- Çarpışmadan 26 milisaniye sonra ön tamponlar araca gömülür.
- Araç kendi ağırlıgının 30 katı kadar bir kuvvetle frenlenir.
- Sürücü ve yolcular kemer ile baglı degillerse 80 km sürat ile araç içinde harekete devam ederler.
- 39 milisaniye sonra sürücü koltuguyla beraber 15 cm öne dogru fırlamıştır.
- 44 milisaniye sonra sürücü gögüs kafesiyle direksiyona çarpar.
- 50 milisaniye sonra araç ve içindekiler üzerinde etkiyen yavaşlatıcı kuvvet 80 G ye ulaşır(yani kendi agırlıklarının 80 katı büyüklükte bir kuvvet üzerlerinde etkir)
- 68 milisaniye sonra sürücü 9 TONLUK bir kuvvetle gösterge paneline
çarpar.
- 92 milisaniye sonra sürücü yanındaki yolcuyla beraber aynı anda kafasını ön cama çarpar,yolcu bu çarpmayla
kafasına ölümcül bir darbe alarak camdan dışarıya fırlar.
-100 milisaniye sonra direksiyon tarafından tutulan sürücü tekrar aracın içine düşer,o anda ÖLMÜŞTÜR.
- 110 milisaniye sonra araç yavaşça geriye çekilmeye başlar.
- 113 milisaniye sonra sürücünün arkasında oturan yolcu sürücü seviyesine yükselir ve kafasıyla sert bir darbe
yapar aynı anda kendiside ölümcül bir darbe almıştır.
- 150 milisaniye sonra tekrar sessizlik egemen olur cam,çelik,plastik parçaları yere düşer.
- 200 milisaniyeden daha kısa bir süre içerisinde her şey biter.Ortaya çıkan enerji inanılmazdır.80 km/h hızda ortalama 1 ton agırlıgındaki
bir otomobili 30 metre yukarıya fırlatabilir.
LÜTFEN OTOMOBİL HAREKET ETMEDEN ÖNCE EMNİYET KEMERİNİ TAKIN.