Online alışveriş garanti şartları

teknofur
12-01-2011, 00:18   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
220 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2010

Merhaba, gittigidiyor.com'dan veya diğer online alışveriş sitelerinden alınan ürünlerin garantisi nasıl oluyor, üründe sorun varsa nasıl garantiye gönderiyoruz? Teşekkürler.

Jubei76
12-01-2011, 00:32   |  #2  
Jubei76 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
3,579 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

hiç bir fark yok mağazadan almışsın gibi aynı garanti şartları geçerli ama gitigidiyor için söylemiyorum bunu diğer mağazalar için geçerli bu(vatan computer-hepsiburda) ama dikkat etmen gereken tek şey alacağın ürünün paralel ithalat olmaması gerekiyor yoksa bildiğin o büyük markalar bu ürünlere garanti sağlamıyor haa yapmıyorlarmı ? yapıyorlar ama garanti kapsamı dışında ücretli olarak yapıyorlar.

teknofur
12-01-2011, 16:43   |  #3  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
220 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2010

Eğer aldığım ürün bozuk ise garantiye nereye gönderiyorum?

bosluk
12-01-2011, 19:31   |  #4  
bosluk avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 39
1,894 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2006

Gg'den aldığınız birşey bozuksa %99 bir bardak soğuk su içiyorsunuz. Diğerlerinde aldığınız yere (içine uzun uzun sorunun ne olduğunu ve kimlik bilgilerinizi yazarak tabi) ya da ürünün yetkili servisine (telefonla teyit almak kaydı ile) faturanız ile birlikte (aslından onaylı kabul ediliyor mu bunu da sormanız lazım göndermeden) gönderiyorsunuz.