1.5 yıl önce yurtdışından uluslararası garantisi var diye aldığım dizüstü bilgisayarım,10 gün önce bi sunum hazırlarken kendiliğinden kapandı.serviste(ümraniye kısıklıdaki servis) harddiskinin bozulduğunu söylediler.bilgisayarın yapılıp bana teslim edilmesini beklerken yaklaşık bir(1) sene önce pencerenin çarpması ile bilgisayarın köşesinde yarım cm lik küçük bi cam parça kırılmıştı,bunu bahane edip bilgisayarın darbeli olduğu,garanti kapsamı dışına çıktığını söylediler.tabi ben şok oldum,harddiskin bir sene önce küçük bir çarpma ile bozulamayacağını benim kadar onlar da biliyor,bi bahane buldular işte....onun için bi kere daha düşünün asus alırken...bu arada harddiskin bozulması ile yok olan herşeyimin(foto,çalışma dosyaları,müzik,kitaplar,vb...) acısı hala duruyor.asus kullananlar,önemli dosyalarınızı yedeklemeyi unutmayın.
sakın asus almayın,teknik servisi çok kötü
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
567 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010
asus u bu şekilde kötülemek bence yanlış bu türk servislerinin yetersiz bilgili olması+ umursamaz tavırları çok bilmişlikleri bahanelerle veya kendileri bozup servis dışı olmuş demeleridir
sizin bu yaşadığınız bence gitmiş olduğunuz bölgedeki yerel asus servisinden kaynaklanmış..asus dünya çapında en az arıza veren ve sağlamlığı ile bilinen bi marka.ayrıca merkez tarafından verilen servisi bence diğer markalara göre çok daha iyi.ben şahsen beğeniyorum ama sadece kasalarını sevmediğim için almıyorum.
siz bence asus merkezle görüşürseniz bir çözüm yolu bulacaklardır.