Merhaba arkadaşlar 3 hafta önce ASUS 24'' VS248 LED Monitör aldım monitörde hiç bir problem yoktu 1 hafta önce durduk yere monitör kapandı güç tamamiyle gitti 1-2 dakika sonra geldi 15 dakika sonra tekrar aynı şey oldu 1-2 dakika sonra geldi şu zaman kadar hiç bir sorun yoktu bu gün aynı sorun tekrar ortaya çıktı 15 20 dakika monitör çalıştıkdan sonra kapanıyor güç tamamiyle gidiyor ve 1-2 dakika sonra tekrar geri geliyor güç kablosunu değiştirdim gene aynı sorun ne olabilir ve neyden dolayı olabilir..
Monitör güç kesintisi..
bence garantisine gönderin yeni bir ürün nede olsa
Ya panel kaynaklı bir problem ya da güç kablosunun giriş yeride bir aşınma ,gevşeme(genişleme) olmuş olabilir. Umarım takarken zorlamamışsınızdır. Ama siz her ihitmale karşı cihazı garantiye gönderin. Ne de olsa yeni ürün. Asus ayıp etmiş walla.
Zorlama felan yok monitörü taktığımdan beri sabit duruyor nem alma gibi bir olasılığı yok imkansız desem yeri.. Garantiye gidecek mecburen fakat ASUS yetkili servisine ulaşabilirsem eğer göndereceğim saatlerdir aradığım halde sürekli beklemede kalıyorum.. Bu zaman kadar gördüğüm en kötü en kalitesiz müşteri hizmeti ASUS lanet olsun aldığıma alacağımada diyorum başka birşey demiyorum.
Dün uzun uğraşlar sonrasında saat 15:40 gibi Asus'un bir birimine erişebildim internet üzerinden araştırdığım bir çok numara sayesinde zorluklada olsa eriştim genel olarak 0216 524 30 00 yönlendiriyorlar en sonunda eriştiğim yerdeki bayan 11:00 dan bu yana aynı numarayı sürekli hatta hiç kapatmadan aradığım halde erişemediğim söyleyince not alındı ve ileteceğini söyledi ve 15 - 20 dakika içersinde kendileri beni aradı kısacası ben onlara değil onlar bana ulaşmış oldu saatlerce Asus müşteri hizmetlerindeki o fon müziğini duymak berbat ötesi birşey.. Ürünü kargo ile İstanbul'a teknik birimine gönderdim bakalım onarım ve yapım süreci ne kadar sürecek.. Tek taktir edebileceğim yönü Asus'un kargo firması olarak UPS gibi bir kargoyu seçmesi olabilir dün 16:30 sularında verdiğim monitör bu gün 14:30 üsküdardaki şubesine ulaştı..
İnanki bende çok şaşırdım ASUS gibi bir firmanın müşterileriyle ile daha fazla ilgilenmesini beklerdim fakat umduğumun tam tersi oldu.. Araştırmalarım sonucunda çoğu kişi teknik destekle ilgili aynı sorunu yaşıyormuş yani sadece bir günlük değilmiş bu olay bu dahada üzücü bir olay açıkcası.. Şu anda tek umudum ürünümün onarım ve geri dönüş süresinin telefon olayına dönmemesidir bekleyip göreceğiz. Bilgi vermek amacıyla ürünün onarımla ilgili bilgileri sunacağım buradan ona göre ASUS alırken bir kez daha düşünür en azından arkadaşlar..
2012/01/30 monitörüm teknik servise ulaştı 2012/02/07 sabah saat 10:50 gibi aradılar ve ürünün değişimi yapılacağını söylediler. Teknik servis olarak iyidiler o yüzden ASUS'un bu yönünü takdir ediyorum tek sorunları sanırım teknik destek..
Teşekkürler arkadaşlar ama daha çilem bitmedi :) Ben Antalya Merkez'de ikamet etmekteyim fakat ASUS servisi değişim formunu Antalya'nın Serik ilçesine göndermiş nasıl bir mantıksa artık çözemedim.. Benim kargoyu ilk gönderdiğim yer de Antalya'nın merkezi Dokuma fakat geri dönüşüte Serik'e gönderme yeteneği sanırım sadece ASUS servisinde mevcut. Bu gün benim aramamın sonucunda bu durum ortaya çıktı. Adresimi düzgün bir şekilde yazdığım halde böyle oldu artık diyecek birşey bulamıyorum ASUS benden teknik destek bakımında sınıfta kaldı açık bir şekilde söyleye bilirim bunu.. ASUS marka ürün alacak arkadaşlara bu hususları bir düşünmelerini öneririm ürün almadan önce.
Oha ya yılan hikayesine döndü bu iş. İnsan müşterişini böyle mağdur eder mi. Bence genel merkeze falan başvur ya da ilçe kaymakamlığındaki tüketici hakları masasına git derdini anlat. Belki mağduriyetini giderecek bir şey yaparlar. İhtarname gibi...
Konuşup kendi adresimi verdim iletilecekmiş UPS kargoya :) Açıkçası aldığım yerle konuşup ürün değişimi değil ücret iadesi yapılmasını talep edeceğim.. Böyle birşey olurmu anlayamıyorum bu kadar yeteneksiz bu kadar beceriksiz bir teknik servisin ASUS olması büyük hayal kırıklığından başka birşey değil açıkçası bakalım bildirim ve belgenin bana ulaşım süresi ne kadar sürecek..
Evet bu gün 15:00 itibari ile değişim formuda aldığım firmaya ulaştı sanırım eziyet son bulacak ürünüm değişecek :)
Evet arkadaşlar eziyetimin devamını anlatayım ki ASUS markasından uzak durun :) RMA formunu aldığım yere kargo yoluyla gönderdim bir kaç gün içersinde bana tekrar kargoyla dönüldü gönderdiğim RMA raporu fatura fotokopisi ayrıca üstüne ürünün arzalı olduğu ve Boğaziçi Bilgisayar'a değişim istemini içeren bir ekle bana geri geldi. Bu gün itibariyle aradığımda bana kargonun ''YANLIŞLIKLA'' gönderildiğini ve o formun tekrar
kendilerine göndermemi istediler. Artık ne diyeceğimi ne söyleyeceğimi şaşırdım yazıklar olsun böyle bir koca firmaya...
Evet eziyet serisinine devam :) Arkadaşlar bu gün monitörüm geldi o kadar çok sevindim ki geldiğine anlatamam :) Neyse monitörümü açtım güzelce sildim sonra taktım çalıştırdım biraz geçtikden sonra birde ne göreyim bu seferde PİKSEL HATASI var :) Ben artık diyecek hiç ama hiç birşey bulamıyorum. :) 1 tane ve iğne ucu kadar bir hata en azından fazla göze çarpmıyor ona şükrediyorum :) Tekrar diyorum arkadaşlar ASUS almadan 5 kere düşünün :)
En iyisini yaparsınız arkadaşlar. Teknik destek ürün iadesine kadar herşeyi 0 larda yani lanet ettim en sonunda parasıda batsın kendileride diyip bırakacakdım geldi ki oda böyle çıktı :) Biliyorsunuzki 3 piksel hatasına kadar normal 1.5 CM içersinde 3 tane piksel hatası olacak ki garanti içi olacak :) Şaka gibi yani bunada şükür geldi ya :)