Sel felaketi: Vodafone'dan özür mesajı geldi

CHIP Online
11-09-2009, 15:46   |  #1  
CHIP Online avatarı
OP www.chip.com.tr
Teşekkür Sayısı: 26
36,771 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

Sele yenik düşen Vodafone, abonelerinden bu mesajla özür diliyor; küçük bir de özür hediyesi var...

Okumak için: https://www.chip.com.tr/konu/sel- ... ji-geldi_15182.html

Resimlerle: Her keseye uygun 3G cep telefonları

Geçtiğimiz günlerde yaşanan sel felaketinin en büyük mağdurlarından biri de hiç kuşkusuz GSM devi Vodafone oldu. Uzun bir süre boyunca yaşanan Vodafone bağlantı sorunları, ufak tefek aksaklıklar haricinde çözülmüş gibi görünüyor. Zaten Vodafone da, durumu anlatan son açıklamasında bunu bildirmişti.

Ve şimdi de sıra, abonelerin gönlünü almaya geldi. Vodafone, mağdur olan abonelerine gönderdiği mesajda, Kasım ayı faturasında yüzde 5 indirim uygulanacağını söylüyor ve tüm abonelerine, gösterdikleri anlayış nedeniyle teşekkür ediyor. İşte o mesaj:

"Sel felaketi nedeniyle yaşadığımız iletişim aksaklıkları için anlayışınıza teşekkür ederiz. Kasım faturası kullanım tutarınıza %5 indirim yansıtılacaktır."

Biz de CHIP Online olarak Vodafone'a geçmiş olsun diyor; bundan sonra yaşanacak olaylarda bu tip sorunlarla karşılaşmamalarını diliyoruz...

Not: Vodafone'dan konu ile ilgili bir açıklama henüz gelmedi. Bahsi geçen yüzde 5 indirimin tarifeden tarifeye değişiklik gösterebileceğini hatırlatmakta yarar var...

Tüm konu: Sel felaketi: Vodafone'dan özür mesajı geldi

Resimlerle: Her keseye uygun 3G cep telefonları

Kaynak: www.chip.com.tr

Tartışıyoruz: Yaşanan sorunda bütün suç Vodafone'da mıydı?

nadir akdag
11-09-2009, 15:50   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
204 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

ben kotürlüyüm bana nasıl yansıtılacak

Semih Özyurt
11-09-2009, 16:13   |  #3  
Semih Özyurt avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,748 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

tabi bütün suçu vodafone'ye yıkmak doğru değil

toddler
11-09-2009, 17:26   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
220 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

Benim hattın biri kontörlü. Mesaj geldi 15.09.2009 günü şebeke içi ücretsiz.

Kapalı Hesap (34907)
11-09-2009, 17:49   |  #5  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 5
1,440 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2006

 BENCE SUÇ VODAFONDA DEĞİL..özür hediyesi  DİĞER OPERÖTÖRLERE ÖRNEK OLUR UMARIM...

ismet35
11-09-2009, 21:42   |  #6  
ismet35 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,037 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

İyi yapmış Vodafone Tebrik ediyorum..<

AkyüzCan
13-09-2009, 21:35   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
278 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

   Bence "Uzan"ların bedduaları tuttu Gülümseme Şaka bir yana bir gün ücretsiz şebeke içi görüşmeyi doğal afet olmaksızın turkcell bireysel olarak doğum günlerinde yıllardan beri veriyor...Biz şirket olarak kurumsal limitsiz abonesiyiz mağduriyetin bedeli ödenecekmi sanki..? Asıl olan iyi niyet ,koşulsuz müşteri memnuniyeti , yani özetle velinimete vefa.Yoksa doğal afette kimse vodefone yi suçlamadı.Ama       " bir musubet bin nasihata bedel..." Dileriz  data centerin yedi tepeli İstanbul da olduğu unutulmaz bundan sonra ...Sevgili İslamoğlu nun bir sözü vardı " GSM ve Telefon Operatörlerine sorsanız, en son teknoloji onlarda, en iyi hizmeti onlar veriyor... Ama en gerektiği anlarda hizmet veremezsen, kaç para edersin ki? "Selçuk İslamoğlu 10 yıl önce..." başlıklı blog yazısından alıntı...
  
 

  

Kırık Çocuk
14-09-2009, 00:42   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
473 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

Bütün suç Vodafone'da değil tabii ki ama dediği gibi en gerekli anlarda hizmet vermek önemli yani sonuçta her şeye hazırlıklı olunmalıydı.