Oyun Oynarken Pc Kapanması Sorunu

HPQ-User
20-09-2009, 10:45   |  #1  
OP CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 29
30,996 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

Superfreak sormuş:
Beni bu sorundan kurtarana sabah akşam dua edicem:) Aslında başıma gelen şey şu zamanlarda çoğu kişinin yaşamakta olduğu bir sorun.Oyunların genelinde kısa birsüre hatta bazen menü yüklemeleri biter bitmez bilgisayarın aniden kapanması daha doğrusu saçma bir bekleme moduna girmesi.Hatta kapandıktan sonraki ilk 3 saniye içerisinde oyundaki sesler devam etmekte.Bu sorunu yaşadıktan sonra yaptığım araştırmalarda sorunun güç kaynağı yetersizliği,cpu ısınması,fan tozlanması,harddisk sorunu ve en son olarak da ekran kartı ısınması gibi nedenlerden kaynaklanabileceğini öğrendim.Fakat aralarında aklıma en çok yatan ekran kartı ısınmasıydı.Nitekim öyle oldu.Güç kaynağım sistemim için gayet yeterli.İşlemci sıcaklıkları ve fan durumları da gayet iyi.Harddiskim sorunsuz ve sessiz bir şekilde çalışmakta.Ve en son olarak da ATI Catalyst Control Center dan yapmış olduğum denemeyle ekran kartımın pc ilk açıldığında bile 75 derecenin üzerinde olduğunu ve bu sıcaklığın 1 dakika içinde 80 i bulduğunu ve oyun içinde ise 95 dereceye kadar çıktığını farkettim.Aynı program üzerinden fan devrini %100 e getirmeme rağmen sıcaklık en fazla 66 ya kadar düştü ve o çekilmez sesle açtığım oyunlarda yine aynı sorunla karşılaştım.Bu sefer de oyunun pcyi kapatma süresi bikaç dakika daha uzadı.En sonunda Windows video düzenleme aracı olan movie makerda çalışırken de bilgisayarım aynı sorunu verdi.Son olarak bir forumda bir arkadaşın Ram lerin çalışma voltajıyla ilgili yazısını okudum.Bu yazıda kendi voltaj ve zamanlama değerinde çalışmayan ramlerin oyunlarda böyle sorunlar verebileceğini öğrendim.Fakat ramlerimi normal çalışma voltajı olan 2.2 v a getirdğimde bile oyuna başlar başlamaz o hayattan bezdirici sorunla karşılaştım.Şu an bilgisayarı aldığım mağaza ve onun lanet olası distribütörüyle bu kart için yaklaşık 1 aydır uğraşmaktayım.Pcyi aldığım mağaza müşteri servisine kasamı bıraktım ve 3 gün sonra kasayı gelip almamı ekran kartımın arızalı olduğunu ve firmaya gönderceklerini söylediler.1 ay içinde kartın üzerindeki seri numarası kağıdı yüzünden kartım 2 kere distribütör firmadan mağazaya geri geldi ama en sonunda benim hiçbir suçum olmadığından dolayı bu sorunu hallettik ve firma kartı işlem için kabu etti fakat o lanet olası distribütörün yerin dibine giresi teknik servisi kendini çok akıllı beni de çok aptal bir kullanıcı sannediyor olacak ki kartımı 2 gün hemen apar topar sorun yok diye geri gönderdi fakat karta hiç bir işlem yapmadıklarından adım gibi eminim.Tekrar aynı sorunu yaşadım çünkü ve üstelik sıcaklıklar hala anormal.Sizce bu sorun gerçekten ekran kartımdan mı yoksa ben boşuna mı kürek çekiyorum.Allah aşkına bitsin bu sorun...

Soru Türü: Donanım
İşletim Sistemi: Windows XP
Sistem Özellikleri:
Anakart:ASUS M3A32 DELUXE-WIFI EDITION
İşlemci:AMD X2 6000 3.1 GHZ
Ram: 2 x 1 GB Kingston DDR2 1066 MHZ HyperX
Ekran Kartı:PALIT HD 4850 512 MB
Harddisk:SEAGATE 500GB 7200 RPM SATA 2 32 MB
Kasa:GIGABYTE GZ X-6 460 Watt Gerçek Güç Kaynaklı
Windows XP ardından da Windows 7 Ultimate

İnternet Tarayıcı: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0)

ADEM-KAYA
20-09-2009, 10:50   |  #2  
ADEM-KAYA avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
12,271 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

inceleyin..


PSU de sorun olabilir, dandik ise eğer. PSU kaç W?

xflood
20-09-2009, 10:57   |  #3  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
72 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2008

Banada ekran kartı ağırlıklı geliyor.Tekrar servise gidin ve tüketici haklarınızı savunun ve değişim talep edin.

Usbehci
20-09-2009, 11:07   |  #4  
Usbehci avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
331 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

Bendede bir zamanlar böyle bir sorun olmuştu.Oyunlara girince bir dakika içinde bilgisayar kendisini kapatıyordu ve yeniden başlatmak zorunda kalıyordum.Daha sonra ekran kartı fanına kablo dolaştığını fark ettim.Kabloyu fandan ayırınca normale döndü.Sizde de ısınma sorunu olabilir.Ayrıca Adem in dediği gibi güç yetersiz geliyorsa bu sorun çıkabilir.

thesnakesabo
20-09-2009, 13:32   |  #5  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
14 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

Yok arkadaşlar güç kaynağım gayet yeterli  ekran kartı sıcaklığını takip ettiğimde ne zaman 85 in üstüne çıksa o zaman atıyor.Ekran kartı büyük olasılıkla ama aldığım firma beni distribütöre yönlendirip kartımı gönderip haftalarca bekletiyor.Ben şöyle düşünüyorum benim ürünü aldığım yer Gold bilgisayar ve beni bağlayan tek yerin de orası olması lazım.Neden beni distribütöre yönlendiriyolar ki alışverişi ordan mı yaptım sanki....Siz ne düşünüyorsunuz

AnchryA
20-09-2009, 13:39   |  #6  
AnchryA avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
734 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008

Birincisi  Gold' un  müşteri memniyetini  umursamaması...
İkincisi   Ati hayatının Hatası.

( 2  Ati  ekran kartı parçalamış biri oalrak  Ati hakkında  bu yorumu yaparım. İsterse üreticisi gelsin. )

thesnakesabo
20-09-2009, 14:27   |  #7  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
14 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

Peki ne yapmamı önerirsiniz yeniden bikaç hafta onların nazını mı çekicem kart değişimini veya paramı 3. aynı arızadan önce talep edemez miyim veya tüketici hakları işleri falan...Bu kartın sağlam olması ve tamiri imkansız buna adım gibi eminim.....

OSMAN BAĞÇEVAN
20-09-2009, 14:41   |  #8  
Denetmen
Teşekkür Sayısı: 5
6,606 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

siz ilk önce virüs taraması yapında , virüsün olmadığından emin olun.

AnchryA
20-09-2009, 14:52   |  #9  
AnchryA avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
734 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008

Madde 13- İmalatçı veya ithalatçılar ithal ettikleri veya ürettiklerisanayi malları için Bakanlıkça onaylı garanti belgesi düzenlemekzorundadır. Mala ilişkin faturanın tarih ve sayısını içeren garantibelgesinin tekemmül ettirilerek tüketiciye verilmesi sorumluluğusatıcı, bayi veya acenteye aittir. Garanti süresi malın teslimtarihinden itibaren başlar ve asgari iki yıldır. Ancak, özelliğinedeniyle bazı malların garanti şartları, Bakanlıkça başka bir ölçübirimi ile belirlenebilir.
Satıcı; garanti belgesi kapsamındaki malların, garanti süresiiçerisinde arızalanması halinde malı işçilik masrafı, değiştirilenparça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talepetmeksizin tamir ile yükümlüdür.
Tüketici onarım hakkını kullanmışsa, garanti süresi içerisinde sıkarızalanması nedeniyle maldan yararlanamamanın süreklilik arz etmesiveya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkünbulunmadığının anlaşılması hallerinde, 4 üncü  maddede yer alan diğerseçimlik haklarını kullanabilir. Satıcı bu talebi reddedemez.

 - Madde 4'ün açılımı :
Ayıplı Hizmet
Madde 4/A- Sağlayıcı tarafından bildirilen reklam ve ilânlarında veyastandardında veya teknik kuralında tespit edilen nitelik veya niteliğietkileyen niceliğine aykırı olan ya da yararlanma amacı bakımındandeğerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veyaortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içerenhizmetler, ayıplı hizmet olarak kabul edilir.
Tüketici, hizmetin ifa edildiği tarihten itibaren otuz gün içerisindebu ayıbı sağlayıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda,sözleşmeden dönme, hizmetin yeniden görülmesi veya ayıp oranında bedelindirimi haklarına sahiptir. Tüketicinin sözleşmeyi sona erdirmesi,durumun gereği olarak haklı görülemiyorsa, bedelden indirim ileyetinilir. Tüketici, bu seçimlik haklarından biri ile birlikte 4 üncümaddede belirtilen şartlar çerçevesinde tazminat da isteyebilir.Sağlayıcı, tüketicinin seçtiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.

thesnakesabo
20-09-2009, 16:40   |  #10  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
14 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

Arkadaşlar cevaplarınız için çok teşekkür ederim.Osman kardeşim bilinçsiz bi kullanıcı değilim virüs taramasını taa baştan yaptım ve bu sorunun yazılımsal olmadığına eminim.Ekran kartım her halükarda sorunlu.Ürünün tamir süreci aynen şöyle oldu:Kasamı Gold a ilk götürdüğümde tamir talep fişini aldım.Aradan 3 gün geçtikten sonra beni arayıp ekran kartımın arızalı olduğunu kasamı gelip almamı ekran kartını distribütör firaya göndereceklerini söylediler.Gidip kartı aldım ve bana tekrar ekran kartı arızalı fişi verdiler.Yaklaşık 3 hafta aradan sonra telefonuma gelen mesajda kartımın garanti dışı kaldığını o yüzden firmadan işlem yapılmadan geri döndüğünü söylediler.Nedenini sorduğumda kartın üstündeki seri numarası kağıdının ortadan çizildiği bu yüzden garanti dışı kaldığını söylediler.Fakat ben kartı ellemeden direkt kasayı götürdüğüm için hatanın bende olmadığını söyledim ve benden ekran kartı kutumu istediler.Onun üstünde seri numarası vardı.Tekrar 2 hafta geçtiğinde ürün yeniden işlem yapılmadan geri geldi.Ve gidip tekrar itiraz ettim.Onlar hatanın ne kendilerinde ne de bende olmadığını o yüzden ürünü firmaya kabul ettirmek için uğraştıklarını söylediler.Aradan 4 gün geçtikten sonra telefonuma kartımın arızasının giderildiğine dair bi mesaj geldi ve gittiğimde o lanet olası distribütör firmanın kartımın sağlam olduğunu hiç bir arızası olmadığını söylediğini öğrendim.Fakat sinirlerim tepeme çıktı benim hatam olmamasına rağmen kartım 2 kere geri gönderiliyor ve bariz ısınma ve pc kapatma sorunu bulunduğu halde sağlam raporu verilip bana kakalanmaya çalışılıyor.Toplamda da 1 buçuk ay süre geçmesine rağmen hala temiz bi şekilde ürünü alamadım.Şimdi benim paramı iade veya değişim talep etmem mümkün mü ya da bunu tehdit unsuruyla mı yapmam gerekiyor illa

AnchryA
20-09-2009, 17:10   |  #11  
AnchryA avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
734 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008

Öncelikle  uygun bir dille  kartın değiştirilmesini  talep edin ,   kabul edilmezse bu isteğiniz  para  iadesi isteyebilir.   Eğer  ki bu isteğiniz de  kabul edilmezse  Firma hakkında  Yasal işlem  başlatacağınızı bildirip ayrılın oradan ve  yasal süreci başlatıp  tazminat   talep edin...   Bilinçli bir  tüketici olarak yapabileceğinizin  en iyisi bu olacaktır.

International Affairs
20-09-2009, 17:16   |  #12  
International Affairs avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
4,659 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009
Alıntı: OSMAN BAĞÇEVAN  
siz ilk önce virüs taraması yapında , virüsün olmadığından emin olun.
https://www.chip.com.tr/blog/pire ... EMiZLENiR_1361.html
Her kişinin bir sorunu varsa muhakkak virüs olmak zorunda değil yani her tarafa virüsle ilgili mesaj atman yanlış virüs olsa bile ondan olma ihtimali çok düşük ve az rastlanan bir durum.

thesnakesabo
20-09-2009, 17:24   |  #13  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
14 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

Shadow boy kardeşim Allah razı olsun sorunumlar baya ilgilendin fakat ben eğer öyle bişey yaparsam o işlemler de benim bikaç ayımı alacak ayrıca gold u dava etceğimi söylesem onlar topu armadaya onları etsem diğerine atıcaktır.Ayrıca ürünün en az 2 kere işlem yapılıp 3. kere aynı sorunu çıkarması durumunda rahatlıkla değişim yapılıyor.Fakat kartım 1 buçuk ay içinde 3 kere geri geldi ve 2 sinde garanti dışı olduğu ve 1 inde sağlam olduğu söylendi.Şimdi hangisini dava ediim veya davasız bir şekilde o 2 işlem 3 hata maddesine dahil miyim?

OSMAN BAĞÇEVAN
20-09-2009, 18:35   |  #14  
Denetmen
Teşekkür Sayısı: 5
6,606 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009
Alıntı: İnternational Affairs  
Her kişinin bir sorunu varsa muhakkak virüs olmak zorunda değil yani her tarafa virüsle ilgili mesaj atman yanlış virüs olsa bile ondan olma ihtimali çok düşük ve az rastlanan bir durum.
her tarafa dedinizde , o kadar sizin abarttığınız kadar her tarafta göremiyorum !!!
buyrun baştan sona okuyun

AnchryA
21-09-2009, 01:36   |  #15  
AnchryA avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
734 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008
Alıntı: thesnakesabo  
Shadow boy kardeşim Allah razı olsun sorunumlar baya ilgilendin fakat ben eğer öyle bişey yaparsam o işlemler de benim bikaç ayımı alacak ayrıca gold u dava etceğimi söylesem onlar topu armadaya onları etsem diğerine atıcaktır.Ayrıca ürünün en az 2 kere işlem yapılıp 3. kere aynı sorunu çıkarması durumunda rahatlıkla değişim yapılıyor.Fakat kartım 1 buçuk ay içinde 3 kere geri geldi ve 2 sinde garanti dışı olduğu ve 1 inde sağlam olduğu söylendi.Şimdi hangisini dava ediim veya davasız bir şekilde o 2 işlem 3 hata maddesine dahil miyim?
Daha önce bu tarz bir sorun yaşamadım ama  Hukuki boyutları bu şekilde.  Zamanınız varsa eğer son kez gönderin usul yerine gelsin.  Gold sizin kartınıza  birşey yapamaz dediğiniz gibi Armadaya atacaktır topu bu nedenle  muhattabınız öncelikle Armada  olmalı.  Gold'un verdiği destekten dolayı maddi veya manevi kaybınızın olduğunu düşünüyorsanız orayada  dava açma  hakkınız var.   Sağlam bir avukatla  2 firmadan da  tazminat koparabilir.  O tazminat ile de 1-2 Server Kurabilirsiniz :)

thesnakesabo
21-09-2009, 05:29   |  #16  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
14 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

Armada bilgisayara gayet sert ve uyarıcı bir mail attım.Umarım uyarımı dikkate alırlar ve bu işin peşini bırakmaycağım çünkü iki firmanın arasındaki salakça sorunlardan dolayı ve suçum olmamasına rağmen bilgisayarımı 1 buçuk ay kullanamadım. Üstelik arızalı olduğu en aptal birisi tarafından bile anlaşılacak bir ürünü bana kakalamaya çalışıyorlar. Yani bilinçsiz kullanıcı olsak bunu başarabilecekler ama imkansız....

thesnakesabo
26-09-2009, 16:38   |  #17  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
14 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

Arkadaşlar bu kadar adi ve haysiyetsiz bir firma olamaz.Gold bilgisayar resmen müşterilerini kandırmaya çalışıyor.Ürünün armada tarafından kabul edildiğini ve sağlam olduğunu söylemelerinden sonra armadayı aradım.Bana dedikleri biz o ürünü seri numarası kağıdı yırtık olduğu için teslim bile almadık bırakın test edip sağlam demeyi.Burdan da anlaşılıyor ki gold resmen beni kandırmaya çalışıyor.Ama onlara söylediklerimde inkar ettiler ve ilk başta test edip arızalı olduğuna karar verdikleri mala sağlam olabilir diyerek geçiştirmeye çalıştılar.Ama ben bırakır mıyım...Israrlarıma dayanamayıp kartı son kez ve  3. defa aynı arızadan gönderiliyor notuyla armadaya göndeeceklerini söylediler ve bana formu verdiler.Fakat her ne hikmetse sadece 2 gün sonra telefonuma gelen mesajda ürünümün garanti kapsamı dışında olduğunda işlem yapılamadığını söylediler.Peki size soruyorum bundan önceki gönderimde kartı kabul edip işlem yapan armada neden son gönderimde kartı almasın ki?Ayrıca kartı ben ellemeden kasamla götüdüm ve kartımın seri numarası kağıdının gold çalışanları tarafından yanlışlıkla zedelendiğine adım gibi eminim.Gold u aradığımda bu sefer mesajla alakasız olarakkartınız sağlam dediler.Fakat ben çok iyi bilmekteyim ki o kartta aşırı ısınma sorunu var ve ben bu sorunla başedemiyorum artık.3. gönderim hakkım da doldu ve paramı almak istiyorum.Tüketici haklarına başvurmaktan ziyade tüketiciyi kandırmaya çalışmak,yalan söylemek ve manevi olarak yıpratmaktan doalyı yüklü miktarda tazminat davası açmak istiyorum.Bu mümkün mü acaba?

Semih Özyurt
26-09-2009, 18:31   |  #18  
Semih Özyurt avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,749 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008
Alıntı: thesnakesabo  
Arkadaşlar bu kadar adi ve haysiyetsiz bir firma olamaz.Gold bilgisayar resmen müşterilerini kandırmaya çalışıyor.Ürünün armada tarafından kabul edildiğini ve sağlam olduğunu söylemelerinden sonra armadayı aradım.Bana dedikleri biz o ürünü seri numarası kağıdı yırtık olduğu için teslim bile almadık bırakın test edip sağlam demeyi.Burdan da anlaşılıyor ki gold resmen beni kandırmaya çalışıyor.Ama onlara söylediklerimde inkar ettiler ve ilk başta test edip arızalı olduğuna karar verdikleri mala sağlam olabilir diyerek geçiştirmeye çalıştılar.Ama ben bırakır mıyım...Israrlarıma dayanamayıp kartı son kez ve  3. defa aynı arızadan gönderiliyor notuyla armadaya göndeeceklerini söylediler ve bana formu verdiler.Fakat her ne hikmetse sadece 2 gün sonra telefonuma gelen mesajda ürünümün garanti kapsamı dışında olduğunda işlem yapılamadığını söylediler.Peki size soruyorum bundan önceki gönderimde kartı kabul edip işlem yapan armada neden son gönderimde kartı almasın ki?Ayrıca kartı ben ellemeden kasamla götüdüm ve kartımın seri numarası kağıdının gold çalışanları tarafından yanlışlıkla zedelendiğine adım gibi eminim.Gold u aradığımda bu sefer mesajla alakasız olarakkartınız sağlam dediler.Fakat ben çok iyi bilmekteyim ki o kartta aşırı ısınma sorunu var ve ben bu sorunla başedemiyorum artık.3. gönderim hakkım da doldu ve paramı almak istiyorum.Tüketici haklarına başvurmaktan ziyade tüketiciyi kandırmaya çalışmak,yalan söylemek ve manevi olarak yıpratmaktan doalyı yüklü miktarda tazminat davası açmak istiyorum.Bu mümkün mü acaba?
 
dostum öncelikle çok geçmiş olsun ülkemizde bu teknik servis işleri hiçte iç acıcı degil bu olay yurt dışında olsa sana soruyorlar degiştirmekmi onarılmasınımı para iadesimi istiyorsunuz diye ama bu ülkede nerde para iadesi alana kadar sinirlerin hat safada oluyor seni gayet iyi anlıyorum dostum kartı kabul etmemelerinin nedeni uyanık olan firma  kart 3 kez geldiginden biliyoki garanti kapsamına girse ücretsiz değişim olur  ve uyanık olan firma garanti dışı kullanıcı hatası diyip degişimi engelliyor ayrıca garanti belgesindede yazdığı gibi azami tamir süresi 1 ay şu anda senin yapacağın tek şey tüketici mahkemesine gitmek omucaktır toplanan heyete derdini anlatırsın güzel bir şekilde onlar bi rapor hazırlar gerisini onlara bırak ondan sonrada sana 0 kart vermesinlerde göriyim bunların alayı düzenbaz milleti salak yerine koymaya calışıyorlar saterken 100 tane takla atarlar sattıktan sonrada seni tanımazlar

Son Düzenleme: Semih Özyurt ~ 26 Eylül 2009 18:32
thesnakesabo
26-09-2009, 20:21   |  #19  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
14 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

Evet kardeşim resmen salak yerine koyuyolar adamı.Eğer ben deneyimli bir kullanıcı olmasam onların kartı gönderip de sağlam raporu aldıklarına kanıp boynum bükük ordan ayrılacaktım gerçekten bezdiriyorlar adamı.Ama ben onlardan yeni kart istemiyorum çünkü yarın öbürgün onda da arıza çıksa birsürü işkence.Paramı alma hakkım var ve o hakkımı kullanacağım ve bugünlerde gidip kendime başka bir firmadan güzel bir kart alacağım.Umarım paramı onlardan geri alabilirm.

kllaxon
27-09-2009, 16:53   |  #20  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
22 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

Ürün ayıplıysa ve paranızı geri almakta veya ürün değişiminde sorun yaşıyorsanız. tüketici hakalrını savunan svil toplum örgütlerine başvurabilirsiniz. Bu insanlar hiçbir karşılık beklemeden sizlere yardımcı oluyorlar ve yol gösteriyorlar. Veya ürünü ve faturayı sizden talep edip sizin yerineze bu işle uğraşıyorlar ve mutlaka bu işi başarıyorlar.

AnchryA
27-09-2009, 23:05   |  #21  
AnchryA avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
734 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008
Alıntı: kllaxon  
Ürün ayıplıysa ve paranızı geri almakta veya ürün değişiminde sorun yaşıyorsanız. tüketici hakalrını savunan svil toplum örgütlerine başvurabilirsiniz. Bu insanlar hiçbir karşılık beklemeden sizlere yardımcı oluyorlar ve yol gösteriyorlar. Veya ürünü ve faturayı sizden talep edip sizin yerineze bu işle uğraşıyorlar ve mutlaka bu işi başarıyorlar.
Arkadaşın önerisine  katılıyorum  dilerseniz bu şekilde olayı çözümleyebilir. Yada  yine bir Tüketici haklarını savunan bir  dernekten detaylı bilgi alıp  hukuki süreci kendiniz başlatabilirsiniz...

  Gold' a  yüklü miktarda  tazminat davası açmanızı da bizzat   bunu sizden rica ediyorum.   Tüketiciyi kandırmak , sattıkları ürünün teknik desteğini verememek , teknik destek vermekten ziyade  ürünü garanti dışına çıkarıp tüketiciyi dolandırmak.  Bir firma bunları yapıyorsa onun yanına kalmamalı bunlar.

Şunu da söyleyemek istiyorum  , öğrenciyim aynı zamanda  çalışıyorumda  gerekirse harç paramı yatırmaz kaydımı dondurur  yine bu davanın peşini bırakmam.   Bu hukuki süreç sonunda  mutlaka  lehinize sonuç alırsınız ,  bundan da sonra Gold tüketiciye nasıl davranması gerektiğini öğrenir. Diğer Tüketicilere de  sizin yapacaklarınız bir örnek olur.

Bu zorlu süreçte başarılar.  Bir tüketii olarak sizleyiz.

thesnakesabo
27-09-2009, 23:17   |  #22  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
14 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

Arkadaşlar öncelikle hepinize ilginizden dolayı minnettarım.Aslında ben golda yüklü bir miktarda tazminat davası açmak istiyorum çünkü haksızlığıa tahammül edemiyorum.Bugün benim 300 liralık kartım yüzünden beni kandırmaya çalışıyolar yarın giriş seviye bir kullanıcıyı daha yüksek miktardaki bir şey için kandıracaklar.Fakat ülkemizdeki hukuki süreçleri biliyorsunuz.Dava açmaya kalksak tüm yılımız belki de yıllarımız onunla ilgilenmekle geçecek.Tüketici haklarına başvurup paramı alıp aynı zamanda tazminat davası açma hakkım var mı?Gerçi ben paranın peşinde değilim yalnızca beni ileri düzeyde bir kullanıcı olduğumu ve kandıramayacaklarını bildikleri halde 1 buçuk aydır kandırmaya çalışmaları,beni uğraştırmaları bana çok koydu.Shadow kardeşim eğer bu süreçlerle ilgili derin bilgilerin ve tanıdığın avukatlar varsa ve bu davaların süreçlerinin şartlarını biliyorsan iletişime geçer misin benimle?

AnchryA
28-09-2009, 21:25   |  #23  
AnchryA avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
734 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008

Daha önce   böyle bir durumla  karşılaşmadım demiştim  ,  sizin sorununuz üzerine  internette  küçük çaplı bir araştırma  yapıp  öğrendiklerimi  paylaştım.  Bunun ötesinde bir bilgi veya deneyime sahip değilim sadece araştırıp öğrenip  öğrendiğimi  soru veya sorunlar bazında  buraya aktarmaya çalıştım ne derece yardımcı olmuştur  burasını zamanla görürüz ,  elimden gelebilecek şeyler olursa yine yardımcı olmaya çalışırım lakin   en doğru ve  en hızlı netice ulaştıracak bilgiyi  daha önceki mesajlarda bazı arkadaşların ve   daha önce söylediğim gibi Tüketici haklarını koruma derneklerinden alabilirsiniz , en profesyonel yardım   hatta Avukat  önerileri davanın izleyeceği adımlara kadar bilgiyi oralardan alabilirsiniz. 
  Yanlış yönlendirmek istemem bilgilerim söylediklerim araştırmalarla sınırlı , Hukuk okumadığım için  tam Hukuki yönlerini bilemem  o nedenle de yanlış aktarmayayım. Bende sizin gibi bir tüketiciyim :)

kanerx
04-03-2010, 22:47   |  #24  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

s.a arkadaslar benim pc imdeki sorun  herhangi bi oyunu oynarken bilgisayar direkt olarak kapanıyor sorun nedir acaba yardım edebilirmisiniz.
SİSTEMİM
İŞLETİM SİSTEMİ : WİNDOWS 7
PC SİSTEMİ:
DualCore AMD Athlon 64 X2, 2700 MHz 5200+
Gigabyte GA-M56S-S3
NVIDIA GeForce GTS 250 1GB 256 BİT
4 GB KİNGSTON RAM
bukadarı yeterli olur heralde
ben pek fasla anlamam arkadaslar yardımcı olursanız sevinirim simdiden tesekkur ederım...