Monitör güç kesintisi..

RaXioNTr
21-01-2012, 22:51   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2012

Merhaba arkadaşlar 3 hafta önce ASUS 24'' VS248 LED Monitör aldım monitörde hiç bir problem yoktu 1 hafta önce durduk yere monitör kapandı güç tamamiyle gitti 1-2 dakika sonra geldi 15 dakika sonra tekrar aynı şey oldu 1-2 dakika sonra geldi şu zaman kadar hiç bir sorun yoktu bu gün aynı sorun tekrar ortaya çıktı 15 20 dakika monitör çalıştıkdan sonra kapanıyor güç tamamiyle gidiyor ve 1-2 dakika sonra tekrar geri geliyor güç kablosunu değiştirdim gene aynı sorun ne olabilir ve neyden dolayı olabilir..

Kapalı Hesap (203105)
21-01-2012, 23:06   |  #2  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 4
4,414 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2011

bence garantisine gönderin yeni bir ürün nede olsa

endlessnight
23-01-2012, 11:18   |  #3  
endlessnight avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 13
2,457 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

Ya panel kaynaklı bir problem ya da güç kablosunun giriş yeride bir aşınma ,gevşeme(genişleme) olmuş olabilir. Umarım takarken zorlamamışsınızdır. Ama siz her ihitmale karşı cihazı garantiye gönderin. Ne de olsa yeni ürün. Asus ayıp etmiş walla.

Son Düzenleme: endlessnight ~ 23 Ocak 2012 11:19
dasti
23-01-2012, 17:24   |  #4  
dasti avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,963 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

Eğer kablo giriş yuvasında bir sorun yoksa monitörde bir sorun olabilir kardeş. Ayrıca nem alma vs sorunları yoksa servise gönderin sonuçta yeni bir ürün.

RaXioNTr
25-01-2012, 13:59   |  #5  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2012

Zorlama felan yok monitörü taktığımdan beri sabit duruyor nem alma gibi bir olasılığı yok imkansız desem yeri.. Garantiye gidecek mecburen fakat ASUS yetkili servisine ulaşabilirsem eğer göndereceğim saatlerdir aradığım halde sürekli beklemede kalıyorum.. Bu zaman kadar gördüğüm en kötü en kalitesiz müşteri hizmeti ASUS lanet olsun aldığıma alacağımada diyorum başka birşey demiyorum.

endlessnight
25-01-2012, 15:14   |  #6  
endlessnight avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 13
2,457 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

Adamlar parasını aldıktan sonra tüketiciyi dikkate almıyorlar. Eğer dediğiniz gibi bekletme olayı varsa gerçekten vahim. Koskoca şirket doğru düzgün bir servis hizmeti sunamıyorsa yazık.

RaXioNTr
26-01-2012, 15:55   |  #7  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2012

Dün uzun uğraşlar sonrasında saat 15:40 gibi Asus'un bir birimine erişebildim internet üzerinden araştırdığım bir çok numara sayesinde zorluklada olsa eriştim genel olarak 0216 524 30 00 yönlendiriyorlar en sonunda eriştiğim yerdeki bayan 11:00 dan bu yana aynı numarayı sürekli hatta hiç kapatmadan aradığım halde erişemediğim söyleyince not alındı ve ileteceğini söyledi ve 15 - 20 dakika içersinde kendileri beni aradı kısacası ben onlara değil onlar bana ulaşmış oldu saatlerce Asus müşteri hizmetlerindeki o fon müziğini duymak berbat ötesi birşey.. Ürünü kargo ile İstanbul'a teknik birimine gönderdim bakalım onarım ve yapım süreci ne kadar sürecek.. Tek taktir edebileceğim yönü Asus'un kargo firması olarak UPS gibi bir kargoyu seçmesi olabilir dün 16:30 sularında verdiğim monitör bu gün 14:30 üsküdardaki şubesine ulaştı..

Son Düzenleme: RaXioNTr ~ 26 Ocak 2012 15:57
endlessnight
27-01-2012, 10:16   |  #8  
endlessnight avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 13
2,457 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

Asus gibi bir devin sizi bu şekilde mağdur etmesi ( telefonda bu kadar uğraşmanız ) kabul edilemez. Kim bilir sizin gibi kaç kişi vardır.

RaXioNTr
27-01-2012, 19:54   |  #9  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2012

İnanki bende çok şaşırdım ASUS gibi bir firmanın müşterileriyle ile daha fazla ilgilenmesini beklerdim fakat umduğumun tam tersi oldu.. Araştırmalarım sonucunda çoğu kişi teknik destekle ilgili aynı sorunu yaşıyormuş yani sadece bir günlük değilmiş bu olay bu dahada üzücü bir olay açıkcası.. Şu anda tek umudum ürünümün onarım ve geri dönüş süresinin telefon olayına dönmemesidir bekleyip göreceğiz. Bilgi vermek amacıyla ürünün onarımla ilgili bilgileri sunacağım buradan ona göre ASUS alırken bir kez daha düşünür en azından arkadaşlar..

RaXioNTr
09-02-2012, 00:40   |  #10  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2012

2012/01/30 monitörüm teknik servise ulaştı 2012/02/07 sabah saat 10:50 gibi aradılar ve ürünün değişimi yapılacağını söylediler. Teknik servis olarak iyidiler o yüzden ASUS'un bu yönünü takdir ediyorum tek sorunları sanırım teknik destek..

endlessnight
09-02-2012, 09:56   |  #11  
endlessnight avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 13
2,457 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

Hadi gözünüz aydın. Kısa bir mağduriyetin sonunda ulaşabildiniz.

dasti
09-02-2012, 11:47   |  #12  
dasti avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,963 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

Değişim yapacaklarsa sorun değil ya. Geçmiş olsun. Bu teknik servislerden herkes çekiyor arkadaş. :)

RaXioNTr
10-02-2012, 14:06   |  #13  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2012

Teşekkürler arkadaşlar ama daha çilem bitmedi :) Ben Antalya Merkez'de ikamet etmekteyim fakat ASUS servisi değişim formunu Antalya'nın Serik ilçesine göndermiş nasıl bir mantıksa artık çözemedim.. Benim kargoyu ilk gönderdiğim yer de Antalya'nın merkezi Dokuma fakat geri dönüşüte Serik'e gönderme yeteneği sanırım sadece ASUS servisinde mevcut. Bu gün benim aramamın sonucunda bu durum ortaya çıktı. Adresimi düzgün bir şekilde yazdığım halde böyle oldu artık diyecek birşey bulamıyorum ASUS benden teknik destek bakımında sınıfta kaldı açık bir şekilde söyleye bilirim bunu.. ASUS marka ürün alacak arkadaşlara bu hususları bir düşünmelerini öneririm ürün almadan önce.

Son Düzenleme: RaXioNTr ~ 10 Şubat 2012 14:14
dasti
10-02-2012, 14:41   |  #14  
dasti avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,963 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

Yok artık ya :) Bu kadar mı dikkatsiz çalışır bir firma ? Bende yakıştıramadım şimdi asus a

endlessnight
10-02-2012, 15:57   |  #15  
endlessnight avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 13
2,457 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

Oha ya yılan hikayesine döndü bu iş. İnsan müşterişini böyle mağdur eder mi. Bence genel merkeze falan başvur ya da ilçe kaymakamlığındaki tüketici hakları masasına git derdini anlat. Belki mağduriyetini giderecek bir şey yaparlar. İhtarname gibi...

RaXioNTr
10-02-2012, 18:50   |  #16  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2012

Konuşup kendi adresimi verdim iletilecekmiş UPS kargoya :) Açıkçası aldığım yerle konuşup ürün değişimi değil ücret iadesi yapılmasını talep edeceğim.. Böyle birşey olurmu anlayamıyorum bu kadar yeteneksiz bu kadar beceriksiz bir teknik servisin ASUS olması büyük hayal kırıklığından başka birşey değil açıkçası bakalım bildirim ve belgenin bana ulaşım süresi ne kadar sürecek..

RaXioNTr
14-02-2012, 23:56   |  #17  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2012

Evet bu gün 15:00 itibari ile değişim formuda aldığım firmaya ulaştı sanırım eziyet son bulacak ürünüm değişecek :)

endlessnight
15-02-2012, 10:40   |  #18  
endlessnight avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 13
2,457 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

Bu kadar süründürdüler sizi ya. Böyle saçmalık mı olur :(( Neyse umarım bu son olur.

dasti
16-02-2012, 10:13   |  #19  
dasti avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,963 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

haftaya gelir herhalde. :)

RaXioNTr
20-02-2012, 17:50   |  #20  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2012

Evet arkadaşlar eziyetimin devamını anlatayım ki ASUS markasından uzak durun :) RMA formunu aldığım yere kargo yoluyla gönderdim bir kaç gün içersinde bana tekrar kargoyla dönüldü gönderdiğim RMA raporu fatura fotokopisi ayrıca üstüne ürünün arzalı olduğu ve Boğaziçi Bilgisayar'a değişim istemini içeren bir ekle bana geri geldi. Bu gün itibariyle aradığımda bana kargonun ''YANLIŞLIKLA'' gönderildiğini ve o formun tekrar
kendilerine göndermemi istediler. Artık ne diyeceğimi ne söyleyeceğimi şaşırdım yazıklar olsun böyle bir koca firmaya...

Son Düzenleme: RaXioNTr ~ 20 Şubat 2012 17:51
endlessnight
21-02-2012, 10:15   |  #21  
endlessnight avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 13
2,457 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

Gerçekten inanamıyorum. Ben de forumda tavsiye isteyenlere Asus alın falan diyordum. Bundan sonra bunu göz önünde bulundururum.

dasti
22-02-2012, 16:33   |  #22  
dasti avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,963 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

Bu nedir ya yeni bir ürün alsaydın bu kadar eziyet çekmezdin kardeş.

RaXioNTr
08-03-2012, 23:15   |  #23  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2012

Evet eziyet serisinine devam :) Arkadaşlar bu gün monitörüm geldi o kadar çok sevindim ki geldiğine anlatamam :) Neyse monitörümü açtım güzelce sildim sonra taktım çalıştırdım biraz geçtikden sonra birde ne göreyim bu seferde PİKSEL HATASI var :) Ben artık diyecek hiç ama hiç birşey bulamıyorum. :) 1 tane ve iğne ucu kadar bir hata en azından fazla göze çarpmıyor ona şükrediyorum :) Tekrar diyorum arkadaşlar ASUS almadan 5 kere düşünün :)

endlessnight
09-03-2012, 15:57   |  #24  
endlessnight avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 13
2,457 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

Bundan sonra Asus monitör bitti benim için o zaman.

RaXioNTr
09-03-2012, 16:18   |  #25  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2012

En iyisini yaparsınız arkadaşlar. Teknik destek ürün iadesine kadar herşeyi 0 larda yani lanet ettim en sonunda parasıda batsın kendileride diyip bırakacakdım geldi ki oda böyle çıktı :) Biliyorsunuzki 3 piksel hatasına kadar normal 1.5 CM içersinde 3 tane piksel hatası olacak ki garanti içi olacak :) Şaka gibi yani bunada şükür geldi ya :)