Geçen yıl aldığım Samsung 750 EVO 250 GB sabit diskimi 6-7 ay aradan sonra yeni bilgisayar alınca tekrar kullanayım dedim. Ancak bilgisayar hata verdi. Forumlarda yazılanlara bakılırsa yetkili servisten başka da çarem yok. Samsung'u aradım. Seagate'e yönlendirdiler. Seagate internet sitesinden arıza kaydı oluşturun dediler. Seagate Samsung'un sabit disk bölümünü satın almış. Fakat internet sitesinde böyle bir bağlantı bulamadım. Seri numarası üzerinden garanti sorgulama ve iade deneyeyim dedim. O zaman da seri numarasını tanımadı. İnternette birkaç seagate yetkili distribütör buldum aradım. Hepsi topu birbirine atıyor. Parasını çok sorun yapmıyorum ama bu konu da inatlaşma oldu bende. Kafayı yemek üzereyim. Doğru düzgün bir servis için yardım istiyorum.
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.