Ben Aralık 2013 de Piranha Quatro Tab 9.7 tablet aldım. Bir ay sonra ekranda titreme, kayma, klavyenin kendikendine yazma gibi sorunlar çıktı. Cihazı servise gönderdim. Sorun düzeltilerek geri gönderildi. Bir kaç hafta sonra ekranda "system checking" yazısı cıktı ve cihaz acılmadan öylece kaldı. Reset attım, şarjı bitirip tekrar doldurdum ama düzelmeyince bende tekrar servise gönderdim. cihaz geri geldiğinde ekranın sağ üst köşesinde catlak vardı. Gerek kargo ambalajı gerek se orjinal kutusunda hiç bir deformasyon yoktu. Üstelik tabletin ekranı aşağı bakacak şekilde yani kutunun içinde ki yumuşak yüzeye bakacak şekilde konulmuştu. Yani cihaz piranha servisinde kırılmıştı. Bende cihazı aynı kargo ile geri gönderdim. Burada gerek servis numaralarını gerekse müşteri hizmetlerini onlarca defa aramama rağmen hiç bir şekilde ulaşamadım. 1-2 gün sonra servis yapılmıştır denilerek lkargo tekrar bana gönderildi. Cijazı açtığımda hiç bir işlem yapılmadığını hatta ekrandaki çatlağın daha da büyüdüğünü gördüm ve aynı kargo ile birkez daha geri gönderdim. Bu sefer adamlar bana 171 TL ödemem gerektiğini belirten bir mail attılar.
Benim hiç bir hatam yokken, hem sıfır cihazımın ekranının kırdılar, hemde utanmadan benden para istiyorlar. Üstelik dediğim gibi hiç bir şekilde telefonlar ile ulaşılamıyor.
Size tavsiyem siz siz olun asla ama asla piranha dan bir ürün almayın.