[YAZILIM] orijinal windows orijinal değildir diyor!

HPQ-User
24-09-2012, 00:16   |  #1  
OP CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 29
30,996 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

Arkadaşlar yaklaşık 2 sene önce Asus bir laptop aldım içinde Windows 7 Home Premium yüklüydü. 2 senedir hiçbir sorun olmaksızın kullandım (tek bir kez format bile atmadım). Fakat son 1-2 gündür bilgisayarı açtığımda karşıma bu windows orijinal değil gibi bir yazı geliyor. Tekrar bilgisayarı açtığımda SS de ekleyeceğim ama şimdilik yardımlarınızı bekliyorum.

Israrla belirtiyorum kesinlikle korsan windows7 kullanmamama rağmen bu windows orijinal değildir diyor ne yapmalıyım?

Sistem Bilgilerim
Son Düzenleme: HPQ-User ~ 24 Eylül 2012 12:31
himmety
24-09-2012, 14:47   |  #2  
himmety avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 32
602 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

laptopun arkasında lisans etiketi vardır o etiketi kullanarak windowsu etkinleştirin sorun kalmaz

Flapjack
24-09-2012, 15:42   |  #3  
Flapjack avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 18
860 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2012
Alıntı: himmety  
laptopun arkasında lisans etiketi vardır o etiketi kullanarak windowsu etkinleştirin sorun
 

Lisans etiketindeki numaralar silinmediyse tabi :) benim silindi öle

Lord Arthur Savile
24-09-2012, 20:43   |  #4  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
26 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

http://windows.microsoft.com/tr-TR/windows/help/genuine/what-is-validation şuraya girip sağ taraftaki şimdi doğrula'ya bastığımda böyle bir şey çıkıyor;
Orijinal Windows yükleyin.
Windows'un düzgün çalışmak için ihtiyaç duyduğu dosyalar değiştirildi, kaldırıldı veya devre dışı bırakıldı. Sorunu gidermek için orijinal Windows yüklemeniz gerekir. Endişelenmeyin, size bu konuda yardımcı olabiliriz.

Benim sorunum da tam olarak bu (windows u başarıyla etkinleştirdim bilgisayarıma sağ tıklayıp özellikler dediğimde orada gözüküyor windows etkinleştirilde ürün anhtarı: şu şu şu diye)

viking20
24-09-2012, 20:59   |  #5  
viking20 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 141
7,681 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2006

https://www.chip.com.tr/forum/mic ... madigi_t243283.html

https://www.chip.com.tr/forum/mic ... a-win7_t230653.html

https://www.chip.com.tr/forum/mic ... grulama_t63810.html

Bilgi için: Microsoft Türkiye
Telefon: (0212) 258 59 98
         (0212) 370 55 55
Teknik Destek: 0212 444 MSTR
               0212 444 67 87
Ürün Etkinleştirme: 0800 211 39 39
MİCROSOFT DESTEK
http://support.microsoft.com/?ln=tr
http://support.microsoft.com/contactus/?ws=support
Windows 7 Desteği
Microsoft Windows 7 için yardım ve destek.
Müşteri hizmetleri ve teknik çözüm bağlantıları, yükleme ve yükseltme yardımı ve yaygın sorunlara cevaplar.
http://support.microsoft.com/ph/14019
Ürün Çözümü Merkezleri
http://support.microsoft.com/select/?target=hub&ln=tr

Son Düzenleme: viking20 ~ 25 Eylül 2012 04:56
Kapalı Hesap (172709)
24-09-2012, 23:59   |  #6  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 48
2,757 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

microsoft türkiye destek hatını arayın.

Lord Arthur Savile
25-09-2012, 00:15   |  #7  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
26 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

Yardımlarınız icin teşekkürler yarın deneyip sonucu yazacagim

Lord Arthur Savile
27-09-2012, 00:37   |  #8  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
26 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

İnternetten edindiğim çözüm yöntemleri faydalı olmayınca son çare olarak microsoft'u aradım ürün anahtarımı kontrol ettiler ve terslik olmadığını, sorunun benim bilgisayarımdaki windowstan (bozulmuş bir dosya vs.) kaynaklanabileceğini söylediler.

cmd'den sfc /scannow komutunu uyguladığımda "Windows bozuk dosyalar buldu ama bazılarını onaramadı. Rapor cbs.log dosyasına kaydedildi" dedi (cbs.log'u ekleyebilirim isterseniz)

Microsoft teknik destek recovery veya format ile sorunumun çözülebileceğini söyledi ama ben bu sorunu format ya da recoverysiz halletmek istiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim.

bosluk
27-09-2012, 01:05   |  #9  
bosluk avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 39
1,894 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2006

denetim masası-->yönetimsel araçlar--> servisler içindeki son sıralarda yer alan yazılım koruması (sppsvc) servisi otomatik durumda ve çalışıyor mu kontrol edermisiniz? Çalışmıyorsa sağ tıklayıp otomatik seçeneğini seçin ve başlat deyin.

calismaizni
27-09-2012, 10:59   |  #10  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 1
12 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2012

Hiç birşey bulamaz isen internetten windows7 crack yaparsın en son cözüm olarak :)

Lord Arthur Savile
27-09-2012, 14:46   |  #11  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
26 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

sppsvc diye bir servis yok, spp bildirim hizmeti var ve o da otomaktik ve başlatılmış durumda.
@calismaizni illegal ürün kullanımına karşıyım

Lord Arthur Savile
01-10-2012, 22:40   |  #12  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
26 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

Tum çözümleri denedim hiçbiri başarılı olmadı. Recovery yaparak düzeltebildim ancak