Arama Trafiğini Artıracak Gelişmiş SEO Teknikleri
Arama trafiğini iki katına çıkarmaya hazır mısın ?
SEO'yu anlamak, trafik ve marka bilinirliğini önemli ölçüde artırmak için çok önemlidir.
Şimdilik binlerce kişi sizin gibi içerik arıyor. Onlara bir seo uzmanı olarak bulunarak onları bulmalarına yardımcı olabilirsiniz.
HubSpot'a göre , bir web sitesinin trafiğinin% 80'i bir arama sorgusuyla başlar. İşte bu yüzden arama motoru optimizasyonu (SEO) çok önemlidir.
SEO'nun üstünde kalmak çok fazla araştırma ve deney gerektirir. Google'ın algoritmaları sürekli güncellenir, bu nedenle en yeni haberlere uymaya devam etmeniz önemlidir. Bu düşünceyle ve biraz uygulama ile kendi SEO uzmanınız olabilirsiniz.
Benim yaptığım buydu!
Her gün insanlar, 3.5 milyar arama yapmak için Google kullanıyor . ABD'de insanların% 78'i, satın almadan önce ürünleri ve hizmetleri araştırmak için web'i kullanıyor.
Web siteniz Google arama sonuçlarının ilk sayfalarında yer almaya başladıktan sonra daha fazla görünürlük elde edersiniz. Bu, daha fazla trafik, daha fazla dönüşüm ve sonunda artan gelir anlamına gelir.
Arama sonuçlarının bir sayfasını almak çok önemlidir. Kullanıcıların% 75'i ilk sayfayı geçemiyor bile! İlk üç organik arama sonucu bir web aramasındaki tüm trafiğin% 60'ını alır . Bir aramadan gelen öncüllerin% 14,6'sına yakın bir oranda , buna karşın basılı veya doğrudan posta reklamcılığı gibi kanallardan% 1,7'si var.
SEO'nun başarıya neden bu kadar önem verdiğini anlıyor musunuz?
Burada, arama trafiğinizi artırmak için hemen uygulayabileceğiniz gelişmiş seo teknikleri bulunmaktadır. Daha fazla ziyaretçi almanız, daha fazla insanı da müşterilere dönüştürmenize yardımcı olmalı.
Dönüşüm optimizasyonuna yalnızca trafiğe varmaktan çok, açık bir potansiyel müşteri yakalama formu, bir satış sayfası ve açıklayıcı ürün sayfası olduğundan emin olmak gibi daha fazlası var.
Ama orada olmayan insanlara satamazsın, değil mi?
O halde başlayalım!
Kaydırmayı istemiyor musun? Ona doğru götürülecek bir bölümü tıklayın.
BONUS - Eski makaleleri daha organik trafik potansiyeli ile düzeltin
1. Web sitenizde bir SEO Denetimini tamamlayın
Web sitenizi denetlemek, neden yeterli arama trafiği ve satış almadığınızı keşfetmenize yardımcı olur. Pek çok SEO şirketi bu hizmeti sunuyor, ancak kendiniz yaparak çok para kazandırabilirsiniz.
Genel olarak, denetleme , nerede olduğunuzu ve gelecekte daha akıllı kararlar vermeyi öğrenmek için yapılan bir olayın, bir sonucun, bir konseptin veya finansal kitapların sistematik olarak incelenmesidir. SEO dünyasında, denetim, müşterileri cezbetmeye ve korumaya yardımcı olacak bir büyüme hack tekniğidir.
Bir SEO denetimi, genel site performansınızı yakından incelemekte, bulduğunuza göre yeni hedefler belirlemek ve bu hedeflere ulaşmak için taktikler uygulamak anlamına geliyor. Bu işlem, sahip olduğunuz içeriği en iyi şekilde kullanarak karınızı arttırmanıza yardımcı olur.
Bu, gelişmiş bir SEO stratejisi gibi gelmeyebilir, ancak kaç web sitesinde sayfa başlığı veya açıklama gibi temel sayfa üstü SEO'su eksiktiğine şaşıracaksınız. Web sitenizi oluştururken göz ardı etmek kolaydır, ancak bir denetimle düzeltmek kolaydır.
Bir denetim sırasında aradığın şey şu:
1. Kontrol edin: Web sitenizin tüm sayfalarında SEO meta başlıkları ve açıklamaları var mı?
2. Kontrol edin: Web sitenizdeki her sayfa SEO anahtar kelimeleri için optimize edilmiş mi?
Unutmayın, anahtar kelime doldurma olmadan uygun şekilde optimize edilir !
Kontrol # 3: URL yapısı aramanız için optimize edilmiş mi?
Bir arama motorunun sayfanın ne hakkında olduğunu söylemek için URL'leriniz basit, kısa ve kolay olmalıdır.
# 4'ü kontrol et. Her sayfa ve blog yazısı düzgün biçimde biçimlendirilmiş mi?
Düzgünce demek gerekirse, her sayfa demektir:
Başlıklar ve alt başlıklar (h1 ve h2 etiketleri) ile kırıldı mı?
Paragraf başına 2-3 cümle kullanma?
Önemli noktaları kalınlaştırma veya italikleştirmek mi?
Bir harekete geçirici mesajla optimize edilmiş?
İnsanların% 43'ü , her şeyi okumak yerine blog yazılarını gözden geçiriyor. İnsanları okumayı kolaylaştırın!
Kontrol # 5: Tüm görüntüleriniz ALT etiketlerinde anahtar kelimeler var mı?
6 Numaralı Kontrol edin: İçeriğinizde bağlantılar kullanıyor musunuz?
Bu, hem iç bağlantıları (kendi içeriğinize) hem de harici bağlantıları (diğer web sitelerine) içerir.
Bu makalenin sonraki bölümlerinde bağlantıyı ayrıntılı olarak ele alıyorum, ancak SEO için Google'ın en çok tercih edilen üç faktöründen biri olarak çok önemlidir .
Kaynak : https://www.1seouzmani.com