Şeffaf Pencereli Kasa

Burak ÇAKAY
22-01-2010, 20:59   |  #1  
Burak ÇAKAY avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
433 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

Beyler şeffaf pencereli kasa kullanan var mı aranızda. Kasamı değiştireceğim de. Şeffaf olmasını istiyorum içini göreyim ışıklandırmalar falan modifiye hesabı. :) Fatality PSU'nun kırmızı ışığıyla şık durmasını istiyorum. Ben bakınıyorum da netten kararsızım. Önerebileceğiniz bir kasa var mı? 150 liraya kadar. Soğutma da önemli tabi. Sistem imzadaki gibidir.

ADEM-KAYA
22-01-2010, 21:04   |  #2  
ADEM-KAYA avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
12,271 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Bu olabilir.
http://www.vatanbilgisayar.com/a ... ils.aspx?I_ID=39355
 
Ya da
http://www.vatanbilgisayar.com/t ... ils.aspx?I_ID=35330
 
Ama ben olsam biraz daha verip Element G alırdım.  239 tl
http://www.vatanbilgisayar.com/t ... ils.aspx?I_ID=40415
 

Son Düzenleme: ADEM-KAYA ~ 22 Ocak 2010 21:08
max-payne
22-01-2010, 21:06   |  #3  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
84 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

Ben bundan alcam süper bişey;Beğendim
http://www.emekbilgisayar.com/ProductDetails.asp?productid=3321

Burak ÇAKAY
22-01-2010, 21:10   |  #4  
Burak ÇAKAY avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
433 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

Adem o yolladığın ilk kasa ne öyle uçak gibiymiş hehe. =) Sağlam bir şeye benziyor, ama stokta yokmuş galiba. Ayrıca 200 liraymış zaten öyle bir uçak için iyi tabi de bize fazla ya. :)

Son Düzenleme: Burak ÇAKAY ~ 22 Ocak 2010 21:12
Burak ÇAKAY
22-01-2010, 21:17   |  #5  
Burak ÇAKAY avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
433 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

http://www.hepsiburada.com/nzxt- ... &productid=bd850348

http://www.hepsiburada.com/nzxt- ... &productid=bd847339

Şu ikisinden hangisini seçerdin?

kyotoprotokolü
22-01-2010, 21:18   |  #6  
kyotoprotokolü avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,327 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

bence yeni kasayla falan hiç uğraşma
kasanın yantarafını kes cam taktır nasıl hem kendi tasarımın olmuş olur
el emeği göz nuru:))

Ahmet_79
22-01-2010, 21:25   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
11,538 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

http://www.hepsiburada.com/nzxt- ... tid=bd847339#tablnk
 
http://www.vatanbilgisayar.com/t ... ils.aspx?I_ID=39086
 
ikisinden birini alabilirsin.

max-payne
22-01-2010, 21:27   |  #8  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
84 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

Eğer öteki pahalı gelirse;
http://www.vatanbilgisayar.com/t ... ils.aspx?I_ID=40414

ADEM-KAYA
22-01-2010, 21:28   |  #9  
ADEM-KAYA avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
12,271 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

O tür kasalardan almayın bence.
Alabilme ihtimaliniz var ise;Thermaltake alın.

max-payne
22-01-2010, 21:30   |  #10  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
84 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

Benim önerdiğim zaten Thermaltake.

kyotoprotokolü
22-01-2010, 21:47   |  #11  
kyotoprotokolü avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,327 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

thermaltake olsun da ne olur sa olsun
cam lı olsun camsız olsun
ama thermaltake olsun
adamlar harbi kasa yapıyor yani

ADEM-KAYA
22-01-2010, 21:48   |  #12  
ADEM-KAYA avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
12,271 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009
Alıntı: max-payne  
Benim önerdiğim zaten Thermaltake.
 
Kaan; ben Element G için yazmıştım. :)

max-payne
22-01-2010, 21:54   |  #13  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
84 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

Tamam o zaman.

Burak ÇAKAY
23-01-2010, 00:20   |  #14  
Burak ÇAKAY avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
433 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007
Alıntı: max-payne  
Sağol yeğenim değerli yorumların için. :)

Burak ÇAKAY
23-01-2010, 00:21   |  #15  
Burak ÇAKAY avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
433 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007
Alıntı: kyotoprotokolü  
bence yeni kasayla falan hiç uğraşma
kasanın yantarafını kes cam taktır nasıl hem kendi tasarımın olmuş olur
el emeği göz nuru:))
Güzel bir mantık. Denemiş ve sonuç almışlığınız var mı? :)

Burak ÇAKAY
23-01-2010, 00:24   |  #16  
Burak ÇAKAY avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
433 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007
Alıntı: ADEM-KAYA  
O tür kasalardan almayın bence.
Alabilme ihtimaliniz var ise;Thermaltake alın.
Gerek yok markaya falan kardeş. Hani dedim içi gözüksün bide sağlam birşey olsun. Belki hani forumda almış kullanmış olanlar vardır da bilgi paylaşırız açısından. Yoksa 200-250 lira boş bir kasaya vermek akıl kârı değil. Frisby kullanıyorum kasa olarak 60 liralık gayet memnunum mesela. Hani dedim hoş bir görüntü olsun şöyle şeffaf led panel falan filan hesabı. 150 liraya kadar bakıcaz artık ya. Sağol yorumların için. Değerlendireceğim.

Son Düzenleme: Burak ÇAKAY ~ 23 Ocak 2010 01:12
ultra-durable
23-01-2010, 11:29   |  #17  
ultra-durable avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
292 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

Termal take m9 al en kullanıyorum super

bu konuda sayfanın aşağısına bak yeni kasam Termaltake M9 mükemmel soğutuyor ve mod icin birebir

buradan bakabilirsin https://www.chip.com.tr/forum/pc- ... or_t143695_wp5.html

Son Düzenleme: ultra-durable ~ 23 Ocak 2010 11:33
zafer.
23-01-2010, 12:57   |  #18  
zafer. avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 100
1,310 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

bunu bende kullanıyorum oldukça şık ve serin bi kasa...
http://www.hepsiburada.com/dark- ... &productid=bd847330

world_pc
23-01-2010, 13:10   |  #19  
world_pc avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
3,359 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

Süper ya... Tasarım fln müthiş

Semih Özyurt
23-01-2010, 15:13   |  #20  
Semih Özyurt avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,749 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008
Alıntı: Burak ÇAKAY  
Güzel bir mantık. Denemiş ve sonuç almışlığınız var mı? :)
forumda H@ackerCesur Arkadaşımızın daha önce böyle bir denemesi olmuştu onunla bağlantıya geç istersen

Burak ÇAKAY
23-01-2010, 16:48   |  #21  
Burak ÇAKAY avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
433 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

Thermaltake M9 çok hoşmuş. Ama pahalı ya. Şu Dark Racer'de çok ilgimi çekti. Güzel bir kasa'ya benziyor.
Zafer arkadaşımızın önerdiği.


ADEM-KAYA
23-01-2010, 16:51   |  #22  
ADEM-KAYA avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
12,271 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

http://www.vatanbilgisayar.com/t ... ils.aspx?I_ID=39086
 
Bu daha iyi.

Kapalı Hesap (90304)
23-01-2010, 17:19   |  #23  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 0
646 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2008

casperin öyle bir pc si var

HActeX
23-01-2010, 18:06   |  #24  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,275 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009

Thermaltake iyidir
Aynısını CASPER da kullanıyor

CarlJohnson
23-01-2010, 18:58   |  #25  
CarlJohnson avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,081 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2009

http://www.hepsiburada.com/dark- ... &productId=bd847330        
boyle birşey war bide...dark racer oyuncu kasası.ama tabiki thermaltake (Y)