Garantisi bitmiş 80 gb Samsung hdd im var ve yakın zamanda arızalandı. Sorun HDD kafa vuruyordu ve açılışta "Boot disk failure ... " gibi bir hata veriyordu. Gerçi yerine yeni bir hdd aldım ama arızalı olan hdd yi yedekte tutmak istiyordum. Bunun için bugün İzmir Basmanedeki Samsung Teknik servisine götürdüm. Garantisi bittiği için parası karşılığında yaptırabileceğimi zannediyordum. Servis yetkilisine sorunu anlattım oda bana "Garantisi olsada olmasada hdd tamir etmediklerini yerine garantisi varsa yenisini verdiklerini" söyledi yani benimkisinin garantisi bittiği için herhangi bişey yapmadılar. Aslında bir manada ilgilenmek istemediler.İnsan en azından açar bakar ondan sonra biz yapamıyoruz bunu der.
Öğrenmek istediğim şey eğer bir ürünün garantisi bitmişse, o ürünün servis hizmetinden parası karşılığında da olsa yaralanamıyor muyuz?
Samsung servisi hdd tamir edemiyormuş
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
71 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2006
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,804 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008
termukaGarantisi bitmiş 80 gb Samsung hdd im var ve yakın zamanda arızalandı. Sorun HDD kafa vuruyordu ve açılışta "Boot disk failure ... " gibi bir hata veriyordu. Gerçi yerine yeni bir hdd aldım ama arızalı olan hdd yi yedekte tutmak istiyordum. Bunun için bugün İzmir Basmanedeki Samsung Teknik servisine götürdüm. Garantisi bittiği için parası karşılığında yaptırabileceğimi zannediyordum. Servis yetkilisine sorunu anlattım oda bana "Garantisi olsada olmasada hdd tamir etmediklerini yerine garantisi varsa yenisini verdiklerini" söyledi yani benimkisinin garantisi bittiği için herhangi bişey yapmadılar. Aslında bir manada ilgilenmek istemediler.İnsan en azından açar bakar ondan sonra biz yapamıyoruz bunu der.yararlanıyorsunda bazı butip ürünlerde tamir yoluna gidilmiyorki. basit bir problem olsa tamamda sizin diskinizin kafa problemi var astarı yüzünü geçen bir işlem olur şuan 50 60 tl ye yenisi alabilirken neden tamir e para veresinizki biraz mantıklı bakın. garanti dashilindeyse adamlar zaten tamir yapmıyor bozuksa direk yenisini veriyorlar. bazı ürün gruplarında bu şekilde bir prrosedür uygulanıyor.
Öğrenmek istediğim şey eğer bir ürünün garantisi bitmişse, o ürünün servis hizmetinden parası karşılığında da olsa yaralanamıyor muyuz?
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
71 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2006
Zaten yerine yenisini aldım ama amacım bozuk olanı yedekte tutmaktı. Ama bu anlayış tuhafıma gitti doğrusu dediğim gibi en azından alsalardı da bi bakalım deselerdi sonra bunu tamir edemedik deselerdi yine anlardım ama hiç bakmadan biz tamir etmiyoruz demek bir teknik servis için çok garip. Belkide çok büyük bir arızası yoktu. Bakmadan bilemezsin ki.
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
16,587 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009
Ayrıca birileri tamir ettiğini iddia etse bile zaten o diske güvenilip de veri konmaz. Serviste bir anormallik yok bence de...