warez are being distibuted thru the internet thru many sources as you read this. I suggest you stop and go out there and find some right now, you'll save lots of money and have fun doing so at the same time. Like they say, It's only illegal if you get caught. ^_^

I just warezed myself a copy of Windows XP, wanna copy?

---------------------------------------------------

Warez is a general word to describe all forms of pirated movies, programs, games, mp3s, ebooks and any other type of copyrighted electronic product you can download.

I have good warez sources.
I am in the warez scene.
I download warez.

------------------------------------------

Comes from the word Software with a Z at the end. SoftWAREZ. It denotes pirated software.

lets me get tons of warez so fast!

Bu da ikinci bölüm wikipedia dan  en ve tr denWarez kelimesi birincil olarak, telif hakkına sahip materyallerin, telif hakkı yasaları çiğnenerek ticaretinin yapılması anlamına gelir. Bu tanım, genelde arkadaşlar arasındaki peer-to-peer dosya paylaşımları veya özel sunucular sayesinde büyük grupların dosya paylaşımlarından çok; telif hakkına sahip materyallerin, organize gruplar tarafından yasadışı yayınlarını tanımlar. İlk başlarda sadece çeşitli yeraltı bilgisayar grupları tarafından kullanılan bu tanım, günümüzde İnternet kullanıcıları ve medya sektörü arasında da sıkça kullanılıyor.

1990'ların öncesinde, korsan yazılımlar "wares" olarak adlandırılmaktayken, daha sonraları kendi diline sahip yeraltı dünyası "s" harfinin yerine "z" harfini getirdi ve "warez" kelimesini tüm korsan yazılımlar için genel bir isim olarak kullanmaya başladı. Bu zamanlarda, büyük dosyaları yavaş modem ve BBS bağlantıları aracılığı ile yollamak çok vakit aldığından, korsanlar diğer korsanlarla birebir ticaret yaparlardı. Dolayısıyla, yazılım korsanları kendilerini, koleksiyonları ile beraber bir nevi satıcı, tüccar vs. olarak benimsiyor ve uygun kelime olarak da "wares"'i kullanıyorlardı.

Warez kelimesi, İngilizce'de genelde "wares" [we#601;(r)z] şeklinde telafüz edilse de; bazı zamanlar İspanyolca bir kelime olan Juárez'in [ua#638;ez] yanlış şekilde telafüz edilişi olan [war#603;s] şeklinde de kullanılmaktadır. Software yani yazılım kelimesinin çoğulu anlamına gelip, bu kelimeden türetilmiştir.

Warez kelimesi İngilizce'de genelde "isim" olarak kullanılmaktadır: "My neighbor downloaded 10 gigabytes of warez yesterday" ("Komşum dün internetten 10 GB yasadışı yazılım indirdi.") Ancak "fiil" olarak da kullanılabilir: "The new Windows was warezed a month before the company officially released it" ("Yeni Windows'un resmi olarak piyasaya çıkmasına daha bir ay varken, yasadışı olarak yayınlandı.") Warez topluluklarına ise küresel olarak "warez scene" (warez örgütü) ya da geniş olarak "The Scene" (örgüt) denmektedir.

Tüm bu kelimeler anlam farklılıkları içermektedir, bazıları gerçek anlamında kullanılıp, toplum tarafından kabul edilirken, bazılarıda imâ içermekte ve aşağılama amacı ile kullanılmaktadır. Her ne kadar, "korsan yayın" (piracy) belirli kanundışı faaliyetler için kullanılan bir kelime olsa da, doğal içeriğinde "...birinin yaptığını izin almadan tekrar üretmek veya kullanmak" anlamını taşımaktadır. [1]. Özgür Yazılım Kurumu'nun da (Free Software Foundation (FSH)) dahil olduğu bazı gruplar, bu tanıma karşı olup, bunun yerine "hırsızlık" ("theft") kelimesini kullanmaktadır. FSH'ye göre, "Yayıncılar, yasadışı kopyalamayı korsan olarak tanımlamaktadır. Bu açıdan bakıldığında yasadışı kopyalama yapanlar, denizlerde gemilere saldırıp insanları kaçıran ve öldürenlerle etik olarak bir tutuluyor." FSH bu yüzden, korsan olarak tanımlanan kavramın, yasadışı kopyalama ("prohibited copying") veya izinsiz kopyalama ("unauthorized copying") olarak tanımlanması gerektiğini savunuyor.

Öte yandan birçok kendini kanıtlamış yazılım korsanı ise, "korsan" tanımından gurur duyuyor, kendilerini filmlerde çizilen romantik korsan portreleri ile özleştiriyor ve aralarında korsan gibi konuşarak şakalaşıyorlar. Tanım tartışılmasına rağmen, "Pirates With Attitude" gibi bazı gruplar tarafından ise zevkle kabul ediliyor.

Warez refers primarily to copyrighted material traded in violation of copyright law. The term generally refers to illegal releases by organized groups, as opposed to peer-to-peer file sharing between friends or large groups of people with similar interest using a Darknet. It usually does not refer to commercial for-profit software counterfeiting. This term was initially coined by members of the various computer underground circles, but has since become commonplace among Internet users and the media.

The term "Piracy" is used in this article to refer "unauthorized use of intellectual property", where "unauthorized" refers to a lack of authority granted by the holder of the intellectual property and the use is within the jurisdiction of the legal authority under which a property right requiring such authorization for use is established. [1]

The word "warez" was coined to indicate more than one piece of pirated software, as "software" is a non-count noun and users found it natural to use a count noun to differentiate between one "ware" (one piece of software [one program]) and multiple "warez" (multiple pieces of software [multiple programs]). Due to the relatively large amounts of time needed to transfer large files over slow telephone modems and bulletin board systems (BBSes), pirates would typically ask for one-for-one trades from other pirates. Hence, software pirates adopted a merchant-like attitude with their software collection(s) and the term "wares" was apt.

Warez is used most commonly as a noun: "My neighbor downloaded 10 gigabytes of warez yesterday"; but can also be used as a verb: "The new Windows was warezed a month before the company officially released it". The collection of warez groups is referred to globally as the "warez scene" or more ambiguously "The Scene".

sanırım yeterli bir yanıt :)

brodigue
08-01-2007, 11:31   |  #7  
Taze Üye
15 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2004

dinime küfreden müslüman olsa :)